[FOTO] Bloem, poes, paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lennek

[FOTO] Bloem, poes, paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 19:33

Deze foto's heb ik gemaakt met mijn Nikon D40.

1. Gister gemaakt bij Landbouwdag Opmeer.
Afbeelding

2. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden de bloem vind ik erg mooi, maar ik stoor me aan het paarse recht's onder en misschien te drukke achtergrond?
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Deze foto heeft Shanna (_shaan_) gemaakt van mij en Goofy. Ben benieuwt wat julie ervan vinden. Lachen
Afbeelding

Reactie is altijd welkom! Haha!
Gr Lenneke

Lennek

Re: [FOTO] Bloem, poes, paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 17:39

Niemand? Bloos

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:03

Ik zal proberen wat commentaart te geven.

1. Op deze foto mis ik een scherpte punt. Ook jammer dat je om deze foto en de 2e foto geen randje/lijstje hebt gedaan, persoonlijk vind ik dat de foto dan wat beter uitkomt.
2. Mooie bloem, maar de achtergrond stoort me heel erg. Vééls te onrustig naar mijn idee. Ook is de foto volgens mij met tegenlicht genomen.
3. Leuke foto, die kat voorop lijkt op de mijne Haha!
Jammer dat de foto zo naar links is genomen. Je hebt nu aan de linker kant een heel stuk over en rechts bijna niets. Je had misschien iets meer kunnen spelen met de compositie, zodat de katten wat gecentreerder in beeld waren geweest.
4. Mooie foto, de kleuren komen heel goed uit. Ik mis echter wel het sperriempje, niet dat die persé om moet, maar zo leeg lusje vind ik altijd een beetje raar staan Haha! Ook is de achtergrond iets wat druk. Probeer de volgende keer een wat rustigere achtergrond te zoeken. Zo komen jij en je paardje wat beter naar voor Lachen

Ik hoop dat je er wat aan hebt Knipoog

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 12:34

Dankje voor je Tips! Lachen

Nu je het zecht vind ik idd dat je gelijk hebt, de volgende keer zal ik er een randje/lijstje om heen doen. Lachen
En bij de kat zal ik er de volgende keer ook aan denken maar om hem zo in het midden te nemen was voor mijn gevoel ook niet zo leuk, ik vind zelf dat ik hem wat verder had mogen nemen zodat de snorharen helemaal in beeld waren.
Bij foto 4 zie je dat hij een stang+ kinketting heeft en er dus geen mogelijkheid is voor sperriempje. Knipoog
De volgende keer zal ik een rustigere omgeving zoeken. Ja

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:24

Fijn dat je er wat mee kunt!

Citaat:
Bij foto 4 zie je dat hij een stang+ kinketting heeft en er dus geen mogelijkheid is voor sperriempje.

Valt me pas op nu je het zegt Bloos Deze foto is volgens mij ook een beetje voor de fun genomen of niet?
Niet echt als een "shoot", of afgesproken. Misschien kan je dat een keertje doen dat je jezelf en je paard ook goed voor kunt bereiden erop Lachen

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 18:02

Oke, ja de foto is idd beetje voor de fun genomen maar was eigelijk wel benieuwt wat julie ervan vinden. Bloos