Bokkers op TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 11:31

Wie van jullie is er al eens op TV geweest?
Ikzelf ben twee keer aanwezig geweest bij de opnamen van "Het Gevoel Van" van de KRO. Ik was (samen met mijn broer trouwens) best vaak in beeld.

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:35

uhm......... Scheve mond\

ik dus ook (maar wist je al marsje Knipoog )
Ik kwam bij ''zip zoo'' en dara moest ik een filmpje maken met mijn kat (wat dus eg voorschut was!)
Als ik huil komt me kat me altijd troosten krijg ze de kans om beroemd te worden doet die bitch het niet Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty *LOL*

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:48

Ik ben al vaak op tv geweest!!!

1) Was bij het uur van de waarheid (d8 dat het zo hete) Toen werd mij gevraagt wat ik van reclame´s vond. Toen begon ik over Always met vleugeltjes. En ik vroeg me af of je dan echt kon vliegen... (was toen iets van 7.

2) was bij Telekids! Was echt heel leuk! Dat was toen ik in groep 7 zat. Alleen had onze school niet gewonnen maar het was al leuk om daar te zijn!

3) Was bij de Droomshow. Dat was ook lek maar Telekids was wel leuker. We hadden toen wel gewonnen. Dit was in groep 8

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:51

Mm heel vroeger teon ik 6 was zat ik in het programma dings daarin moest ik dan iets beschrijven bevoorbeeld een dokter zonder dat woord te zegge. Dit werd dan bij mij op school opgenomen op de tv moesten mensen dan raden waarover het ging.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:28

ik ben toen ik 4 of 5 was op de tv gekomen omdat:
er lag een bom onder onze boerderij en die konden ze niet vinden en kon elke minuut afgaan, toen is NOS is bij ons geweest...... en ben een keer op tv gekomen toen onze school een sponsor loopt ging doen, ben een keer op tv toen was er een jaarlijkse toneel uitvoering geweest van HENDRIK die hier ook op bokt zit!

verder in kranten gestaan met winnende paarden enz.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:32

Ja, ik toen ookhetzelfde als dat met Sundancer. Dat was best wel eng toen. By the way die bom liget er nog steeds.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:36

ja dat bomligt er nog steeds!
nou ja we wonen er gelukkig niet meer

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:13

ja!net, twee minuten geleden Haha!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:23

Citaat:
Op 2001-09-29 17:13, schreef Margje:
ja!net, twee minuten geleden Haha!

ikke heb je gezien Party!! Party!! Party!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 16:40

Ja 1 keer met het 4tal een optreden bij de tros lieten ze een film van Paard&koets zien en een stukje van ons met de groningers en toen zaten anky en Tinkebartels daar in de studio en die gaven commentaar over het filmpje etc.

verder nog een keertje met de rabo top 40 tijdens de megafestatie werd mij wat gevraagd enzo en dat werd ook uitgezonden maar dat wist ik dus niet wel jammer heb het dus nooit gezien hoorde dus van veel mensen op de club en op school van hey je wqas op tv!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:04

Jaa 1 keer met het ziekenhuis hier in eindhoven de vader van toen een vriend van mij had de muren op de kinderafdeling helemaal geschilderd enzo en allemaal dingen erin gedaan (dingen waar je bijvoorbeeld op drukt en het geluid maakt, lachspiegels, dierenvachten enzo ) en nog een keer in groep 6 met de kinderboekenweek. Iedereen moest dan een gedicht maken en de 3 winnende gedichten (ruim 20.000 deelnemers!) moesten het in de schouwburg voorlezen kwamen in de krant en op tv! Haha! En ik stond toen op 2!

Hendrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:05

Ik ben met een kennis naar opnames geweest van "laat ze maar lachen", maar toen kon je me bijna niet zien.
En ik speel toneel. afgelopen keer was tv drenthe daar bij aanwezig. dus toen ben ik op de tv geweest. sundancer en Yootha zijn toen ook op de tv geweest.

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:08

ik was ook in het uur van de waarheid..
alleen wij werden gefilmd in de a&p over snoepjes ofzo...

ooit ben ik met mn feestje naar de playbkacshow geweest en toen was ik ook even in beeld..

voor de rest heb ik wel in regionale bladen gestaan en 2 jaar geleden kon je een week lang naar n intervieuw met mij en nog 4 mensen luisteren..

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:19

Een keertje toen ik nog klein was. Met jazzballet optreden bij Irene Moors voor het Ronald mac Donald fonds.

Vorig jaar geloof ik, een dag na de ramp in Volendam. Kwam ik in t nieuws, toen werd mijn mening gevraagd over die ramp. lekker, want had er nog bijna niets over gehoord!
Diezelfde avond werd t nog uitgezonden, heb t zelf nooit gezien, maar iedereen in de kroeg wel!!! Frusty *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:21

Ik een paar jaar geleden, op AT5. De Fjord van mijn exvriend was de sloot ingejaagd door een ander paard en de brandweer moest komen. Er werd toen ook gefilmd, dus vandaar.

En toen de koningin in Breukelen was, al heeeeel lang geleden, toen was ik een paar keer in beeld. *LOL*

Verder weet ik het zo niet. Wel een paar keer in een tijdschrift gestaan geloof ik.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:11

Citaat:
Op 2001-09-29 17:40, schreef Nimber:
Ja 1 keer met het 4tal een optreden bij de tros lieten ze een film van Paard&koets zien en een stukje van ons met de groningers en toen zaten anky en Tinkebartels daar in de studio en die gaven commentaar over het filmpje etc.

En wat zeiden ze erover?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:29

haha gelukkig niet zoveel over mij maar meer over het evenement *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:32

*LOL* Vonden ze het wel goed dan? Of zeiden ze dat ook niet?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:16

Ik ben een keer in Pauze TV geweest, al best lang geleden (1991). Er waren opnames gemaakt bij een optreden van De Dijk in Bathmen (bij Deventer) en daar was ik met heel veel mensen van mijn school. Het is twee keer uitgezonden, ik heb het beide keren gezien - en opgenomen. Je ziet mij dan ergens vooraan bij de dranghekken staan.

Ook heb ik in het publiek gezeten bij de Onderwijsbeurs (de NOT) die elk 2 jaar in de Jaarbeurs in Utrecht wordt gehouden. Er waren daar ook lezingen en discussies die op tv werden uitgezond, en bij een van die discussies heb ik dus gezeten (ook op band, errug genant want ik keek daar echt wazig...).

In '98 ben ik bij de Formule I races in Melbourne (Australie) geweest. Ook dat heb ik op video. Mijn moeder weet zeker dat ik dat meisje ben met dat groene petje bij het Shell-bord, maar ik weet dat nog niet zo zeker, er liepen daar tienduizenden mensen.

En een paar weken later werd ik in Adelaide (ook Australie) samen met een ander meisje aangesproken door een tv-ploeg toen we uit het antieke stadstrammetje stapten: wat we van dat trammetje vonden... En we moesten 's avonds maar naar het nieuws kijken. Blijkbaar waren we niet camerageniek genoeg of leek ons Engels nergens op, want we kwamen helaas niet op tv...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-29 20:17 ]</font>

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:22

Ik ben een paar jaar terug een keer op tv geweest. We skeelerden altijd met een groep mensen in Spaarnwoude elke dinsdag, en een van hun had een boekje geschreven met skate-routes. Daar maakte van gewest tot gewest een item over, en kwam ook bij ons filmen. Het is best een (tenminste voor tv-begrippen) lang stukje geworden, en we waren veel in beeld. Wel raar trouwens om jezelf op tv te zien Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:27

Jaaah, ik ben ook een paar keer op TV geweest Party!! (en kom over een half jaar ook weer op TV, zie topic op verslag van de dag).

De eerste keer was iets van 20 jaar geleden toen mijn ouders en andere familieleden en ik deelnamen aan het aangespannen concours d'elegance ( Verward zeg ik dit goed?) tijdens de jubileumshow van het Fjordenpaardenstamboek. We waren toen verkleed als boerenfamilie en dat vond de filmcrue wel aardig en men heeft toen opnames van ons gemaakt. Heb alleen geen idee meer bij welk programma het werd uitgezonden Verward

Een tweede keer was tijdens opnames van 'tussen kunst en kitsch' Ik had toen een antiekstuk meegenomen en dat vond men wel interessant en daar heeft men toen opnames van gemaakt en dit werd ook uitgezonden.

Verder ben ik twee keer (in twee jaar) in beeld geweest tijdens de nationale dierenshow in Den Bosch. Ik was toen aanwezig in onze stand van het bedrijf waar men opnames maakte van de producten die we verkochten.

1 keer was ik zo gelukkig dat ik doorgedrongen was tot de opnames van 'weekendmiljonairs'. Ik zat bij de tien deelnemers. Helaas heb ik dat miljoen niet in de wacht mogen slepen Verdrietig

Last but not least: over een half jaar wordt als het goed is een opname uitgezonden van het klokhuis over het Fjordenpaardenstamboek waar ik zo goed en kwaad als het kan mij en Jelka van onze beste kant laat zien.

Pfff, deze hele lijst klinkt net alsof ik steralures heb. Nee hoor, heb ik niet. Het is puur bij toeval allemaal gebeurd!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:17

Ikke met de fanfare heel vaak.
Met hemelvaart gaan we altijd dowtrappen om half 6 en toen was Hart van Nederland er en die gingen mij intervieuwen met mn slaperige kop!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 13:49

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 16:12

Ik ben bij de Surpriseshow op tv geweest. Toen ik naar Anky van Grunsven ging.
De eennalaatste aflevering van Kopspijkers heb ik bijgezeten en toen kon je me ook zien. Mijn vader en moeder waren heel groot in beeld. (Bij dat stukje waar je altijd hoort, het is weer zaterdagavond, zappen is zinloos enz.) Ik zat bij het tafeltje waar ze altijd het Kopspijkeren.

Programma's waar ik verder alleen naartoe ben geweest zijn Waku Waku (ik heb nog zo'n aapje),
Wie van de Drie (mijn oom zat daarbij, hij was kattenkeurder).
Verder weet ik het even niet meer.

Groetjes van Patricia

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:25

Pppfft... op betogingen geloof ik al wel eens... als 5 jarige staan tieren en roepen alsof ik de wereld ging veroveren... Cool
En op de regionale zender Haha!

Dan heb ik 2 jaar dagelijks in de generiek van 'de kotmadam' ( Misselijk ) gezeten (op VTM, maar ik vrees (lees: hoop Haha! ) dat ze die zender in Nederland niet kunnen ontvangen). Voor de belgen: ik was een van de 'scoutsmeisjes' die een zebrapad in Leuven oversteekt.

En ik heb eens in een documentaire over 'overblijfselen van Egypte in onze cultuur' gespeeld. Dat was wel serieus, 2 dagen filmen in de studio en één halve nacht in een piramide-vormig huis. Superleuk, ik was toen 10. Een ook leuke centjes mee verdiend Knipoog .

Dat was het, als ik niets vergeet ( Schijnheilig Tong uitsteken )
Ik ben ook wel al op de radio geweest en véééééééééééél in de krant (De Standaard) waar ongeveer mijn hele privéleven in cursiefjes neergepend is geweest Frusty