Opzich vind ik het mooie fotos, alleen vind ik het jammer dat ze niet helemaal scherp zijn.
1; Hier kan ik nergens een plekje vinden waar die echt goed scherp is, verder zou het horizontale takje kunnen storen, ik weet nog niet of ik dat ook vind, maar zonder is het zeker mooier!
2; dit vind ik een erg mooie foto, ook omdat hij linksboven wat waziger wordt, alleen stoort mij de rechteronderhoek enorm! die had ik ook graag wat scherper gezien, nu is er alleen in het midden maar een klein stukje scherp. ook die grijzige waze vlek rechtsonderin vind ik erg storend.
3; mooie foto, alleen vind ik jammer dat ook hier niet de hele framboos scherp is, en dat hij er niet helemaal op staat.
4; ik moest eerst een paar keer kijken wat het was, maar hierbij vind ik eigenlijk het zelfde als bij foto 2, erg jammer dat alleen een klein stukje scherp is..
Ik denk dat het mooi is als je nog ff gaat oefenen op het scherp stellen, want verder vind ik dat je echt leuke fotos maakt!! Ik ben hier niet zo goed in, ik heb alleen mijn mening gegeven, en hoop dat je er wat aan hebt!
Heel veel succes nog!