Ik zou binnenkort graag de 18-200mm VR aanschaffen, maar eerst oefen ik maar even met deze lens.
Commentaar is meer dan welkom, daarom plaats ik natuurlijk hier de foto's.
1.

2.

3.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

OmelissaO schreef:iech... bah ik hou nie van slakkies... maar de fotó's zijn erg mooie geworden
Maar om te fotograferen vind ik ze erg leuk!
en de achterkant is mooi wazig. bij foto 2 stoor ik me heel erg aan dat soort stokje aan de achterkant! daar word je aandacht erg snel naar toe getrokken. foto 3 vind ik wel weer erg leuk, hij is lekker duidelijk alleen zijn de steentjes/prut aan de voorkant wazig.
_Shaan_ schreef:je eerste foto is echt erg mooi! de kleur van het huisje komt er helemaal uit!en de achterkant is mooi wazig. bij foto 2 stoor ik me heel erg aan dat soort stokje aan de achterkant! daar word je aandacht erg snel naar toe getrokken. foto 3 vind ik wel weer erg leuk, hij is lekker duidelijk alleen zijn de steentjes/prut aan de voorkant wazig.
maar erg goed gedaan!

het slakkenhuis springt er mooi uit 

_Shawny schreef:heerlijke kleuren hebben de 1ste 2 foto'shet slakkenhuis springt er mooi uit
de 2de vind ik de dof erg fijn, en de kleuren op de achtergrond passen er helemaal bij
de laatste houdt mijn aandacht niet zo vast, ik denk omdat hier niet zoveel "gebeurd" zeg maar .. verder zijn ze alle 3 lekker scherp

LSZT schreef:Uhh, vieze beesten.
Maar de foto's zijn wel mooi hoor! Goed gedaan.