blend:

deze gebruik ik op een andere site als profiel

Manipulatie:

de © die er op staat is van een andere site
Zou u/jij ook zo'n bewerking willen van uw paard? dan kunt u altijd een berichtje sturen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hilly200 schreef:de eerste 2 vind ik mooi geblend,maar de eerste vind ik persoonlijk wat druk maar hij is wel mooi verders.De 2de is ook supper.En de derde is ook mooi alleen er is iets aan maar ik weet niet wat.Maar ze zijn allemaal wel mooi gedaan,Netjes!

Ben wel veel aan het oefenen
, zeker nu ik vakantie heb

EliseXJoelle schreef:hilly200 schreef:de eerste 2 vind ik mooi geblend,maar de eerste vind ik persoonlijk wat druk maar hij is wel mooi verders.De 2de is ook supper.En de derde is ook mooi alleen er is iets aan maar ik weet niet wat.Maar ze zijn allemaal wel mooi gedaan,Netjes!
Dankje
over die laatste was ik zelf ook nog niet helemaal te vreden, maar dat was me eerste gelukte manipulatie dus die kan nooit perfect zijnBen wel veel aan het oefenen
, zeker nu ik vakantie heb
_Denise_ schreef:Ik vind op drie de copyright erg storend. Té storend zelfs. Die paardjes maken een soort van onderdeel van de manipulatie uit, wat er imo helemaal niet bijpast, is jammer, want de rest is helemaal niet slecht.
Ik vind dat je leuk gebruik gemaakt heb van textures en je knipt best netjes uit.
Dit topic hoort overigens op [CB]
die gaat er daaran uiteraard af
flappp schreef:Ik vind ze erg druk.
ieder z'n eige smaak
en dan is het niet altijd even gemakkelijk. 
Ik vind de eerste wat druk, en een randje zou het toch meer afmaken
.
) Tekst eromheen vind ik persoonlijk iets té druk. Uitselecteren had hier ook iets beter gemogen.
Voor de rest is de copyright inderdaad héél erg storend.
en veel inspiratie
donnaa schreef:Ik vind vooral die eerste echt geweldig! Welk programma gebruik je? En zou je me kunnen uitleggen hoe je dat roze en die letters er door doet? Ik heb namelijk een engels programmaen dan is het niet altijd even gemakkelijk.
voor uitleg kan je altijd PBen
(heb er een site voor gemaakt, maar die is nog lang niet klaar)
Shakti_ schreef:Ik vind ze goed gelukt hoor!Ik vind de eerste wat druk, en een randje zou het toch meer afmaken
.
Mag ik vragen waar jij je textures vandaan haalt?![]()
dan upload k hem en dan denk k oliebol er moest nog een randje om :}
, daarvoor moet je even PBen dan zoek k hem op
) Deesiej schreef:Voor iemand die nog zo kort bezig is vind ik dit ten eerste super!
Maar natuurlijk heb ik altijd commentaar/tips.
De eerste had je net wat netter uitkunnen selecteren, nu heb je van die blauwe randen om de fotos. Teksten enz. leuk en mooi gedaan. Zelf doe ik ook altijd een zwart 1 pixel randje om een blend om hem iets beter uit te laten komen.
Tweede, erg leuk. (Is dit trouwens Joelle die op de Dordse manege stond/staat?) Tekst eromheen vind ik persoonlijk iets té druk. Uitselecteren had hier ook iets beter gemogen.
De derde vind ik afschuwlijk lelijk. Dat heeft voor de rest niets te maken met jou bewerkingskunst maar meer dat ik dit soort bewerkingen met fairy tale achtergrond zó dom vindVoor de rest is de copyright inderdaad héél erg storend.
Voor de rest, mooie manier van bewerken, sneller leerlingen veel inspiratie
k heb haar 3½ jaar verzorgd op zaterdag
zo'n scheetje (L)
k had hem voor op dat spel voor iemand gemaakt voor die wedstrijd en die wilde iets van fairy tale.