Het is trouwens niet alleen tekenen, het kan ook iets anders zijn. Zo kan ik bijvoorbeeld bij een bepaald paard een heel ander beeld krijgen dan van iets anders. Dan maak ik bijvoorbeeld een kort verhaal of gedicht met een tekening erbij (die dan bijvoorbeeld niet realistisch is, maar meer fantasie). Misschien pimp ik wel een knuffeltje zodat het op jouw paard lijkt, of heeft jouw paard zulke bijzondere vlekken dat er een patroontje van maak en dat op een tasje ga maken. Is het een foto waarbij ik meteen een sfeer in mijn hoofd krijg die ik uit wil beelden, dan maak ik misshien wel een fotobewerking. Nouja, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het is gewoon telkens verassend.Ik zou het erg leuk vinden als er wat foto's gestuurd zouden worden in dit topic!
Oja, ik ken het aanvraag en resultaat topic tekenen, beeldbewerking etc, maar vaak is wat ik zie toch niet echt direct speciaal. Misschien vind ik zo meer.
Ik had ook niet echt het idee dat het goed stond maar ook zoiets van: waar dan? Zoiets wordt meestal aangeboden bij EA maar ik hoef er dus geen geld voor ofzo, want ik stuur het niet op. Ik zou wel kunnen toevoegen dat het uiteindelijk op kan worden gestuurd voor een kleine vergoeding ofzo, maar er is geen garantie dat ik iets maak of dat het mooi wordt. Het kan altijd mislukken...
hier daarom een slotje.