Mobiele eenheid: vanaf de wc!!! En jullie???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 19:52

Vandaag heb ik echt slap gelegen van het lachen... De telefoon bij ons in de huiskamer ging en mijn moeder neemt dus op: "Met Gerda van Roekel.." Het was een nr. onbekend. Zij ligt dus ineens slap van het lachen en zegt: "ja, ik kom eraan...." *LOL* *LOL* *LOL* Ik dus heel verbaasd: "Wie's dat??? Verward "
Verteld ze (nog steeds in een deuk) "Dat was Danny (mijn broertje).... of ik ff wc-papier wil komen brengen...!!!!!"
Zat mijn broertje boven op de wc...zonder wc-papier! Belt íe met zijn mobiel naar beneden om te vragen of mijn moeder niet ff een rol kan brengen... Nee echt, ik had het gewoon niet meer, ik zeek zowat in mijn broek. Wat een debiel!!! Hij was nog net zo slim om zijn mobiel ff op onbekend nr. te zetten..anders zou mijn moeder toch denken dat 'ie een grapje maakte en niet zou opnemen. Party!!
Maar wat een gek zeg!!!

Nu vroeg ik me dus af: op welke gekke momenten hebben jullie of mensen in jullie omgeving de mobiel wel eens op een grappige of aparte manier gebruikt???? Verward Verward Tell me, ik wil lachen!!!!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 19:55

Of zo van we vertrekken nu en we zijn erover twee uur terwijl je al voor het hek stond te bellen))

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:11

ja wat tony zegt hebben wij n paar jaar trug gedaan.
me zus was voor de eerste x nie mee op vakantie en bleef die 2 weken bij me oma. wij zouden dus op woensdag terug komen maar t werd die woensdag zo slecht weer in frankrijk dat we besloten hadden om maandag avond maar aan te rijden, nahja, nacht. dus dinsdag ochtend staan we bij mijn oma en bellen we op, ja we rijden nu al aan. dus opgehangen, bellen we aan en doet mijn zus open. "huh?" Verward

maar wel grappig van je broertje hahaha *LOL*

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:24

Als je ergens afgesproken hebt met iemand en je kunt elkaar niet direct vinden, elkaar bellen en dan al bellend naar elkaar toe lopen 'ik zie je' 'ik zie jou ook' 'ik kom nu jouw kant op' 'ja dat zie ik, ik kom ook jouw kant op' En als je dan vlak bij elkaar bent vergeten op te hangen.....
Heb ook wel eens m'n telefoon in bad laten vallen, gelijk afgedroogd, batterij eraf etc. etc. en hij deed het nog prima. Heb 'm toch maar gauw verkocht! (en diegenen heeft er nog steeds plezier van trouwens)
Bellen te paard doet het ook goed.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:09

Citaat:
Op 2001-11-13 20:24, schreef Margreet:
Als je ergens afgesproken hebt met iemand en je kunt elkaar niet direct vinden, elkaar bellen en dan al bellend naar elkaar toe lopen 'ik zie je' 'ik zie jou ook' 'ik kom nu jouw kant op' 'ja dat zie ik, ik kom ook jouw kant op' En als je dan vlak bij elkaar bent vergeten op te hangen.....

whahaha dit herken ik maar al te goed!!!! Schijnheilig

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:15

die herken ik ook wel.
moesten laats vriendin van mn broer ophalen. die kwma metd e bus aan dus wij naar t station. was ze er nog niet. dus wij snel naar de andere kant rijden. ondertussen hing zij aan de telefoon. dus wij zagen haar al staan en zij zag ons niet ind e auto zitten dus wij zeggen ja we zien jou. ging er een dikke bus met zn neus ervoor zodat zij ons niet zag zo dom. we hoorden haar aan de telefoon gewoon zoeken.

**Max**

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:43

Tja, ik heb gen mobiele telefoon Boos!
Dan gaat er ook weinig mis.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 09:27

Mhh wij bellen elkaar in huis ook met de mobiel. We hebben gelukkig ook geen groot huis Haha! .

Onze computer staan schuin tegenover elkaar we vertellen erlkaar via ICQ dat we gaan slapen of eten Frusty .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:09

Haha ik ben minstens zo erg, ik bel werkelijk overal vandaan. Razina is ook al belproof Haha!

De wc komt mij ook niet onbekend voor! Schijnheilig

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 10:17

Pris en Marco: jullie zijn wel heel erg hoor!!! Ga je schamen!!! Clown
Jura: hahahaha..vertel es over de wc??? Haha!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:25

Toen mijn vriend een keer thuiskwam van de nachtdienst (bij zijn ouders) hadden ze bij de voordeur en achterdeur de knip erop gedaan, toen heeft ie ze om 6 uur 's morgens uit hun bed gebeld of ze ff de deur wilden openmaken

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:23

Hahahahahaha dat heb ik laatst ook gedaan Bloos op de WC....... tja je moet toch wat als het pleepapier op is, en om het nou keihard te gaan schreeuwen.....
En dat je elkaar belt van ja, ik zie je als je naar elkaar toe loopt, maak ik ook heel vaak mee!

Ik heb ook een keer gehad dat ik in de trein zat en een vriendinnetje belde... bleek dat ze twee banken verderop te zitten! Ik hoorde haar dus opnemen in de coupe en ook door de telefoon!! Heel weird!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:21

Wij hadden van de zomer een buiten concours, en ik stond met een vriend van mij te ring meesteren bij de spring ring. We hadden een drank probleem (lees: dorst), dus ik dacht: ff bellen met de kantine, en die had geen nummer melder.

T ging ongeveer zo:
Manege gunterstein, met Sylvia.
Ik: Ja goedenmiddag, Herman Jansma, REgiopolitie Rijnmond, ik ben op zoen naar ene mevrouw..... Van Iersel, is die aanwezig?
Sylvia: Euh ja die is er, ogenblik.
(gefluisterd: Lineke, t is voor jou....... De Politie!)
Lineke neemt op: Met Lineke van Iersel!
Ik: Ja goedenmiddag, Herman Jansma, Regiopolitie Rijnmond, ik had de volgende vraag: Mag ik 2 biertjes bij de springring, Lien, dank je wel!

En ong. 10 sec later stond er iemand met opgestoken middelvinger voor t raam, naar ons Lachen maar we kregen t bier wel Tong uitsteken .

En zo zijn er nog veel meer, wij bellen elkaar op de manege ook om de haverklap!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:28

Foei Joost toch hihihihihi Party!! .

Bij ons bellen we ook heel wat af anders moet je zo zoeken ?? Dit is sneller en makkerlijker hihi *LOL* .

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:46

Haha, heeeel bekend! Bellen vanuit stal naar iemand in de bak, bellen vanaf de longeerbak naar iemand in de kantine... Wat Margreet zegt komt me ook bekend voor. Ik had een keer met een Belgisch meisje afgesproken op het station van Cannes, we kenden elkaar alleen nog via de mail. 'Ik loop nu door een gang, daar is de roltrap, ik ga nu naar boven' en ik: 'Ja dat is goed, dan zie ik je zo, ik sta bovenaan de roltrap' en zij weer: 'Ik zie je nog niet hoor', en ik zag inmiddels een blond meisje met een grote rugzak heftig bellend de roltrap op komen, en zij zag mij nog steeds niet, duurde even - tja, ze was ook blond en Belgisch... Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:54

Mhhh Yor kan ook wel wat vertellen toen Joost en Ik haar gingen ophalen in Purmerend Schijnheilig .

Tja mobiele eenheid hihihi zou niet meer zonder kunnen Frusty .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:56

Haha die had je verteld Joost *LOL*
Echt iets voor jou! Schijnheilig

Jurga, ik word op de meest vreemde tijden gebeld, dus ook weleens als ik net op de plee zit Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 14:27

Haha, is dat niet die tv-reclame van Interpolis? Of in ieder geval een verzekeringsmaatschappij? Die zijn ook overal bereikbaar, zelfs op het toilet! *LOL*

Wel heel slim bedacht van je broertje hoor Iloon! Pling

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 14:39

Bij ons op de manege (waar ik eerst reed) liepen de paarden 's zomers buiten. Dus vangen! Er liep er 1 tussen die er gewoon een spelletje van maakte. Kwam van achter uit het land als een gek aangalopperen (dan dacht je "ha, makkie!") en dan kwam ze net dicht genoeg bij om de biks te pakken, maar niet dicht genoeg om haar een halster om te doen. Dan belde ik vanuit het land naar de manege, of zie iemand konden sturen om dat ding te vangen...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 16:47

Citaat:
Op 2001-11-14 14:27, schreef Karin:
Wel heel slim bedacht van je broertje hoor Iloon! Pling

Hahaha, mijn broertje is echt niet gek hoor!! Lovers Hij is echt een schat! Maarre...dat verhaal van Joost... hihihi... die is wel sterk... *LOL* Nog meer zulke story's???

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 18:22

*LOL* Errug komisch dit verhaal Iloon!! Haha! Zeg idd maar tegen je broertje dat hij superslim is!

oh ja, Jura... over bellen op de wc. Volgens mij zat je dus echt op de wc toen ik met jou belde *LOL* . Je vertelde toen dat je alleen even iets weg moest gooien door de wc (wat was het ook al weer... een papiertje dat je gebruikte bij het tekenen?? Schijnheilig )

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 19:51

Wat een verhalen zeg... ongelofelijk.

Ik heb en een mobiel en een zo'n draadloos ding en ik zit (ja echt heel erg schaam) ook gewoon vanaf de plee met die dingen te bellen... laatst vroeg mijn moeder nog "wat klink je toch raar, sta je in de keuken" nee mam... ik zit te u-know-what-ten...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:00

hoihoi, dat doe ik ook vaker als ik met mijn vriendin heb afgesproken, dan fiets ik bij hun het tuinpad op en dan bel ik ff dat ik wat vertraging heb omdat ik me weer eens heb verslapen ofzo.

Ik ben mijn vriendin ook een keer kwijt geweest in het dorp dus toen belde we maar ff waar we allebei waren. Jaja altijd handig zo'n gsm!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:05

Op de equitana in Essen. We hadden gesplitst en een tijd afgesproken om weer bij elkaar te komen. Ik bel op de afgesproken tijd met iemand van de andere groep, hoor ik op de achtergrond hetzelfde als uit de telefoon. Stond ze drie meter verderop *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:32

Toen ik de eerste keer ging meeten met Jippie, hadden we bij haar op stal afgesproken. Ik stond buiten en dacht maar even te bellen. Dus ik sta daar, hoor nog een telefoon overgaan en ben zelfs zo blonT dat ik daar niet bij nadacht... Frusty staat ze aan de andere kant van de deur, nog geen 3 meter bij me vandaan! *LOL* *LOL*