).In 2018 zie ik dan ook graag een Horse and Chicks kalender op de markt komen.
Een eerder idee is tot niets uitgelopen dus we proberen het nogmaals!
Hiervoor is wel een klein beetje hulp nodig.. namelijk 12 paarden en 12 chicks!
Wie wil ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
kan eventueel ook nog een roofvogel of uil bij
Als model. Ik heb geen paard. anjali schreef:Ik vind het het leukste als het wel de echte eigenaressen (of vaste verzorgsters) van de paarden zijn.Ik meen dat het op die boerinnenkalender ook echte boerinnen waren.Anders vind ik het nogal nep want foto's met fotomodellen kun je overal zien.En die echte paarden met hun amazones hoeven er helemaal niet perfect uit te zien, een echte edelsteen ziet er nooit zo perfect uit als een namaak.

anjali schreef:Ik vind het het leukste als het wel de echte eigenaressen (of vaste verzorgsters) van de paarden zijn.Ik meen dat het op die boerinnenkalender ook echte boerinnen waren.Anders vind ik het nogal nep want foto's met fotomodellen kun je overal zien.En die echte paarden met hun amazones hoeven er helemaal niet perfect uit te zien, een echte edelsteen ziet er nooit zo perfect uit als een namaak.
emilyslaluna schreef:Madison schreef:Ik wil!Als model. Ik heb geen paard.
Mij lijkt het ook wel gaaf. Helaas ben ik maar 1.61m en dus niet lang genoeg als 'model'. Ik ben ook geen stokje maar wel fit getraind als ik dat zo mag zeggen.