Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 15:15

vevina

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:20

Dat de zee zout is :+

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:21

Ik vind banaal een raar woord in deze en de voorbeelden soms ronduit ranzig. Nooit je bed verschonen? Bah man. Ik ging direct weer naar huis.

Hey enige wat ik wil eens heb moeten uitleggen is hoe geslachtsorganen werken. Er zijn mannen die niet weten hoe het bij henzelf van onder werkt, laat staan bij een vrouw. Heel slecht.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:23

Iemand die dacht dat de noordzee zoutwater was en de waddenzee zoetwater. Ik vroeg denk je dat er een muur tussen staat dan?? ;(

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 15:24

Nabster schreef:
Ik vind banaal een raar woord in deze en de voorbeelden soms ronduit ranzig. Nooit je bed verschonen? Bah man. Ik ging direct weer naar huis.

Hey enige wat ik wil eens heb moeten uitleggen is hoe geslachtsorganen werken. Er zijn mannen die niet weten hoe het bij henzelf van onder werkt, laat staan bij een vrouw. Heel slecht.

Ik heb de titel van het artikel maar overgenomen, maar ben het wel met je eens.

Trouwens, heb je het eerste antwoord onder het artikel gezien? %) :r

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:26

Dat je condooms ook binnenstebuiten kunt doen, en dat ze dan niet zo veilig zijn..

_Yasmine_

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een man moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:28

Waarom het fijn is dat als je een vriendin krijgt, er een prullenbakje bij de wc in de buurt (lees handbereik) staat.. Kwam maar niet binnen?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:32

Ik liet een hond uit voor iemand anders. Het regende buiten, dus de (langharige) hond was nog wat nat. Vraagt hij of we gezwommen hadden. Ik:'' Nee, het regent buiten''. Hij vroeg toen waardoor ze dan wel nat was..
Helaas bloedserieus..

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:33

Saar88 schreef:
Dat je condooms ook binnenstebuiten kunt doen, en dat ze dan niet zo veilig zijn..

:')

Ik heb vast wel iets maar kom er zo even niet op. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:33

Mijn, inmiddels ex partner, wist mij te stellig vertellen waarom vrouwen zo graag paard rijden.
Zijn verklaring; omdat vrouwen een orgasme krjjgen vanwege de wrijving in/op het zadel :oo :r

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:35

Inxs schreef:
Mijn, inmiddels ex partner, wist mij te stellig vertellen waarom vrouwen zo graag paard rijden.
Zijn verklaring; omdat vrouwen een orgasme krjjgen vanwege de wrijving in/op het zadel :oo :r

Dat denken serieus veel mannen :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:35

Oh geweldig dit :')

Mijn lijstje (ik las inderdaad een paar herkenbare :') ):
- Hoe je een ei moest koken
- Dat je panty's gewoon kan wassen en het geen wegwerpitems zijn
- Dat urine en baby's niet uit hetzelfde gat komen
- Dat een oven en een magnetron niet hetzelfde zijn en niet hetzelfde werken (en dat je dus iets wat in de oven moet niet in de magnetron kan bereiden)
- Hoe BH's (en andere kledingstukken met haakjes) werken
- Hoe een menstruatie werkt :+

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:36

@Inxs, het doet eerder pijn dat da het fijn aan zou voelen, of ben ik de enige die daar zo over denkt? :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:37

dat je met 2 aardappels geen stampot kan maken voor 2 personen en 2 dagen..

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:40

Zamora schreef:
Inxs schreef:

Dat denken serieus veel mannen :')

Ik zeg dan meestal. Ik weet niet waar jij op zit maar ik zit op mijn kont dusse

En dan maak ik daarna nog een grappende vraag of zij misschien een zitzak hebben.

En dan is t vaak wel duidelijk
Laatst bijgewerkt door leestmee op 21-12-17 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:40

Pff ik geloof niet dat ik zulke onnozele mannen gekend heb... :P Maar ik denk er nog even over na :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:42

_Yasmine_ schreef:
Waarom het fijn is dat als je een vriendin krijgt, er een prullenbakje bij de wc in de buurt (lees handbereik) staat.. Kwam maar niet binnen?

Haha dit moest ik ook aan mijn vriend uitleggen. Ik wou per se naar de Ikea omdat ik een prullenbakje voor in de WC wou kopen, en hij begreep maar niet waarom er zo veel haast achter zat. Tampons kunnen toch ook gewoon in de keukenprullenbak?

Mijn ergste is overigens toen ik aan mijn mannelijke huisarts in opleiding moest uitleggen dat bij een Implanon (anticonceptiestaafje in je arm) het risico dat hij door je baarmoeder zou prikken niet per se heel groot was. Hij was doodleuk z'n verhaaltje aan het houden over de risico's, waaronder dus dat.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:46

Hahaha mijn nichtje had ooit een scharrel en die ging ook even koken.
Hierbij volgde hij het recept keurig waarin stond; fruit de ui aan. Hierop heeft die er een banaan bij gedaan of dat goed was want hij had niets anders in huis.

Ik dacht dat ik er in bleef _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:47

Dat ze na 25 jaar wonen in hetzelfde huis nog niet weten waar de pannen,kopjes enz moeten staan.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:48

Mijn ex snapte het verschil tussen een rokje en een jurkje niet :))

En hoe de menstruatie werkte was ook een beetje wereldvreemd voor sommige mannen... achja _O-

Oh en dat er meer soorten anticonceptie zijn dan de condooms en de pil...

Oh Droversrunn ik zou onder de tafel liggen van het lachen denk ik _/-\o_

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:48

Emmaa_ schreef:
_Yasmine_ schreef:

Haha dit moest ik ook aan mijn vriend uitleggen. Ik wou per se naar de Ikea omdat ik een prullenbakje voor in de WC wou kopen, en hij begreep maar niet waarom er zo veel haast achter zat. Tampons kunnen toch ook gewoon in de keukenprullenbak?

Mijn ergste is overigens toen ik aan mijn mannelijke huisarts in opleiding moest uitleggen dat bij een Implanon (anticonceptiestaafje in je arm) het risico dat hij door je baarmoeder zou prikken niet per se heel groot was. Hij was doodleuk z'n verhaaltje aan het houden over de risico's, waaronder dus dat.

je wil niet weten hoe vaak ik mijn mannelijke mede(geneeskunde)studenten alles rond anticonceptie heb moeten uitleggen _O- het ging er maar niet in _O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:49

Waarom je mij menstruaties elke keer maandverband wisselt. Bij de boodschappen haalde ik toen een mooie voorraad. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:50

Gianti schreef:
Emmaa_ schreef:

je wil niet weten hoe vaak ik mijn mannelijke mede(geneeskunde)studenten alles rond anticonceptie heb moeten uitleggen _O- het ging er maar niet in _O-

Ik kon er in dit geval nog wel om lachen maar eigenlijk vind ik het toch wel behoorlijk belachelijk. Ik kom daar met een serieuze vraag en krijg dan al een andere huisarts dan m'n eigen, en dan is het er ook nog eens eentje die gewoon geen idee heeft hoe dit werkt. Ik heb aan de telefoon bij het maken van mijn afspraak ook aangegeven dat ik een adviesgesprek over een Implanon wilde, dus het is niet alsof het onbekend was of hij geen tijd had om research te doen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:50

Hoe je dat dekseltje bij een gasfornuis goed moet plaatsen (anders krijg je een steekvlam). Ze snappen er nogsteeds weinig van -O-
En hoe de pil werkt, dat blijft ook een leuke. Hij denkt nogsteeds dat je zwanger kan worden in de stopweek (ondanks elke keer opnieuw uitleggen :)) )

M'n vriend heeft regelmatig zulke blonde acties, ik zal het eens proberen onthouden :D

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 15:51

droversrun schreef:
Hahaha mijn nichtje had ooit een scharrel en die ging ook even koken.
Hierbij volgde hij het recept keurig waarin stond; fruit de ui aan. Hierop heeft die er een banaan bij gedaan of dat goed was want hij had niets anders in huis.

Ik dacht dat ik er in bleef _O-

Dit is echt de beste tot nu toe _O-

Voor mij toch, heel saai, hoe een onderlaken om een matras heen moest. Hij woonde net een paar dagen op zichzelf, en stuurde een nogal paniekerig appje :')