Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En dat wordt waarschijnlijk een pony
nu moest zijn eigenaar alleen de stalling nog goedkeuren
\

Citaat:Op 2001-07-29 11:29, schreef sanderijn:
1.heb je een vriend/vriendin ?zou ja heeft hij/zij ook iets met paarden of helemaal niet?
Nee
2.vind je van jezelf dat je al veel over paarden weet?
Verzorging wel, maar van bijv. Z dressuur niet.
3.wat zou je altijd nog eens willen doen buiten paarden om?
Geen idee
4.wat zou je altijd nog eens willen doen binnen de paarden sport?
Een goede hengst kopen om mee te springen.
5.rijdt je paard echt puur om ook wedstrijden te rijden of rijd je paard puur voor jezelf ?
Ik doe het voor mezelf, maar ik vind het ook leuk om af en toe een wedstrijd te rijden (alleen op de manege)
6.zou je ook nog je paard hebben als je bijv. nooit meer wedstrijden met dat paard kunt rijden?
Jaaa!!!
7.heb je een paard of pony?
Ja, een KWPN merrie.
8.wat is je lievelingsdiere(en)?
Paarden, honden en ratten
9.hoelang hebje er echt serieus over nagedacht voordat je je paard aanschafte?
Ehm... ik weet niet precies hoelang dat was, ik denk ongeveer 2 jaar.
10.hoeheet je paard/pony?
Ling.

millionair worden en dan weer de paarden..
en genoeg land
heb om hem daar te laten lopen en dan een nieuwe kopen.

) )
(ben altijd op zoek naar info
)
(maar niet té lang hé
)
. Lolz, ik rij geen wedstrijden en ik rij eigenlijk het liefste in het bos met mijn gehoefde vriend, al is dressuur doen ook wel leuk.
)
(ik wil wel af en toe groomen voor een endurance ruiter, lijkt me wel eens leuk.)
in luv... nee, hij heeft niets met paarden, dat vind ik juist wel leuk. Hij vind het wel leuk dat ik er zo fanatiek mee bezig ben, maar meer om het fanatisme zelf dan om de paarden. Als ik heel veel zou zwemmen of viool spelen oid had hij het ook leuk gevonden denk ik. Hij heeft ook weer zo zijn eigen dingen en dat waardeer ik juist in hem.
Pffff... hangt er vanaf met wie ik me vergelijk! Ik heb best veel geleerd de afgelopen paar jaar maar ik ben er nog lang niet!!!
bungee-jumpen
keertje western rijden op een echt goed getraind western paard, onder begeleiding van een goede trainer, gewoon om eens te voelen hoe dat is en om te kijken waar de raakvlakken met dressuurtraining liggen.
wedstrijdgericht, maar toch voor mezelf
>>het gaat om de opleiding, de rest komt daaruit voort. Ben geen relaxte bosritjes-ruiter
Nee, maar ik zou er alles aan doen een goede plek voor hem te vinden, al dan niet bij ons thuis.
Ja
Paarden (duh!) honden en katten vind ik ook leuk. Alles wat een béétje groot is en een eigen mening heeft.
Je wéét op een gegeven moment: dit is hem! Dat gaat in minder dan een seconde. Dan komt er nog een heel rationeel verhaal van geld enzo. Dat duurde bij Nescio ong. een week.
Nescio 
nee
Hoe meer ik over paarden kom te weten hoe meer ik er achter kom dat ik eigenlijk nog maar weinig over paarden weet (snappie `m nog?
)
Wedstrijden zijn heel gaaf maar niet de reden dat ik paardrijd
absoluut, toen Sabine te oud werd stond ik voor de keuze: Sabine weg en jonge pony of Sabine blijven en dan maar niet rijden. Sabine bleef natuurlijk. Ik ging op een verzorgpony rijden maar gelukkig genoeg kwam een tijdje later het land van de buurman te koop en konden we er evengoed een jonge pony bijkopen.
ja
paarden, katten
Hehe ik ben nogal impulsief, als een paard me aanstaat is ie verkocht
mijn eigen paarden heten:
Sabine, New Forest pony van 31
Leroy Brown, KWPN van 8
Miss Clever Leader, Volbloed van 6
April, Quarter Horse van 1 Citaat:Op 2001-07-29 11:29, schreef sanderijn:
1.heb je een vriend/vriendin ?zou ja heeft hij/zij ook iets met paarden of helemaal niet?
-ja maar mijn vriend heeft niet echt veel met paarden maar vind het wel leuk om mee op het wagentje een buitenritje met tinkie te maken
2.vind je van jezelf dat je al veel over paarden weet?
-soms denk ik dat ik al een boel weet en soms heb ik dagen dat ik zoiets heb van:ik weet eigenlijk nog helemaaaaaaaal niets....... maar ik zou nog zoveel meer willen weten en denk dat ik ook nooit uitgeleerd raak,ik ben zelf ook nogal leergierig en wil dus altijd alles weten
3.wat zou je altijd nog eens willen doen buiten paarden om?
een keer met dolfijnen zwemmen(in het wild dus niet in harderwijk)
het liefst werk vinden wat met dieren te maken heeft:dierenassistente o.i.d.
4.wat zou je altijd nog eens willen doen binnen de paarden sport?
ik wil dolgraag naar wales om de welshjes in het wild te bekijken.
bij de bereden politie een training krijgen.
5.rijdt je paard echt puur om ook wedstrijden te rijden of rijd je paard puur voor jezelf ?
voor mezelf
6.zou je ook nog je paard hebben als je bijv. nooit meer wedstrijden met dat paard kunt rijden?
ja
7.heb je een paard of pony?
pony welsh A
8.wat is je lievelingsdiere(en)?
dolfijn ,paarden en eigenlijk alle dieren behalve niet aaibare dieren.
9.hoelang hebje er echt serieus over nagedacht voordat je je paard aanschafte?
11 jaar.toen was het financieel rond en kon ik eindelijk mijn pony kopen.ik heb heel bewust overwogen wat ik wilde en precies dat vond ik op de eerste zoekdag al![]()
10.hoeheet je paard/pony?
lieftinck's daphne,roepnaam =tinkerbell