En pappa is bang dat dat niet alleen gewone sigaretten zijn. Komt ie op een avond thuis, ligt er een brief op zijn nachtkastje.
Lieve Pappa!
Ik weet dat je je steeds zorgen om me maakt, maar dat hoeft niet meer. Want ik heb nu de man van mijn leven gevonden.
Hij zegt dat hij altijd voor mij gaat zorgen. En dat kan hij ook, Pappa, want hij is al wat ouder, hij is 42 en hij heeft geld.
Hij heeft een heel duur horloge en gouden kettingen.En hij heeft ook een BMW, Pappa, net als jij. Alleen dan een nieuwe en met een open dak.
Ik mag bij hem komen wonen. Hij woont op Charlois, eigenlijk samen met zijn broers, maar die zitten in de gevangenis dus we hebben plaats genoeg.
En dat is maar beter ook want we krijgen een kindje. Ik ben er zo blij mee en hij ook.
Want hij heeft wel andere kinderen bij andere vrouwen, maar hij vindt die van mij nu al de mooiste.
Ik ben 4 maanden zwanger dus er is niets meer aan te doen.
Ik hoef van hem ook niet naar school terug, want hij heeft op de bovenste verdieping een binnentuin aangelegd met heel veel planten en die mag ik verzorgen. De planten ruiken wel heel erg sterk, dus hij heeft er ook een afzuiginstallatie voor gemaakt.
Knap hè!
De vader was nu onderaan de bladzijde aangekomen en draaide de brief om.
Lieve Pappa,
Dit is allemaal niet waar. Ik heb geen vriend en ik ben niet zwanger ook.
En dan valt dat slechte rapport dat ik in je bureau la heb verstopt best mee toch?
Liefs en kusjes, je dochter!
Bron: colum van het algemeen dagblad
Ik vind hem geniaal