Hoe pimp je je gigantische XXXL Kipling tas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjippeltje

Hoe pimp je je gigantische XXXL Kipling tas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 16:34

Hayy,,

Ik vrees dat ik volgend jaar wat meer met mn XXXL Kipling tas moet gaan sjouwen.
Hij is donker paars, aap heb ik aan mn fietssleutels hangen.
Iemand ideeën of hoe je je eigen tas hebt opgevrolijkt?

Groetjes..

Lucy_

Re: Hoe pimp je je gigantische XXXL Kipling tas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:58

Een vriendin van mij had haar oma allemaal van die plaatjes (ik weet even niet hoe het heet, je kan het ook op een broek naaien als er bijvoorbeeld een gat zit) op haar tas laten naaien. Zij had het dan van bands maar je kan ook in een naai-winkel of een hobby-winkel kijken, daar verkopen ze zulke dingen ook maar dan echt van alles dus bijvoorbeeld ook met een paard erop.
Je kan ook buttons kopen en die erop zetten, zien mensen toch al vaak wat jij leuk vindt. Of rare frutsels aan de rits doen. De laatste schoolweken had ik er kleine veertjes aan zitten samen met een lintje.
En wat we vroeger ook altijd deden was iedereen met een zwarte watervaste stift op je tas laten schrijven. Is ook leuk voor later, kan je zien wat iedereen op je tas kladderde. Lachen

MieLo

Re: Hoe pimp je je gigantische XXXL Kipling tas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:06

Lucy_ schreef:
Een vriendin van mij had haar oma allemaal van die plaatjes (ik weet even niet hoe het heet, je kan het ook op een broek naaien als er bijvoorbeeld een gat zit) op haar tas laten naaien. Zij had het dan van bands maar je kan ook in een naai-winkel of een hobby-winkel kijken, daar verkopen ze zulke dingen ook maar dan echt van alles dus bijvoorbeeld ook met een paard erop.
Je kan ook buttons kopen en die erop zetten, zien mensen toch al vaak wat jij leuk vindt. Of rare frutsels aan de rits doen. De laatste schoolweken had ik er kleine veertjes aan zitten samen met een lintje.
En wat we vroeger ook altijd deden was iedereen met een zwarte watervaste stift op je tas laten schrijven. Is ook leuk voor later, kan je zien wat iedereen op je tas kladderde. Lachen

van die plaatjes zijn inderdaad erg leuk Knipoog
of ga met vilt, kralen, leuke knopen, linten/sierrandjes, en bv borduurgaren aan de gang Knipoog
heb zelf een schoudertas toendertijd "gepimpt", gewoon vilten bloemetjes (van de blokker) aan mijn hengsel genaait, en nog 2 op mijn voorflap, simpel maar leuk Knipoog