hoe beschrijven jullie jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 18:55

ben ik wel benieuwd naar (ik vind dit leuke topic's Haha!)
<HR>
toen ik nog in purmerend woonde was ik erg stil en verlegen, durfde haast niks. Nadat we gingen verhuizen viel dat wel mee, ik kwam erg goed mee op school, had veel vrienden waarvan de helft 'fout' waren (mn beste vriendin jatte enzo, onder andere). daarna nog een keer verhuisd, ik stond bekend om het meisje met lef, de leraren uitschelden, durfde alles. in de 1e nog steeds vooral christiaan was/is de dupe (he janie Haha!) .
Klas 2 veranderde ik plotsklaps, van het meisje met lef werd ik het meisje dat voor iedereen klaar staat. ook ten koste van mezelf.
ik heb vaak aan andere gevraagd wat ze van me vonden; spontaan, aardig, lief Verward, iemand die voor iedereen klaar staat en veel durft (behalve spinnen ieek)

trouwens als jullie vinden dat mijn of een anders beschrijving niet klopt wil ik dat ook wl weten hoor *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-07-26 20:02 ]</font>

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 18:59

Hoe ik mezelf zou kunnen beschrijven heeft eigenlijk al hier op het forum gestaan.
In dat topic dat Pam gestart had over mij heeft Lieke een hele goede beschrijving van mij gegeven. Ik vind wel dat dat zo'n beetje klopt. Ben idd nogal onzeker over van alles en ik durf niet echt veel. Probeer het wel trouwens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 19:09

Ik ben dat meisje dat altijd een hoofdstel staat te poetsen Haha! er altijd keurig probeert uit te zien als ze op haar paard zit en als ze rijdt daar ook echt mee bezig is en daardoor wel eens arrogant overkomt zonder dat zo te bedoelen.

Ik ben dat meisje dat vreselijk haar best doet om een "onafhankelijke vrouw" te zijn, maar die als het haar zo uitkomt vreselijk oostindisch geëmancipeerd is. Ketting van de fiets? Compu gecrasht? Kom nou, daar heb je toch kerels voor!
Party!!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 19:44

ik ben die arrogante bitch..
als je me niet ken.. ik loop niet 24 uur per dag met n glimlach rond en mensen vatten dat verkeerd op... en als ik je niet ken ben k meestal niet zo heel aardig...
(wat ik nie ken hoef k nie!!!! lekker 1kenning!!)
dat arrogante komt omdat ik mezelf nooit de grond in boor... met opmerkingen zoals 'owh ik ben zo dik' of 'owh ik wil ook zo mooi zijn als haar'

met paardrijden ben k bekend als het meisje dat alles durft op te zadelen... hoe moeizaam het ook is. En die iedereen wel wilt helpen.

Ceasar.K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 20:02

Mensen vinden van mij ook vaak dat ik arrogant ben, dat komt meestal omdat ik meteen alles zeg wat in me op komt Frusty . Daardoor denken veel mensen dat ik het allemaal beter weet terwijl ik gewoon wil helpen Verward . Als iemand bv scheef op z'n paard zit dan zeg ik er wat van..

Maarja het kan me eigenlijk niet schelen wat mensen van me denken. Als ik op het paard zit eigenlijk wel. dan probeer ik mezelf en het paard zo goed mogelijk te prsenteren, maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 20:23

Tegen mij word weleens gezegd dat ik niet van alles een geintje moet maken.......En dan vraag ik me af Waarom niet ?
Maar ik ben ook vrij cynisch en dat valt niet bij iedereen goed..... Extreme duivel
En het maakt me ook geen bal uit wat anderen van me denken..... Haha!

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 21:22

Ik lijk geloof ik een beetje op Miseryfox.Ook eenkennig enzo.
Maar ik sta ook een beetje bekend als "het kleine meisje met de grote bakkes" Haha!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:14

Vroeger was ik een klein kreng ]:) als iemand op de glijbaan was duwde ik hem zonder pardon naar beneden zodat ik vrij baan had Haha!.Ik was vrij druk en enorm mager Verdrietig en hield al errug veel van paarden *LOL* als ik een keer met mijn broer mee mocht naar zijn paard wreef ik met het tuig over mijn handen en zodra ik thuis was (met zwarte handen) wou ik ze niet wassen want dan ging die heerlijke lucht eraf :p

Toen ik een jaar of elf was begon ik wild erop los te fantaseren,ik kreeg het ene rare idee na het andere.Ik wou een paard bijrijden,er 1 kopen of er 1 verzorgen Verward Ook was ik gelukkig wat rustiger geworden Schijnheilig maar had bijna geen vriendinnen... Boos!

Ik ben inmiddels 12,in groep acht heb ik een klotetijd achter de rug gehad,ik werdt samen met mijn vriendin gepest,geschopt en geslagen terwijl wij gewoon op onze stoel zaten...Er werden nare briefjes over ons geschreven en elke dag om half vier was het janken als ik thuis aws Huilen ik ben zelfs 1 keer jankend de gang ingerend toen ik het echt niet meer kon verdragen...Ik ben nu zeer blij dat ik naar de middelbare ga waar ik al leuke vriendinnen heb ontmoet Haha!

Nou verder ga ik elke dag met veel plezier naar Sunny toe!

xxx shalane
Gaaaap

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:53

Pppfff
Ik ben erg veranderd, pubertijd he. In de eerste was ik erg verlegen, veel meegemaakt, en kwam bij anderen als een 'schattig' meisje over.Erg stil en kwam nooit voor mezelf op, alleen voor mn vriendin die gepest werd.
Begin 3e ben ik ineens erg veranderd, van losse nike kleding ineens naar strakke broeken en navel truitjes. Qua innerlijk ben ik ook erg veranderd, vooral doordat ik een vriend kreeg, denk ik. Kom voor mezelf op, klaat ECHTNIET over me heenlopen en heb een vast mening, erg koppig ook, hihi Steenbok he Lachen

Verder weet ik niet hoe anderen over me denken. Heb gehoord dat ik veel mensenkennis heb Verward, veel durven, en altijd de gangmaker op een feessie, haha, ach jah, tzal wel, week nie eigenlijk...
Wel veel gehoord dat ik TE koppig ben! Als IK iets vind dan is dat zo en kan iedereen er 100 argumenten doorgooien, maar ik blijf bij mn standpunt Haha! Tong uitsteken

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:08

hoe'k mezelf zou omschrijven??

euhm.. als iemand die toch jah.. beetje onzeker is over hoe anderen over hem zouden praten, maar dat helemaal niet uitstraalt (zo heb ik al paar keer gehoord Verward ) ik kom meestal op de mensen die me nie kennen over als een best zeker gozertje wat jah zich weinig aantrekt van anderen...
verder ben ik iemand die altijd probeert om anderen te helpen, al kan dat soms verkeerd worden opgevat Scheve mond\

en tjah.. wat verder.. euhhhhmmmm..... weet nie eigenlijk, iig iemand die probeert jah.. er voor anderen te zijn

mmhhzz.. best moeilijk om de juiste woorden te kiezen hiervoor Lachen

verder jah.. in't echt toch wat verlegener/stiller, behalve over de telefoon... maar hangt er ook heel erg vanaf of ik alleen met iemand ben of dat er meerdere bij zijn, is het laatste het geval, dan klap ik eigenlijk helemaal dicht.. ben ik alleen met een meisje ofzo dan jah.. ben ik best anders eigenlijk..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-07-27 00:14 ]</font>

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:13

Ben jij ook onzeker, Bartje? Zo had ik jou niet gezien. Ik straal zelf juist wel uit dat ik onzeker ben. Tenminste dat idee heb ik. Soms heb ik ook weleens dat dingen die ik zeg ofzo verkeerd worden uitgelegd. Als ik dingen moet uitleggen ofzo dan weet ik vaak niet hoe ik dat het beste kan zeggen. En dan heb ik het idee dat ik net ff de verkeerde woorden gebruik.

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:16

neej ,maar denk dat de meeste wel klein beetje onzekerheid hebben, en dat is dezelfde onzekerheid die ik heb, ik had het eerst veel erger, maar nu nie meer, nu nog klein beetje. weet eigenlijk nie echt waardoor die verandering van heel onzeker tot nu door komt.. maar jah Lachen

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:25

Ik ben de laatste jaren ook een beetje van mijn onzekerheid afgekomen. Was nog veel erger dus. Alleen ik vrees dat ik toch nog wel aardig onzeker ben. Er is dus nog veel aan te doen voor mij. Maar ja, ik denk dat ieder mens wel een beetje onzeker is en dat dat best normaal is

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 00:08

Grappig, de titel van dit topic. Toevallig dacht ik hetzelfde toen ik vanmiddag m'n fiets in de kelderbox zette (ja, gekke invallen krijg ik overal Lachen ).

Afijn, ik bedacht vanmiddag dat ik mezelf in twee woorden zou kunnen omschrijven, namelijk als een 'onrustig denkertje'. Heb altijd een bepaalde onrust in me. Als die positief is, zit ik vol wilde plannen en heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan (met twee hoeven in een neusgat, zoals Zep dat zo mooi kan zeggen Lachen ). Maar als die negatief is, dan kan de wereld eruit zien als één groot boos donker hol. En mijn hersenen werken vrijwel altijd op volle toeren. Vaak denk ik na over de meest onzinnige dingen, maar ik heb me er inmiddels door de mensen om me heen van laten overtuigen dat er ook heel veel zinnige hersenspinsels tussen zitten. Gelukkig maar... Haha!

Tja, een onrustig denkertje dus... Beetje onzeker hier en daar, maar dat is iedereen wel op een bepaalde manier. En ik kan heel slecht tegen oneerlijkheid, op wat voor manier dan ook.

En verder? Daar ga ik nu maar eens even een nachtje over slapen... Dromen

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 05:49

Ik ben denk ik een beetje een einzelganger. Ben absoluut geen meeloper, heb mijn eigen meningen en doe niet mee aan modegrillen. Ik wil altijd afwijken van de rest haha! Vroeger was ik nogal stil, niet echt verlegen, maar had gewoon geen zin om meer te praten dan strikt noodzakelijk. Tegenwoordig praat ik soms te veel. Tja en verder.....uhm....je hebt niet snel ruzie met me, maar als je kwaad wilt met mijn paarden dan word ik link. Ik ben absoluut geen nette kleren type (behalve als ik op wedstrijd ga) ik loop altijd in een spijkerbroek/rijbroek en ga zo ook rustig boodschappen doen of uit eten etc. Je zult me nooit met make-up zien, ik glijd `s ochtends m`n bed uit, kruip naar de douche (enige manier om wakker te worden!) kloffie aan, haar in een staart, klaar. En als ik de klitten niet uit m`n haar krijg doe ik een pet op.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 06:14

Hahahaa Pril, je lijkt mij wel. Er zijn soms dagen bij dat ik niet eens m'n haar borstel en als ik weg moet, dan zet ik gewoon een pet op *LOL* En als ik me 1 keer in de maand op maak, dan is het veel. Ga ook rustig in m'n ouwe kloffie boodschappen doen. Het interessert mij ook niet hoe een ander over mij denkt. Als het ze niet bevalt dan kijken ze maar de andere kant op.
Ik vond je anders een hele spontane meid hoor Pril Knipoog en een gezellige kletstante...
groetjes.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 07:11

poeh heee.
hoe kan ik mezelf het beste omschrijven.
Ik heb m'n eigen mening en kom daar ook voor uit.
Ik ben denk ik wel aardig Verward
Mike zei ooit eens of ze houden van je of ze haten je ertussen in zit het niet *LOL*
Ach ik ben zoals ik ben wil me nog wel eens aanpassen maar voel me dan niet echt op me gemak.
Denk dat mensen die me kennen beter kunnen zeggen hoe ik ben Party!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 08:42

Ik denk ook dat anderen dat beter kunnen zeggen, hoe ik ben.

Vroeger, (1ste 5 groepen van de basisschool) was ik altijd heel stil, durfde niet voor mezelf op te komen enz.
Dat ging op het laatst steeds beter en nu (zeg maar sinds groep 7) ben ik gewoon.. Gewoon Verward

In de 1e klas ben ik ook heel anders geworden, waarom weet ik niet. Het is gewoon zo. Zeg nu veel eerder iets als vroeger, en kom nog meer voor anderen en voor mezelf op. Scheve mond\

Als ik je niet goed ken, dus bijvoorbeeld als ik 1 van jullie voor het eerste zou zien op een Boktmeeting, zou ik ook nog wel stil zijn, maar als ik je eenmaal ken is dat niet zo meer, vraag maar aan Pam en Priscilla (Skipperfan) en Manon 2 Haha!

Hoe ik verder ben moeten jullie maar aan andere vragen hoor ^_^ Ik ben nogal slecht in dit soort dingen Lachen

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 08:53

grappig dat bijna iedereen van stil naar grote bek is gegaan. Lips are sealed

Maargoe, ik ben stil. Niet echt verlegen, maar ook geen grote bek.

Wordt best snel boos enzo Tong uitsteken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:27

Mensen zullen mij niet arrogant noemen, dat zeer zeker niet. Misschien dat ze moeilijk hoogte van mij zullen krijgen in het begin. Ik ben namelijk erg direct en soms hak ik echt met de botte bijl. Anderszijds ben ik wel behulpzaam. Als ik iemand kan helpen zal ik het niet nalaten. Ik kan heel vrolijk zijn, maar ook heel humeurig. Ik ben wisselend van stemmingen. Het is maar net hoe mijn pet staat. Ik kan woedend worden om onrecht naar dieren en mensen, ik kan het ook niet begrijpen. Kan ook niet begrijpen hoe anderen daarbij hun schouders bij ophalen en wens wel eens dat ik diezelfde onverschilligheid had, want dat zou het leven gemakkelijker maken.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:29

He Pinky, die koppigheid staat hier in de regio beked als "nuenens dwars"!! hahahaha, dus nu kun je het voortaan verklaren.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:02

Citaat:
Op 2001-07-27 09:53, schreef Fonnie:
...grappig dat bijna iedereen van stil naar grote bek is gegaan...

Mmm... grote bek wil ik het bij mij niet noemen. Maar ik had nogal de neiging om me stil te houden als me iets dwars zat, om maar niet voor zeur te worden versleten. Inmiddels weet ik wel dat ik er niet blijer van word als ik alles maar toesta en opkrop. Heb mezelf in de loop der tijd moeten aanwennen om te zeggen wat ik denk en voel, zonder daarmee de ander voor het hoofd te stoten ('Ik heb gemerkt dat het me niet lekker zit dat jij...). Best moeilijk ja, en ik merk dat mensen dat niet echt gewend zijn - niet alleen van mij, maar ook in het algemeen. Ik verval nog regelmatig in m'n oude fout, maar er zit vooruitgang in. Gelukkig ben ik nooit een meeloper geweest. Heb altijd wel m'n eigen mening, maar die spreek ik niet altijd hardop uit. Soms gewoon geen behoefte aan, soms uit onzekerheid.

Anderen schijnen mij sociaal en gastvrij te vinden: alles en iedereen kan altijd blijven eten en slapen, en mensen bellen me om advies te vragen over van alles en nog wat. Ook noemt men mij analytisch, wat ik wel een mooie eigenschap vind die ook van pas komt in werksituaties. Maar ik ben ook vaak ongeduldig, dingen hadden het liefst gisteren nog moeten gebeuren, en dat werkt niet altijd in mijn voordeel. Verder ben ik niet echt een groepsmens, ben liever met een of twee mensen samen (ook in een groep).

Het boeit mij inderdaad ook weinig hoe ik erbij loop, ik ga gerust in m'n paardenkleren naar de supermarkt als ik toch net van de manege kom, laat ze maar kijken. Als m'n haar maar wel goed zit Haha!, maar als dat niet zo is, zet ik er ook lekker een pet overheen (grappig dat er meer zijn hier!). Voor de gelegenheid kleed ik me graag netjes, maar in een mantelpakje o.i.d. zul je me never nooit zien. Ben ook allergisch voor overdreven uiterlijk vertoon. Ik val liever op op een originele manier... Lachen

[Edit Karin] Oh ja, nog iets: ik kan een lang verhaal tot een paar zinnen inkorten, maar ik kan ook een enorm lang verhaal breien rond een paar woorden... Haha! Haha! Haha! [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-27 11:18 ]</font>

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-01 10:13

ik vind dit heel leuk om te lezen Haha!
weet niet janie, vast wel he, of nou.. er wonen haast geen leuke jongens in almere Schijnheilig

dat onzekere.. dat heb ik helemaal niet. ik heb er lak aan wat iedereen van me denkt, ik ben áltijd vrolijk en spontaan, als ik een liedje in me kop heb loop ik door de gang te huppelen, of ik kom dansend de klas in (al kan je het geen dansen noemen Haha!) heeeeel soms ben ik een tikkie irritant, dan heb ik het idee om bijv. janie te laten schrikken met het gevolg dat iedereen tegen de kluisjes aandonderd.

maar er is iets waar ik me wel wat van aantrek, ik hoop altijd dat ik niet het verkeerde zeg waardoor ik iemand kwets ofzo.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 10:47

Hmmm... Ik weet voor mezelf wat ik wil, vind t soms moeilijk daar echt voor te gaan, maar uiteindelijk weet ik gewoon zeker dat ik er kom. En dat is opschepperig/arrogant etc.
Ik ben nogal snel met oordelen, grote bek en meppen. Alhoewel, als iemand mij echt overdonderd sta ik heel hard met mijn bek vol met tanden. Ik heb wel mensenkennis en soms weet ik niet waarom, maar dan ga ik toch m'n intuïtie achterna, en dat blijkt vaak t goeie te zijn. Ik heb een hekel aan moeten, ik MOET niks zeg ik al vanaf dat ik weet wat t betekent. Ik heb ook een hekel aan ongelijk hebben/krijgen.
Ik ben wel heel eerlijk, en tegelijkertijd vreselijk schijnheilig. Af en toe moet ik heel erg raar doen en dan kijkt iedereen me aan... Dat wil je niet weten, en dan lig ik dus heel hard lachend over de grond te krioelen....
Verder? Een echte dromer, zonder dromen besta ik niet!
En écht stilzitten is er niet bij, ik moet altijd iets te friemelen hebben. Maar als ik diep in gedachten verzonken zit, dan zit ik muisstil in een hoekje. Ben altijd van uitersten geweest denk ik.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-07-27 13:13 ]</font>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:04

Mij vinden ze vaak arrogant en verwaand omdat ik niet de hele dag loop te lachen en met mijn eigen dingen bezig ben en meestal wel weet waar ik mee bezig ben en bijna nooit wat aan andere vraag maar dingen zelf op los. En als ik je niet ken zeg ik ook niet echt veel tegen je, hahaha lekker stug. Ik kom ook altijd voor mijn mening uit (heel soms ook ongevraagd) en die kan nog wel eens een tinkeltje hard overkomen terwijl ik het niet altijd zo bedoel. Ik kom soms nogal STUG over....maar als je me eenmaal kent en ik jou dan heb ik grootste lol om van alles en ben ik altijd in voor een geintje (vinden andere niet altijd leuk). Mensen die mij nog niet kennen en me later leren kennen vertellen weleens dat ze dachten dat ik een heel verwaand en arrogant iemand was ( de eerste indruk dan he)maar nu ze me kennen weten ze dat dat alleen maar mijn manier van kijken is en dat ik in het echt niet zo ben en dat als je me kent je ontzettend met me kan lachen en ik altijd in ben voor een geintje. Alleen moet ik leren om soms de dingen wat vriendelijker/minder recht voor ze raap te brengen als mensen vragen om mijn mening. Soms kun je ook TE eerlijk zijn. Party!!