, Vandaag ben ik er echt mee vedder gegaan en heb ik hem ingetypt. Waarom eerder niks meegedaan? Gewoon geen zin in
Ik kan julie meteen vertellen dat dit een waargebeurd verhaal is |-) niks verzonnen of iets
Even iets over het verhaal:
ik was op een logeerpartijtje van me vriendin en toen kreeg ik daar een nachtmerrie.
Ik ga vedder niks vedder er bij schrijven aangezien het echt gebeurd is en dit de gebeurtenissen zijn |-)

Het was een super dag vandaag, een super hippe verjaardag van mijn vriendin achter de rug en nu…. Nu hadden we een slaapfeestje. We waren met z’n 4ren: Marijke (de jarige), Lisanne, Jessica & Ik (Elise).
Het was 10 uur s’avonds en Marijke en Lisanne waren wat aan het dansen van de dansclub waar ze vroeger samen hadden op gezeten, Super melig om te zien :}. Al snel moest de pret van het dansen helaas stoppen omdat de ouders van Marijke beneden helemaal gek werden van het gebonk en gestamp, bovendien lag haar broer in de kamer daarnaast te slapen.
Met heel veel tegenzin gingen we rond 12 uur ons bed maar klaar maken en d’r in. Natuurlijk kon niemand slapen dus gingen we doen, durven of de waarheid doen. Alle doen opdrachten konden helaas niet uitgevoerd worden omdat dat te veel lawaai zou opleveren.
Rond 2 uur s’nachts sliep iedereen behalve Ik. Eindelijk rond een uur of 3 viel ik inslaap, maar dat duurde niet lang.
BOEM KNAL (alles stond in de fik) De ouders van Marijke (me vriendin) werden wakker van de rook en de hitte. Snel gingen ze iedereen roepen om naar buiten te gaan. Iedereen was inpaniek behalve ik. Ik sliep lekker veder en droomde over Joëlle* waar we die zaterdag naar toe zouden gaan.
Eindelijk was iedereen buiten “Waar is Elise!” riep Marijke in paniek “ELISE!!!!!”Riep ze Keihard. KRAAK KRAK BOEM plof, van de eerste verdieping storte een hoek in. Ik werd wakker van de harde plof.
Toen zag ik het vuur en begon KEI hard te gillen en het zweet brak me uit. Snel vluchtte ik naar de trap om naar buiten te gaan, maar deze stond in de fik. Snel en zenuwachtig rende ik naar het raam waar door ik de andere beneden zag staan. Snel pakte ik de belangrijkste spullen en deed het raam open en gooide ze naar buiten, met een kleine aarzeling sprong ik naar buiten in de bosjes die er onder stonden. Marijke rende naar me toe en omarmde me.
Vlak nadat ik beneden stond storte het hele huis in.
Ik schrok wakker, ‘waar was ik?’ langzaam kwam alles weer in me op en begon het te dagen dat ik een nachtmerrie had gehad. Ik keek om me heen en zag Jessica, Lisanne lekker slapen. Toen ik op het bed van marijke keek zag ik dat ze er half uithing en lachte in mezelf.
Langzaam droomde ik weg
Vliegens vlug ging ik naar Roaná en zette haar vervolgens in de trailer om zadel enzo te gaan halen omdat ze nu echt van mij is.
“Elise! Wakker worden” “Halloo!” “Slaapkop!” Marijke, Lisanne en Jessica probeerden me wakker te maken.
“hèhè eindelijk ben je wakker” zei Jessica toen ik wakker was geworden
“wa.. wat is er?”
“het is al 9 uur, je wilde toch naar de manege!”
“ow oliebol” Snel schoot ik in me kleren en Rende naar beneden gevolgd door de andere 3 meiden. Vliegensvlug propte we alle 4 een boterham achter onze kiezen en rende naar de manege, naar onze Joëlle.