Op vakantie op Texel was er ringsteken en aan het einde van de dag liepen we nog even over de straten daar. We zagen bij een rotonde dus dat er een paard overheen was gelopen en iets had achtergelaten. Kon het niet laten om er een foto van te maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarja, tis een foto dus dacht dat hij zich hier wel zou thuisvoelen op dit forum

Het gaat om de foto en niet om het topic waar die hoort
). Het onderwerp is helaas ook niet zo uhm interessant.
Zoals ik al zei, zal vast een fijn sfeerplaatje zijn van de reis, maar ik vind het nu niet echt fotografie.
Gelukkig zijn er ook leuke reacties over
Bluem schreef:jij spreekt over kunst, ik spreek over fotografie, en daarbij verwacht ik dat een foto op zn minst correct scherpgesteld is. Als ik dit niet ""uk-waardig"" vind is dat mijn goed recht, net zoals jij jouw mening daarover mag hebben.
En nu kunnen we verder ONtopic voor TS.
).
Heb nog nooit in dit forum gepost dus snap wel dat er veel mensen met veel verstand van foto's commentaar erop geven. Maakt mij niet uit, kan ook gezegd worden toch
? Foto had ik speciaal gemaakt om even op Bokt te zetten, eventjes het met alle paardengekken delen! Dus commentaar erop geven kan, maar helaas, scherpstellen gaat niet op mijn mobiel enz. Dus technische kon ik helaas niks aan de foto doen