Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 10:34

Omdat ik heel erg van zelfspot hou, maar ook een bijna ernstige vorm van leedvermaak heb :') , dacht ik: laten we met z'n allen genieten van alle heerlijke momenten die we mee maken of mee gemaakt hebben.

Afbeelding

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
De aftrap zal ik maken met een filmpje wat mam heeft gemaakt van mij. (over zelfspot gesproken :P )

Anoniem

Re: Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:40

Van je familie moet je t hebben :')
Je schrok niet eens zo erg trouwens! Mijn vriend slaat altijd keihard op de wcdeur als je net lekker op de plee zit :')
Ga k bijna door het plafond van schrik ;(

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:44

Haha :') ik heb soms ook een vreemd gevoel voor humor :')

In de week moesten we in de fitness les leren om Handstand push ups te doen. Ik kan geen handstand, en ook geen kopstand :+ ik kan eigenlijk niets in combinatie met hand + stand :') Dus moest ik leren om een kopstand te beginnen. Ik heb ook wat overgewicht (waar ik wel iets probeer aan te doen, hence the fitness). Uiteindelijk sukkelde ik gewoon altijd omver bij de pogingen om kopstand te doen. Ik voelde me ongeveer zo:

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 10:48

@The_cat Oooooohh daar had ik niet bij moeten zijn.
Ik kan eigenlijk ook helemaal niks wat met sport te maken heeft, daarom waag ik me er ook niet aan.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:49

Ooooh als dit topic gaat lopen wordt dit een heerlijk topic :') Ik zet even een stipje!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:53

Volgende week wordt het Yoga :') (wat doe ik mezelf toch aan *sigh*)

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 11:16

Maureen95 schreef:
Ooooh als dit topic gaat lopen wordt dit een heerlijk topic :') Ik zet even een stipje!

Ik hoop van wel :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:19

Ik ben ook enorm gek op leedvermaak! Vooral filmpjes waarin mensen dan domme dingen doen en zichzelf pijn doen. Ik voel soms ook een lichte drang om het dan zelf ook uit te proberen. :') Zo ben ik een keer samen met mn zusje tegen elkaar opgerend met yoga ballen er tussen, ging uiteraard fout net zo als op het filmpje

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 11:27

Had je moeten filmen Dizzy! :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:30

Ja! Hier nog een met veel zelfspot en vooral ook heel veel leedvermaak.

Laatst nog bij het station een jongen die stoer aangerend kwam, zijn skateboard op de grond gooide,
Er op sprong... En er met dezelfde vaart weer achterover klapte.
Tjah... Dat zijn van die dingen waar ik dus wel om kan lachen :+

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 11:34

M_D_H schreef:
Ja! Hier nog een met veel zelfspot en vooral ook heel veel leedvermaak.

Laatst nog bij het station een jongen die stoer aangerend kwam, zijn skateboard op de grond gooide,
Er op sprong... En er met dezelfde vaart weer achterover klapte.
Tjah... Dat zijn van die dingen waar ik dus wel om kan lachen :+

Hahaha dat zal banketstaaf geweest zijn voor hem!
Ik liep ook een keer achter een jongen, het had net geregend en hij was nog geen 3 stappen in de trein. Na een seconde of 2 geglibberd hebben viel hij toch om. Ik vond het zo banketstaaf maar ik kreeg de slappe lach, en ie zat achter me in de trein. :;)

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:49

Ik was een keer doodop van een festival en ik liep met mijn toenmalige vriend van de bushalte naar zijn huis, ik vroeg iets aan hem en hij zei "Dat kan"

waarop ik zeg: "Alles kan, theepot." :')

En nee, ik deed dit niet met opzet, maar ik zeg hem wel nog steeds!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:50

Mijn vriend heeft mij gisteren hartelijk staan uitlachen, ook vanwege het feit dat ik zelf in de slappe lach op mijn paard zat.

Heel af en toe gooi ik mijn afgekeurde merrie even het zadel op, even paar rondjes rond hobbelen. Paard weer blij dat ze wat mag doen en ik heb wat te klungelen. Ook al blijven we steken bij sturen en remmen, we hebben soms de grootste lol. Alleen als madame geen zin meer heeft gaat ze als een ezel stil staan. Meestal krijg je haar naar een paar keer aanmoedigen weer in de vooruit, maar gisteren niet. Ik heb denk ik wel 5 minuten op dezelfde plek gestaan, maar nee, er was geen beweging meer in te krijgen. (lief vragen, por geven, als een cowboy met je teugels zwiepen, met handen op de kont tikken etc.) Het heeft er zo ontzettend stom uit gezien en ik moest zo lachen. Tuttebel en tuttebel samen op pad, kwamen alleen niet verder als vooraan in de bak :') Mijn vriend stond dus stiekem in het donker bij de schuur, maar die kon zijn lach ook echt niet meer inhouden en heeft ons finaal staan uitlachen!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:03

Ik een paar winters geleden, het had geijseld en ik moest ergens heen. Ik woonde in een drukke straat.
Waar heel veel drempels liggen. 1e drempel heeft een kwartier geduurd voor ik er overheen gekropen was.
Iedereen stond voor het raam van hun huis te kijken. En ik..... elke keer als ik terug glee op handen en voeten lag ik in een deuk en pieste in de broek van het lachen.

Ook een paar winters geleden wilde ik s'nachts mensen naar huis brengen, ik had toen nog een kroeg.
En het was tegen sluitingstijd. Slot bevroren van me auto, geen spuitbus in de zak. ( die lag in de auto)
Ik stoer: wacht maar die heb ik zo open. Mond ertegen en warme lucht erin blazen.
Het slot was ondooit maar ik hing met me lippen aan de bevroren auto. Ik heb weken met korsten op me lippen gelopen.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:38

Als het hier in nederland ook maar 1 dag glad is lig ik geheid op de grond.
Ik had kisten aan en ik zei och met kisten glij ik niet uit.
Ik zet 2 stappen en glis glij *boink* aardbeving 7 op de schaal van rigter.
En toen schoot ik in de lach, waardoor ik dus niet voldoende kracht had om op te krabbelen en toen ik het dan eindelijk gepresteerd had om half overeind te komen vliegt mijn hond in volle vaart op me af om hallo te zeggen.
Dus daar ging ik weer.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:53

Ik was op visite bij een vriendin zij was destijds mijn buurvrouw, toen ik besloten had om naar huis te gaan pakte ik mijn sleutels en liep richting haar voordeur. Eenmaal in de gang waren we nog wat aan het kletsen en ik sta naar mijn sleutel bos te kijken om mijn juiste sleutel te pakken die ik vervolgens aan de binnenkant van haar voordeur in het slot wil steken. Heel even borrelt bij mij de frustratie omhoog want die verrekte sleutel wil weer eens niet in 't gat |o ... Vervolgens vraagt ze wat ik aan het doen ben en ik kijk haar stom aan....hoezo wat ik aan het doen ben... >;) Ik probeerde dus met mijn voordeur sleutel haar voordeur te openen vanuit de binnen kant. 8)7 Tja ik piste bijna in mn broek van t lachen en tot op de dag van vandaag kunnen we er nog steeds hard om lachen!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:59

:') :')
Heerlijk topic dit!! Ik kan erover mee praten in alle soorten :+

Laatst met trainen (rugby) moest ik iemand liften, ik stond dus ik lage squat stand, teamgenoot zet een stapje en ik wil een mini stapje naar achter doen, blijft mn schoen in het veld hangen. Ik val dus echt heel knullig om, in een soort van achterover koprol. Het mooiste was dus ik uiteindelijk niet alleen op de grond lag, onze captain moest zo hard lachen dat ze erbij kwam liggen :') :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:42

Paar jaar geleden waren wij (vriendengroepje) in Ouwehands Dierenpark (in de winter)

Bij de kinderspeelplaats was het water mooi bevroren dus wij zouden wel even met die slinger naar de overkant slinger. Slinger ik dus te hard, dus ik schiet terug naar het midden van het water.
Euhm ja... En nu? Dus maar heel voorzichtig af gestapt, vriendin riep al dat ze bang was dat het ijs niet dik genoeg was, maar ja, ik moest er toch echt af :+
Glij ik weg en ga ik dus vol op mijn plaat op dat ijs.
Mijn eerste uitroep: zo, het ijs is in ieder geval dik genoeg :') _O-

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:49

Toothless schreef:
Ik was een keer doodop van een festival en ik liep met mijn toenmalige vriend van de bushalte naar zijn huis, ik vroeg iets aan hem en hij zei "Dat kan"

waarop ik zeg: "Alles kan, theepot." :')

En nee, ik deed dit niet met opzet, maar ik zeg hem wel nog steeds!

Omg :') ik ga helemaal stuk hier. Hoe de fiets bedenk je het wahaha

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:12

Laatst toen ik uit was geweest in de stad (Amsterdam): 2 dronken toeristen die frontaal onderuit gingen met hun gehuurde MacBikes, gevalletje met je wiel in de tram baan terecht komen :')

Helaas voor deze dames moest dat precies voor mijn ogen gebeuren, ik had hem niet meer :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:18

Ik was laatst in een zwembad waar veel zogenoemde "tokkies" rondliepen. Waaronder ook 2 echt enorm dikke, denk aan 150 kilo. De glijbanen waren best wel heftig en je moest er met een band in. Gingen die 2 mensen met zijn 2en op zo'n band. Waar een max aan zit van 180 kilo ofzo? :')

Nou bovenaan bij de glijbaan hing een beelscherm waarop je kon zien hoe mensen de glijbaan uit kwamen. Dikke meneer 1e kwam als eerste aanspoelen, daarna kwam de band en toen kwam mevrouw zeester naar buiten drijven. _O- Ze konden ook bijna niet overeind komen. _O- _O- _O-
Heb me echt ziek gelachen. :x

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:36

HAHAHA ik heb het niet meer. Ik zet een stipje :')

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 14:45

Hahahaha heerlijk

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:55

2 jaar terug gingen ik en een vriendin een buitenrit doet. Met een kleine picknick. Ik met de fiets en shet, zij te paard. Dus tijdens de picknick wilde ik mijn shetlander vragen om te steigeren. Ik stond naast haar, voor een mooie foto. Dus wat doet ze? Ze trapt ontzettend tegen mn scheenbeen. Ik lag dubbel van het lachen en tranen in mijn ogen van de pijn. Ik heb bijna een maand met een klein blauw/paars/heel hoefafdrukje gelopen op mijn scheenbeen. Kan er nog steeds stuk om gaan met mijn vriendin.
Ik hou van leedvermaak. Zo ontzettend erg. Mijn omgeving haat me daarom, ik lach op verkeerde momenten. Wanneer iemand ECHT pijn heeft... oeps. :')

Edit; typefout

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:58

Ohh ik lach me dood hier :')
Kom nu even niet op iets specifieks maar dat zal wel komen, wordt regelmatig gezegd jij breekt je nek nog op blote voeten :')