Vandaag had ik een erg aardige passagier! Meneer had een duur schilderij bij zich en die paste niet door onze xray, dus we moesten andere maatregelen treffen. Hierdoor duurde het wat langer, maar meneer bleef heel vriendelijk en vertelde heel enthousiast over het schilderij! Na afloop gaf ie nog een hand ook en bedankte ons voor de fijne service. Ik voelde me echt gewaardeerd
Deugenietje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-14 13:35
Wordt blij van een vol bord roerbak spitskool. :mrgreen:
Vanmorgen twee keer ons nieuwe jonge tinkermannetje uitgelachen. De eerste keer omdat hij als een baby liep te bekken naar onze oude tinkervent. Terwijl hij anderhalf is en stoer *kuch* het watje. En daarna omdat bij het plassen bleek dat hij een soort witte kromme kinderbanaan heeft. Dat zag er echt niet uit.
Anoli
Geplaatst: 14-12-14 13:38
De zon schijnt hier eindelijk weer na een fiks aantal dagen van regen en grijze lucht. En als ik ergens van geniet dan is het ontbijten aan de keukentafel met een tijdschrift en dan heerlijk in de zon zitten
Ineke2
Geplaatst: 14-12-14 13:39
Vanmorgen een buitenrit gemaakt en heerlijk een heel stuk tölten met mijn nieuwe zadel. Zat geweldig
NinkeG
Geplaatst: 14-12-14 13:40
Dat het bijna vakantie is Dat ik de caviabakken weer schoon zijn en ze daarna vrolijk door hun bak huppelden Dat ik hinnikend begroet werd door mijn lieve pony Dat het heeeerlijk weer is
Dat het vandaag buiten strakblauw en heerlijk weer is!
Suzanne F.
Geplaatst: 14-12-14 14:12
De foto hierboven van het schaap dat naar binnen komt met de honden. Geweldig!
Verder heb ik gelachen om onze hond die altijd zo raar kan hangen. Op zijn kop en dan hangend ergens overheen naar beneden zodat zijn oren de grond bijna raken.
En gelachen om een Youtube filmpje van een gamer die hele grappige uitspraken had.
Van een Lesser die na weken angst vandaag weer heerlijk met de groep mee reed.
Deugenietje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-14 14:31
Van deze 2 foto's
xApple
Geplaatst: 14-12-14 14:34
janahxginger schreef:
Dat ik jarig ben en het bijna vakantie is.
Gefeliciteerd !
Ik heb al zoveel gelachen vandaag.. Om mijn vriend die heel lief was vanmorgen, de pony's die mij hinnikend begroetten in de wei. De wandeling met mijn bijna 1,5 jarige pony die erg goed ging en het feit dat het zulk heerlijk weer is vandaag