Mannenvraagje :) (ik wil antwoorden van de mannen!!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 16:55

Okay, willen de mannen op bokt dit eens bekijken? (vrouwen mogen ook wel hoor..)
Ik had het er van de week over met een vriendin dat ik nog steeds vrijgezel ben (2 jaar alweer ofzo) daar zit ik op zich niet mee (nee dit is geen contactadvertentie jongens Knipoog ) maar nou zei die vriendin iets dat mij aan het denken zette. Ze zei nl, dat er zo weinig mannen in aanmerking komen op dit moment, omdat ik als 'hoogopgeleide vrouw' te keiskeurig ben qua intellect. Niet dat ik erg hoogopgeleid ben oid, ook maar VWO diplomaatje en facility management study (die ik ga beginnen Haha!) maar toch, ik wil ook graag een leuke carriere. Ze zei, dat ik onbewust op zoek ben naar een man op hetzelfde niveau..
en nou komt ie...
dat de mannen óp dat niveau (naar woord eigenlijk) juist niet op mij als hoogopgeleide vrouw zitten te wachten. Want het schijnt dat dat juist mannen afschrikt. Mannen willen geen vrouw waar ze op hetzelfde niveau mee zitten, waar ze gelijke mee zijn qua baan of zelfs ondergeschikt. Dat schijnen ze bedreigend te vinden. Daarnaast in mijn geval, ben ik ook nog eens zelfverzekerd, niet op mn mondje gevallen en heel zelfstandig... aiaiaia.. Verward

Dat eerste (dat ik liever een vent met hersens heb) klopt volkomen. Na mijn laatste relatie met een loodgieter die wilde trouwen en kinderen krijgen en mijn carriere niet zag zitten (hallo ik was pas 16...!)
ben ik idd goed genezen wat dat betreft. Nog niet eens daarom.. maar gewoon het feit dat hij 'Blade' en moóie film vond en het dan ook nog uitsprak als blaahduh Frusty en nog wel meer van dat soort dingen Haha!

Maar mannen.... schuilt er een kern van waarheid in de stelling van mijn vriendin dat mannen liever geen carriere/hoogopgeleide vrouw willen?
Dat zou dan wel eens heel lastig worden voor mij Knipoog Frusty

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 17:54

Mááááánnen??? Bart is online ik zie het.... je komt niet onder dit topic uit hoor.. er zijn hier al zo weinig mannen Verdrietig

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 18:18

Ik ben HugoBoss die even op jenna d'r naam antwoord geef....
<P>
Wat ik nu ga zeggen is niet rot bedoeld maar mijn eerste indruk als ik je 'oproepje' lees.....ik denk dat het probleem niet is dat je hoogopgeleid bent maar dat je jezelf hoog opgeleid <B>vind</B>. Ik bedoel..je zegt VWO diplomatje en die en die menagement opleiding....zovan dan ben je dus van een bepaald niveau....maar ik ken mensen die ook VWO hebben en nu studeren (rechten o.a) en die zijn dus echt wel dom. Omdat ze dus zich helemaal gek studeren op EEN onderwerp nml rechten bv....wat er verder in de wereld gebeurt hebben ze geen idee van.....
Waar ik naar toe wil is het volgende...ik denk dat het niks te maken heeft met wel of niet slim zijn of je wel of niet met iemand wat kan hebben of praten ofzo....ik denk dat het alles te maken heeft met je eigen instelling...als jij jongens beoordeeld op het feit of ze wel of geen VWO diplomatje hebben dan ben je volgens mij verkeerd bezig....- en + wordt + toch?????....Maar je echte vraag heb ik waarschijnlijk nog niet beantwoord en daar wil ik op zeggen dat het mij in ieder geval niks uit maakt of iemand hoog opgeleid is of niet...ik kijk liever of iemand een goed karakter en uitstraling heeft...als je uitstraling in het echt net zo is als je op dit forum uitstraalt dan zou ik absoluut niet op je kunnen vallen omdat ik dan het idee zou krijgen van je dat ik misschien wel te min ben voor je omdat ik maar een HAVO diplomatje heb....snappie????
<P>
Greetz HugoBoss

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:04

Hoi,

Ik ben dan wel geen jongen maar ik ken het probleem. Ik kijk echt niet op mensen met een lager diploma neer, maar ik kan er echt niet tegen als ik dingen die ik zeg, of grapjes ofzo uit moet leggen!
En ik ben ook nogal zelfverzekerd Lachen dat kunnen veel jongens niet zo waarderen, die willen graag de meerdere zijn ofzoiets, ik weet het niet.
Gelukkig heb ik er totaal geen last van, moet echt nog ff niet aan een vriend denken. Ik heb er helemaal geen tijd voor!

Volgens mij heeft je vriendin dus wel gelijk. ik heb het ook al een paar keer gehoord van mensen en bij mijn vriendinnen zie ik precies hetzelfde.

(o ja hugoboss: min en plus is min *LOL* )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gomir op 2001-10-15 22:04 ]</font>

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 21:04

hahaha snap je wel hoor Lachen Kom ik echt zo arrogant over? Schijnheilig Nee dat was mn bedoeling niet. Vind het zelf nou ook niet bijster ofzo hoor, ik bedoel, niks negatiefs over Havo of mavo oid.
Het is ook vnl een stelling van een vriendin van mij, en ik had er nooit eerder zo over nagedacht, ik bekijk mezelf ook niet als 'hoogopgeleid' oid. Wat ik wel ben, is dus idd zelfverzekerd en zelfstandig. Maar dat is hopelijk niet hetzelfde als arrogant Haha!

Kijk als ik nou een hele lieve jongen tegenkom en hij is ober ofzo.. who cares.. maar ik vind het wel gruwelijk als je niet een fatsoelijke discussie met iemand kan hebben of als ie geen woord engels kan. Das ook maar persoonlijk *LOL*

Maar over dat woord hoogopgeleid... het is dus echt niet zo dat ik VWO en management geweldig hoogstaand vind ofzo hoor, maar ik gebruik dat hier meer een beetje om een voorbeeld te geven. En eigenlijk kom ik dus juist op mijn vraag uit: kijkt men er zo tegenaan?
Jij dus blijkbaar niet, gelukkig. Maar ik kom wel verwaand over... ligt dat aan mijn taalgebruik? Mmm. Of ligt dat aan het feit dat ik het heb over VWO&facilitymanagement...
Snapje hem? Interessante kwestie...
Verward Verward

Maar als je mn andere berichtjes leest en andere bokkers spreekt dat denk ik dat je best een goed beeld krijgt van me hoor dat ik echt niet zo Cool ben (toch? Mensen?? Haha! )

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 21:07

mmm lees het toch nog eens over... vind mn eerste berichtje eigenlijk best bescheiden.

Is dit een bewijs van de stelling? Dat Hugoboss dus inderdaad afgeschrikt wordt? Haha!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:17

(HugoBoss) Ik wordt echt niet afgeschrikt van duur taalgebruik enzo...en als een meisje zelfverzekerd is is het best...beter van wel...maar zelfverzekerd lijkt snel arrogant...maar dat is dan weer mijn mening...en ik wil absoluut niemand veroordelen op basis van dingen die ik hier lees...maar goed om het af te sluiten: ik wordt niet afgeschrikt van hoogopgeleide meisjes en meisjes die bijdehand zijn enzo....

Ohw en voor diegene die mij vertelde dat + en - - wordt...: Ik heb maar HAVO...sorry dat ik niet op jou niveau kan meecommuniceren,.... Pling

Laterrr!!!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:18

a, en wat moet ik daar nou op antwoorden ? Dit is te intelligent voor mij... Haha!

Ik zie het niet als een bedreiging, meer als een luxe! Haha! Kan ik later mooi m'n krantje lezen terwijl mevrouw lekker met d'r duurbetaalde baan geld in het laatje brengt... Ja, dat lijkt me ook wel eens een leuke gewaarwording Knipoog

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 21:19

hahaha geweldig. Dus in dat geval zou ik ruime keus hebben Haha!
Mag meneer koken Tong uitsteken

Ohja: Hugo: niemand doet negatief over je havo behalve jijzelf Verward

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:23

Tja, op zich hoeft de hoogte van je opleiding geen belemmering te zijn voor iemand om een relatie met jou te beginnen en andersom. Persoonlijk denk ik dat het gaat om het nivo van denken van de persoon waar je een relatie mee hebt. Ik zelf hou er heel erg van om een goed en serieus gesprek met iemand te hebben.

Ik denk niet dat alle mannen kijken naar de studie die je doet of de baan die je hebt. De basis van een relatie (IMO) is of het klikt tussen twee personen. Klikt het en heb je een goed gesprek, zit je op dezelfde lijn en heb je eenzelfde nivo van denken dan is de basis van een relatie erg goed zou ik zeggen. Je hoeft dan niet eens te kijken naar het nivo van werken of leren van een persoon.

Of een man afgeschrikt zou worden door nivo van werken of studie....? Ik denk dat sommige mannen dit idd wel afschrikt, maar een groot gedeelte schrikt denk ik niet. De reden dat mannen afgeschrikt worden door het nivo komt denk ik omdat ze dan misschien denken niet goed genoeg te zijn voor haar. Persoonlijk kijk ik eerst naar de persoon. Klikt het dan ga ik verder, klikt het niet dan haak ik af. Ik persoonlijk kijk dus niet naar het nivo van studie van een vrouw.

Nog 1 ding, daarom ge-edit:
iemand kan heel hoog van nivo zijn wat denken betreft maar een baan hebben op lbo nivo, simpel omdat hij/zij het werk zo mooi vindt. Dan zou ik heel makkelijk een relatie met iemand kunnen hebben omdat zij een heel hoog nivo van denken heeft. Dan is haar nivo van werken echt bijzaak!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-15 22:28 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-15 22:40 ]</font>

Hendrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:41

Ik denk persoonlijk dat het niet zo heel veel uitmaakt welk niveau je hebt. Verschil mag er best zijn in niveau maar dan moet je dat wel van elkaar accepteren. Ik vind zelf wel belangrijk dat je een beetje met elkaar kunt praten. En of dat nu op hoog of laag niveau is dat maakt niet uit.
En als ik eerlijk moet zijn dan vond ik je wel een beetje overkomen dat je jezelf nog al slim vindt. met dat diplomaatje enzo......

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:59

Citaat:
Op 2001-10-15 22:19, schreef Laura:
hahaha geweldig. Dus in dat geval zou ik ruime keus hebben Haha!
Mag meneer koken Tong uitsteken

Ik zet wel een door mevrouw gekochte diepvriesmaaltijd in de door mevrouw gekochte magnetron *LOL* Ja, een echt Joop Braakhekke ben ik niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 00:51

Ik ben een moderne, intelligente en onafhankelijke vrouw, met andere woorden: een meisje dat niet aan de man kan komen Knipoog

Ik begin soms het idee te krijgen dat mannen het het veiligst vinden als je een beetje lief, braaf en popperig bent, lekker veel in de buurt en niet te veel een eigen leven. Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres dus. Heb soms het idee dat zelfstandige vrouwen een beetje griezelig zijn of zo, ik weet niet wat dat is.

De ex-vriend van mijn zus heeft geprobeerd haar tegen te houden van een buitenlandse stage, terwijl ze een baan in diplomatieke dienst ambieerde. Die is er dezelfde week dus nog uitgevlogen Haha!

Ik heb eens ruzie gehad met mijn middelbare-school liefde, omdat ik een zak brok over mijn schouder gooide en naar binnen droeg. Vond ie niet "vrouwelijk" en hij was vooral gepikeerd omdat ik hém niet eens gevraagd had. Pffffffffffff!!!!! Frusty

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:39

Ik ben dan wel geen man, maar heb wel iets in deze te zeggen. Onderzoek heeft uitgewezen (heb ik in de krant gelezen) dat mannen inderdaad liever geen hoogopgeleide vrouw willen, dat schrikt inderdaad af. Er zijn er meer hier op bokt, waarvan ik weet dat ze zoals jij zijn. Maar..... staar je niet blind op de opleiding. Er zijn mannen die geen hoge opleiding hebben maar wel een eigen zaak kunnen runnen, of zo slim zijn dat ze toch heel veel kunnen. intelligentie zit hem niet alleen in de opleiding. ER zijn mannen die zich heel goed kunnen profileren zonder die universitaire opleiding.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:40

Ik wil eerlijk gezegd ook alleen maar een relatie met iemand met een beetje niveau, omdat ik me anders ontzettend ga ergeren. En ook omdat ik van mezelf weet dat ik verbaal niet sterker moet zijn dan de ander, omdat ik dan te dominant ga worden zeg maar. Dan loop ik over diegene heen, en ga me alleen maar meer ergeren.

Het klinkt raar, maar ik heb liever een vriend waar ik een beetje tegen op kan kijken en een goed gesprek mee kan voeren, maar humor is ook ontzettend belangrijk. Misschien is humor en een vlotte babbel zelfs nog wel belangrijker dan alleen maar op een hoog niveau kunnen communiceren.

Overigens ken ik ook genoeg mensen die een goede opleiding hebben en in mijn ogen niet echt ontzettend intelligent zijn hoor. Ik ken ook mensen die alleen mavo hebben gedaan ofzo, maar toch heel ver zijn gekomen en echt nadenken over van alles. Maar ik vind het dus wel belangrijk dat iemand op een bepaald niveau zit (qua denken dus, zoals Maarten al zegt), zelfstandig is en humor heeft.

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:49

Jeetje Jura, ik wilde een reply plaatsen, maar na die van jou gelezen te hebben kan ik me daar volledig bij aansluiten.

Na vele jongens 'geprobeerd' Cool Schijnheilig te hebben, heb ik er nu een getroffen waarmee ik helemaal op dezelfde golflengte zit. Maatjes, maar ook felle discussies en veel lachen met elkaar. En dat is heerlijk Lovers .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:53

Zo eentje hoop ik er nog eens tegen te komen! Haha!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:42

Maar de meeste vrouwen kunnen het niet waarderen als je het hele land afcrost met paarden op de bus, om naar een gezellig weekend of rit te gaan. Grossieren in een berg vrienden en kennissen van het vrouwelijke geslacht, worden ze jaloers, de NVVR telt nu eenmaal veel vrouwelijke deelnemers en met de meesten kan ik goed tot zeer goed overweg.
Wat moet ik met een vrouw die hier niet tegen kan en in een hoekje gaat zitten mokken.
Of vindt dat het wel onhandig is al die grote auto's die je ook nog eens zelf moet onderhouden. Totdat ze een vervoersprobleem hebben, dan vinden ze het plotseling wel heel makkelijk.
Ik kan niks met een vrouw die mij van de gereedschapskist af wil houden, totdat de stofzuiger het niet meer doet.
Maar er zijn niet veel vrouwen die deze stijl kunnen waarderen, die mij de ruimte geven om met mijn auto in de zandbak te spelen, en dan zelf mee willen doen. Of mee op wintertrektocht door het land met wat vrienden.
Waar zijn toch die niet kleinburgerlijke vrouwen die nog het lef hebben hun kop boven het maaiveld uit te steken?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 19:45

Same here...welke man vindt het nou leuk om een vriendin te hebben die 2 paarden heeft (en binnenkort 3 te rijden) en daar bijna al haar tijd in steekt? Bovendien heb ik de ambities om ver te komen in de wedstrijden en daar gaat een hoop tijd in zitten. Nou, ik zie het somber in hoor Verdrietig

eelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 20:16

heel intressant toch een hoog opgeleide vriendin ik zit zelf ook op het vwo en kan beter met vwo en gym types als die ( niet banketstaaflig bedoeld) mavoers
toch veel intressanter iemand die intilligenter is als ze maar niet te dominant is

eelke }> }> }> }>

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:38

Ook ik wil even reageren. Ik moet met een man op minstens hetzelfde niveau kunnen discussieren. Het moet iemand zijn die weet waar hij het over heeft en aan wie ik niet alles hoef uit te leggen.
Robert heeft Bedrijfskundige Informatica gedaan en met hem kan ik echt goede gesprekken voeren. Hij weet waar ik over praat als ik het over dingen uit mijn studie heb en hij begrijpt dat ik een managementfunctie ambieer (Moeilijk PMU-woord?).
Ook vindt hij het prettig dat ik dagelijks bij de paarden ben zodat hij ook met zijn hobby's bezig kan. Daarnaast is hij ook nog lief, zorgzaam, gevoelig en houdt niet van een enorme bende.
En ja dames, hij is al bezet!!!

Maar goed, mijn vorige relatie is mede stukgelopen op "niveauverschil". Ik wil het nu niet te lomp zeggen... ehm...
Hij begreep niet waarom ik nog een HBO-studie wilde doen. Ik had toch PABO gedaan? Kon ik toch mooi voor de klas staan? De communicatie tussen ons ontbrak en dat had vooral te maken met de vaardigheid te kunnen communiceren.

Ik begrijp precies wat je bedoelt, Laura. Maar onthoud dat ze er echt wel zijn!
Hihi... is Bart niks voor jou? Sluit je aan bij PMU!!!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 22:40

Daar zit Bart vast op te wachten... nog zo'n groupie Tong uitsteken

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 23:13

Citaat:
Op 2001-10-16 20:45, schreef Jura:
Same here...welke man vindt het nou leuk om een vriendin te hebben die 2 paarden heeft (en binnenkort 3 te rijden) en daar bijna al haar tijd in steekt? Bovendien heb ik de ambities om ver te komen in de wedstrijden en daar gaat een hoop tijd in zitten. Nou, ik zie het somber in hoor Verdrietig

Ik herken dit wel een beetje. Zoals sommige wel zullen weten ben ik de vriend van nimber en ook ik had de nodige moeite met haar hobby. In het begin viel het nog wel erg mee, toen ging ik nog vrij regelmatig mee naar de paarden en keek ik een beetje hoe ze reed en hielp haar met borstelen, hoeven krabben en weet ik wat nog meer.

Heb zelfs nog geprobeerd te leren rijden, maar dat is eigenlijk nooit echt gelukt. Ben een keer met haar naar buiten geweest en verder is het er eigenlijk nooit gekomen, ik heb het uithoudingsvermogen gewoon niet en kan ik absoluut niet draven omdat ik na 5 minuten al loop te piepen (moet ik ook niet met een spijkerbroek rijden Haha!).

Toen ze Lodewijk kreeg heb ik haar ook geholpen met het inrijden, dat vond ik echt wel leuk om te doen en hoop ook weer te mogen helpen als ze Hinke gaat inrijden. En begon ze met wedstrijden toen Lodewijk ver genoeg was.

Ik ging steeds minder mee. Maar met haar sport bleef ze uiteraard bezig. Wedstrijden ging ik altijd mee, keuringen ook (al heb ik er een paar gemist). Vind het gewoon leuk om haar te zien rijden. Toch kreeg ik wat moeite met haar sport. Het niveau word hoger dus traint ze ook vaker en moet ze ook met haar paard bezig zijn. Voor mij was het moeilijk om dat te accepteren, dat ik eigenlijk op de 2de plaats kom. Ik zag haar minder en dat zal alleen maar erger worden met het niveau dat stijgt en de paarden die er nog bij gaan komen...

Maar wat moet je dan? Elkaar het leven zo zuur gaan maken dat je elkaar uiteindelijk niet meer wil zien, of steun je haar... Dat wordt dan toch het tweede! Als je om iemand geeft, dan moet je dat er toch zeker wel voor over hebben... In het begin is het moeilijk, maar ik denk dat als je waardering en begrip voor de ander weet op te brengen, en kan je accepteren dat je genoegen moet nemen met de dingen die je krijgt: je ziet elkaar minder, ze is vaak op wedstrijd en meer van dat soort dingen, dat je daar zelf ook veel voor terug krijgt.

Dat paardrijden zo intensief zou kunnen zijn had ik van tevoren nooit verwacht! Was ik er aan begonnen als ik het van tevoren wist? Ja! Want ook al is ze druk bezig, toch hebben we tijd met elkaar. En het is misschien niet zo lang als ik wil, maar dat moet dan maar. Ik bedoel, nu wonen we nog allebei thuis, maar je gaat misschien samenwonen en zie je elkaar weer net iets vaker en net wat langer dan nu het geval is...

Wil je met elkaar verder of wil je wat beginnen, dan is dit gewoon iets wat je zal moeten accepteren. Paardrijden is haar alles en wie ben ik om dat van haar af te nemen?

Ik kom niet zo vaak meer als vroeger bij haar kijken, maar dat wil niet zeggen dat het me niet meer interesseerd. Ik heb nu ook mijn hobby: Feyenoord. Daar ga ik nu vrij regelmatig heen. Meestal is het nu zo dat we rekening met elkaar proberen te houden. Heeft zij geen wedstrijd, zit ik in het stadion, heeft ze wedstrijd, dan speelt Feyenoord niet en kan ik haar naar wedstrijd rijden. Komt het een keer rot uit, dan regelen we wat anders zodat we toch allebei onze weg kunnen gaan...

Het is een kwestie van geven en nemen en ik denk dat als je het elkaar niet kan gunnen, je ook niets met elkaar kan beginnen.

Zijn er mannen die het leuk vinden om een vriendin te hebben die al haar tijd in de paarden steekt?? Ik denk van wel. Of ik zo iemand ben? Daar kan ik zelf niet over oordelen. Ik kan alleen zeggen dat ik heb ingezien dat paarden een heel belangrijk deel van m'n vriendin haar leven zijn, denk zelfs belangrijker dan dat ik ben. Ik heb het maar te accepteren, en doe dat dan ook, als ik bij haar wil blijven, dan krijg ik er paarden bij.

En zo erg is dat niet! Het zijn superlieve dieren en is Lodewijk een schat van een paard en geniet ik er zeker van als ze weer een wedstrijd wint of een winstpunt rijd. En ook al mopper ik er nog wel eens over... Toch hoop ik dat ze zelf weet dat ze alle steun van me kan verwachten en hoop ik voor haar dat ze bereikt wat ze wil bereiken! En houd dat in dat ik haar minder zie? Het zij zo...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:37

maar nou effe iets heel anders; Ik had voor Stefan een vriend en dat was een academicus. Die maakte het naar verloop van tijd uit, want hij voelde zich niet op zijn gemak bij mij. Hij wilde ook een vrouw waarmee hij gezien kon worden. Nee, niet qua uiterlijk, maar eentje met hogere opleiding. Ik was in dat opzicht niet goed genoeg voor hem. Was dat iets voor jou geweest Laura? Ik zou maar oppassen, want zulke figuren lopen er ook rond.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:58

Andersom vind ik het ook zeer onprettig als een jongen/man (of uberhaupt iemand) tegen mij op kijkt omdat ik toevallig drs. voor m'n naam heb staan, of om die reden denigrerend tegen mij doet omdat ik 'niet moet denken dat ik daardoor meer aanzien heb'. Ik heb toevallig een universitaire studie afgerond, maar daarom ben ik als persoon nog niets meer of minder, en dat weet ik zelf ook wel.

Ik merk wel dat ik meer raakvlakken heb met iemand die ook op een bepaald niveau denkt (door opleiding of ervaring bereikt). Maar dat wil nog niet zeggen dat ik neerkijk op iedereen die niet HBO/universitair geschoold is. Toch streef ik ook wat dat betreft naar een bepaald evenwicht in een relatie. En ja, ik ben hoog opgeleid, dus volgens de theorie van Laura (die ik overigens ook veelvuldig tegenkom in bladen zoals de Intermediair) kan ik moeilijk aan een man komen. Mmm... dat verklaart een boel. Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-17 09:59 ]</font>