Tjah....wat mij betreft ook een creatieve uitspatting. Menig toilet word gesiert door leuke,soms zelfs diepzinnige spreuken. Ik ben nieuwsgierig of jij nog een leuke kent,en of je er zelf wel eens eentje op de muur krabbelt. De meest voor de hand liggende plaats ik zelf al vast.
“Denk niet bij het laatste vel: ' Wie na mij komt, die redt het wel' ”
Britta31
Geplaatst: 23-07-15 00:48
Ik heb hangen.Twee dochters en mama,drie plagen voor papa.Wij hebben dus twee dochters.Nooit op een muur geschreven.
Ben toen begonnen aan de woonkamer en dat vonden mijn ouders niet prettig hebben het behang meerdere keren moeten vervangen (niet alleen in de woonkamer, maar ook in de slaapkamer en toilet )
muzzy17
Geplaatst: 23-07-15 02:40
Bij ons hing het vol met tegeltjes dus Had altijd genoeg te lezen. Degene die me bij gebleven Is.
bij ons op de wc zit een geit die in je kont bijt. Mij heeft hij niet gebeten, want heb op zijn kop gescheten.
evanescence
Geplaatst: 23-07-15 03:59
Nog nooit op een muur geschreven. Maar natuurlijk wel gelezen! Dit is de eerste die in mij op kwam: Heren doe de bril om hoog, de dames zitten ook graag droog.
Birdie60
Geplaatst: 23-07-15 06:31
Wij hebben toen we gingen trouwen de mensen de namen op de wc deur laten zetten. Toen heeft er iemand een spreuk opgezet.
Op deze wc zit een geit, die als je niet niet oppast je in je ballen bijt. Mij heeft die niet gebeten, want ik heb hem op de kop gescheten.
Klijntje
Geplaatst: 23-07-15 06:41
Deze hangt op ons toilet. Niet echt zo'n soort spreuk, maar voor mijn man wel de waarheid Ik wil zelf ooit nog 'niets zo charmant als een spreuk aan de wand' borduren
Urielle
Geplaatst: 23-07-15 07:24
Tegeltje: Mach es wie die Sonnenuhr: zähl die heitren Stunden nur!
Raadsel waarom die op de wc hing, misschien moed vatten om de dag te beginnen aangezien de dag meestal begint met een toiletbezoek?