Het was prachtig weer,het zonnetje scheen,gsm was thuis dus even een heerlijk stille wandeling.....totdat we opgeschrikt werden door een harde knal gevolgd door een regen van veren en toen toen werd het stil zou je denken maar nee,een doffe klap vlak voor de kinderwagen.

KABOOOOEEEM een duif althans ik gok dat het een duif was want ja die veren had ik al verteld he...juist die kale vogel met een uiterlijk van een duif lag dus op de grond te happen naar lucht *ahgossie*
Gauw de kinderwagen naast de duif gereden en het ventieltje van de luchtbandjes los gedraaid zodat de duif wat extra frisse lucht kreeg.
Terwijl de kinderwagen scheef begon te staan keek ik omhoog en zag ik in een boom een papier hangen,het hangt best wel hoog en zoals jullie weten wordt ik soms lieftallig minion genoemd en dat is nou niet door de gele kleur....dus no way dat ik bij die brief kan komen.
Wat ik wel kon zien waren de volgende letters ; S . S Claudio of Claudiaa iets in die trend.
Dat moet natuurlijk een Amerikaans marineschip zijn!

De duif bij onze dochter in de kinderwagen gelegd want ja dat beest begon het nu wel een beetje koud te krijgen zo zonder jas en een paar bar lucht wat op je gericht word.
Al hobbelend zijn we thuis gekomen,pff wat een werk joh met een platte band maar hè het is voor een goed doel

Thuis gekomen gelijk groentensoep gemaakt voor de duif en de kachel aangezet. Ondertussen gebeld met de marine en die belt straks terug. Die aardige man vroeg wel of ik de rest van de brief kon voorlezen maarja dat gaat wat lastig worden....
Dus nu heb ik mijn man met een stuk touw en ducktape het bos ingestuurd zodat hij van wat dor hout een ladder kan maken zodat we de brief bovenuit de boom kunnen halen.
Hopelijk lukt dat voor het donker en anders moet de SSClaudiao nog even wachten,ik hoop wel dat het een vriendelijke brief is en niet van op leven en dood want anders moeten we straks met een bijl de boom omhakken en dat is erg onhandig nu de kerstboom net de deur uit is...
Duimen jullie voor een goede afloop van dit verhaal? Ik hoop dat we uiterlijk zaterdag de brief uit de boom hebben gehaald.