vreemdgaan??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 13:41

heb het zelf nooit meegemaakt... maar euh.. denk dat je voor jezelf moet afvragen wat belangrijker is? zo'n ventje wat toch niks wordt en waar je alleen maar beetje van geniet (zo lees ik het tenminste uit je stukje..) of je vriend.

Is die ex-collega het waard om je relatie op het spel te zetten? want wanneer je vriend er achter komt, kun je er op rekenen dat je hem kwijt bent denk ik.

je moet dus zelf maar de keuze maken, is die ex collega het waard om je vriend op te geven of niet. Denk daar maar ff over na.

(ik vind iig dat je het niet kunt maken, maar jah..)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 14:49

Ik vind dat je een keuze moet maken. Of die spannende ex-collega of je vriend. Ik vind persoonlijk dat je het niet kunt maken om achter de rug van je vriend om met die ander te gaan. Ook al zou hij iets 'toe kunnen voegen' aan je relatie.
Want als de relatie met je vriend je niet genoeg kan bieden is dat al een teken aan de wand.
Ik begrijp je probleem wel hoor Knipoog maar er komt alleen ellende van!
Succes!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:15

ben het met Cody eens..

je zou het ook je vriend kunnen zeggen, zodat jullie als het ware een open (vrije, hoe noem je da ook al weer) relatie hebben (mits hij instemt natuurlijk), en dat je dus kunt doen wat je niet laten kan met die ex-collega van je. Maar achter zn rug om? weet iig wel dat dat bij mij nie geflikt moet worden..

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:33

Ik vind het nogal puberaal. Maar ik zou als ik jou was een keuze maken. Ik zou het alleen wel heel zielig vinden voor je vriend. Als je voor je ex-collega kiest, zou ik hem wel de waarheid vertellen.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:36

Ja dat vind ik dus ook wilona,

ik vind dat je moet kiezen, het is gemeen tegen over je vriend wat je nu doet.
Je moet niet denken van ow , ja, als hij er achter komt danis het over een half jaar wel oke.
Je moet niet alleen aan dat ene denken, maar kan hij je ook geven wat je echt wilt. En dat is meestal

Liefde, begrip, enzo, en ik vind dat je dat niet kunt hebben met iemand die je alleen maar wilt in bed.
Dus, ik neem aan dat mijn mening duidelijk is.

Lara

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 16:39

Hoi (helaas) ervaring mee Scheve mond\ .
Ik werd voorgesteld aan een errug leuke jongen Kwijl in de discotheek, dan ga je niet zeggen dat je met je vriendje bent, dus zei ik dat we gewoon vrienden waren (mijn vriend en ik). Mijn vriend is niet zo'n prater over onze relatie, dus kwam het nooit uit. Een jaar lang zag ik hem vrij regelmatig in de discotheek, hij kon heel goed opschieten met mijn vriend, maar heeft nooit gedacht dat het opvallend was dat ik altijd met HEM kwam. We sms-ten bijna elke dag en onderaan schreven we altijd: "iets liefs...". Eigenlijk was ik verliefd op hem en hij duidelijk op mij. Mijn vriend wist ervan, ik vertelde heel eerlijk dat ik die jongen leuk vond en dat we vaak sms-ten. Op het 'moment supreme' fluisterde die jongen in mijn oor dat ie me heel graag wou zoenen en of dat mocht....Mijn vriend stond vlakbij en ik zei dat ik dat heeeeeeel graag wou, maar niet kon Huilen . Mijn vriend vertrouwde mij en ging ervan uit dat ik niks zou doen en ik kon zijn vertrouwen niet schenden. Sindsdien eeuwig ontweken die jongen en toevallig kwamen mijn vriend en ik hem van de week tegen (na een half jaar) en ik kon alleen maar verlegen lachen en balen dat ie het nu vast wel begreep....... Frusty

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 17:44

Begin er alsjeblieft niet aan!! Helaas heb ik hier dus ook ervaring mee. Ik woonde 3 jaar samen en begon een geheime relatie met mijn chef die zelf net een paar maanden daarvoor getrouwd was. Bij mij was het dus duidelijk dat ik zocht naar iets wat toen mijn huidige vriend mij niet kon bieden. Ook ik dacht dat niemand er achter zou komen. But boy was i wrong. Ik heb mijn relatie afgehaakt mede door schuldgevoelens, maar hoofdzakelijk omdat ik door deze geheime relatie erachter kwam dat ik niet van degene hield waar ik mee samen woonde. De vrouw van mijn chef was er ook achter gekomen. Of die relatie ooit stand heeft gehouden, weet ik niet. Ik heb het contact totaal gebroken. Ik heb ontslag genomen en heb hem nooit meer gesproken. Achteraf gezien heb ik enorme spijt van wat ik gedaan heb en heb mezelf voorgenomen om het nooit meer te doen. Ik had ook de hoop dat die chef misschien voor mij zou kiezen, maar ik wist in mijn achterhoofd dat het nooit zou gebeuren (stille hoop misschien??).
Denk tig keer na Inimini voor je stappen onderneemt. Je bent waarschijnlijk tot over je oren verliefd op deze ex-collega dat je een flink bord voor je hoofd hebt. Ga jezelf maar eens afvragen of je werkelijk van je huidige vriend houd...en of je je relatie op het spel wilt zetten.
Ik wens je heel veel sterkte en ik weet hoe je je voelt.
groetjes.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:31

Ik weet niet hoor, kan aan mij liggen. Maar ik vind dit niet echt geloofwaardig klinken.
Als het wel waar is. Blijf gewoon bij je vriend Scheve mond\

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:29

ach neem ze allebei of nog wat meer een harem is in tegenwoordig *LOL*
haha kom op dit een serieus bericht je wil weten of je een smsrelatie kan opbouwen *proest* zet het vooral op kippenhok neer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:46

het gras is bij de buurman altijd groener.
Ik denk dat dit spreekwoord wel al heel veel zegt.

En als je niet met je vriend de rest van je leven verder kunt dan kun je nog beter vandaag ermee kappen want achter de rug om vind ik heel laf en gemeen.
Zou je het zelf leuk vinden als jou vriend achter jou rug zou rommelen?
Nou ik niet, het was dan denk ik meteen over en andersom ook.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:47

Zoiets kan je niet maken,je zet je relatie op het spel! En als je iets niet kunt vinden bij je lover en als je dat toch wilt dan moet je daar gewoon met hem over kunnen praten,want dat moet kunnen in een goede relatie toch Verward Als het alleen om de sex gaat bij die excollega van je vind ik dat je hem dan ook gebruikt.Je belazerd je vriend en gebruikt je excollega.

Praat er met je vriend over en vertel hem wat je mist in je relatie.Want dat moet kunnen als je een goede intense band met elkaar hebt.

Veel succes Knipoog
(ik ben wel 12 maar niet zo errug stom hoor!)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:42

ach neem ze allebei of nog wat meer een harem is in tegenwoordig
haha kom op dit een serieus bericht je wil weten of je een smsrelatie kan opbouwen *proest* zet het vooral op kippenhok neer!

Volgens mij sla je hier toch wel de spijker op zijn kop, Kim.
Moet het toch wel heel erg met je eens zijn.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:55

Nooit je vriend belazeren!!!! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen Knipoog . Echt niet doen, praat dan met je vriend en leg het uit, maar ga niet achter zijn rug om vreemd met een ander. Ik weet wat er kan gebeuren als je vriend erachter komt. En waarom zou je er een goede relatie mee op het spel zetten??? Daar krijg je echt spijt van. En als je erachter komt dat je niet meer van je huidige vriend houdt, maak het dan na een goed gesprek met hem uit voor je verder gaat kijken...Iloon

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 22:59

Stel jezelf eens de vraag of jij kan leven met het idee dat je je vriend belazert. Kan jij hem dan nog recht in de ogen kijken of beter gezegd, jezelf recht in de ogen kijken.

Draai de situatie eens om, je vriend gaat vreemd, hoe zou jij reageren??? Denk niet dat je 't zou accepteren. Probeer je in te denken wat er gebeurt als hij erachter komt. Je zegt wel dat er genoeg ruimte is dat beide partners er niet achter kunnen komen. Maar je weet nooit wat voor rare wending het leven kan hebben.

Vind jij dit spannende Verward avontuurtje het waard om de man kwijt te raken waar je van houd? Probeer je in te beelden hoe je je zou voelen als hij erachter komt en je hem kwijt raakt, ik denk autsj!

Succes en doe geen ondoordachte stomme dingen. Ik denk dat je zelf heel goed weet wat wel en niet kan.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 08:16

Inimini: ik zou zeggen Go girl. Want je leeft maar 1 keer, Ik zeg altijd maar: je kan beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan. Zorg alleen dat je vriend er niet achter komt, want mannen kunnen het minder goed aan als vrouwen vreemd gaan dan andersom. Je moet het gewoon doen!! Als je namelijk hiermee al bezig bent, dan wil dat zeggen dat je er behoefte aan hebt, en dus moet luisteren naar je ziel(en kan dat soms verheldering bieden op wat je wil met je huidige relatie). Het is namelijk geen schande dat je dat doet, omdat de mens zelf ooit eens die regels heeft verzonnen ( en je zal er ongetwijfeld allerlei redenen voor hebben.). Als het bij 1 keer blijft, dan moet je het niet vertellen, als het vaker gebeurt dan moet je het uitmaken en met hem verder gaan. (een mens is in de basis niet gemaakt om zijn hele leven met 1 partner te slijten)

Hopelijk heb je er wat aan.

groetjes,

Prima (man)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 08:43

Je wilt bij je vriend blijven, dus je ziet toekomst met hem. Wil jij nu je toekomst opgeven voor een paar keer seks met een ander? Als die seks dat waard is, dan moet je zowiezo met hem kappen want dan voel je niet voldoende voor hem. DAn hou je zowel hem als jezelf voor de gek. Maar je moet hem niet aan het lijntje houden, dat is geen eerlijke gang van zaken. Zelf zou je ook niet zo behandeld willen worden. Ga niet enkel en alleen op je gevoel af, want het is niet alleen jouw gevoel dat telt. Ook het gevoel van jouw vriend telt mee. Kun je het aan om hem zo diep te kwetsen?

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:16

japs,weet.wel.iets.jah:)als.je
jezelf.nou.elke.keer.voor.je.hoofd.slaat.
wel.hard.natuurlijk:))).als.je.weer.naar.hem.verlangt
wedden.dat.het.dan.heeeeeeeel.snel.is.afgelopen
Party!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 10:21

Zorgen dat je hem niet meer ziet. Dan gaat dat gevoel weg. Maar dat gevoel blijft zolang jij hem ziet.

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 11:10

Als je je voelt aangetrokken tot een ander terwijl je een relatie hebt zit er toch iets niet goed.

Ik vindt het enorm min als je achter de rug van je vriend om toch iets met die ex-collega zou beginnen. Ik hoop voor je dat je de juiste keuze maakt maar ik zou als ik jou was nooit iemand bedonderen, dan ben je gewoon niet te vertrouwen!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:02

ik ben het er niet mee eens dat je als je je aangetrokken voelt tot een ander geen goede relatie zou hebben. Dat kan altijd gebeuren. Het gaat erom wat je ermee doet, dat bepaalt hoe goed je relatie is....

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 12:14

Ik ben het eigenlijk wel met Puck eens...het zou toch raar zijn als er maar 1 man rond loopt waar je je toe aangetrokken kan voelen...en wel heel toevallig dat je hem dan ook nog eens tegen bent gekomen...maar idd, wat je er mee doet bepaalt hoe goed je relatie is! Mijn vriend vond die blonde meiden achter de bar bij de Kalverhoek afgelopen zondag ook niet onaantrekkelijk... Schijnheilig , van mij mag ie ze best aantrekkelijk vinden hoor, ik weet toch dat het met onze relatie wel goed is...en eerlijk is eerlijk, hij is ook niet de enige knappe jongen op de wereld... Wel de knapste natuurlijk... Knipoog Maar goed, vreemd gaan is wmb geen optie...als je dat niet kan laten, tsja, dan is er misschien wel reden om even goed na te denken over je relatie...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-08-14 13:16 ]</font>