Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar er komt alleen ellende van!
\ .
in de discotheek, dan ga je niet zeggen dat je met je vriendje bent, dus zei ik dat we gewoon vrienden waren (mijn vriend en ik). Mijn vriend is niet zo'n prater over onze relatie, dus kwam het nooit uit. Een jaar lang zag ik hem vrij regelmatig in de discotheek, hij kon heel goed opschieten met mijn vriend, maar heeft nooit gedacht dat het opvallend was dat ik altijd met HEM kwam. We sms-ten bijna elke dag en onderaan schreven we altijd: "iets liefs...". Eigenlijk was ik verliefd op hem en hij duidelijk op mij. Mijn vriend wist ervan, ik vertelde heel eerlijk dat ik die jongen leuk vond en dat we vaak sms-ten. Op het 'moment supreme' fluisterde die jongen in mijn oor dat ie me heel graag wou zoenen en of dat mocht....Mijn vriend stond vlakbij en ik zei dat ik dat heeeeeeel graag wou, maar niet kon
. Mijn vriend vertrouwde mij en ging ervan uit dat ik niks zou doen en ik kon zijn vertrouwen niet schenden. Sindsdien eeuwig ontweken die jongen en toevallig kwamen mijn vriend en ik hem van de week tegen (na een half jaar) en ik kon alleen maar verlegen lachen en balen dat ie het nu vast wel begreep.......

Als het alleen om de sex gaat bij die excollega van je vind ik dat je hem dan ook gebruikt.Je belazerd je vriend en gebruikt je excollega.

. Echt niet doen, praat dan met je vriend en leg het uit, maar ga niet achter zijn rug om vreemd met een ander. Ik weet wat er kan gebeuren als je vriend erachter komt. En waarom zou je er een goede relatie mee op het spel zetten??? Daar krijg je echt spijt van. En als je erachter komt dat je niet meer van je huidige vriend houdt, maak het dan na een goed gesprek met hem uit voor je verder gaat kijken...Iloon
avontuurtje het waard om de man kwijt te raken waar je van houd? Probeer je in te beelden hoe je je zou voelen als hij erachter komt en je hem kwijt raakt, ik denk autsj!
, van mij mag ie ze best aantrekkelijk vinden hoor, ik weet toch dat het met onze relatie wel goed is...en eerlijk is eerlijk, hij is ook niet de enige knappe jongen op de wereld... Wel de knapste natuurlijk...
Maar goed, vreemd gaan is wmb geen optie...als je dat niet kan laten, tsja, dan is er misschien wel reden om even goed na te denken over je relatie...