Moderators mijn excuses als dit topic verkeerd geplaatst is; wist niet goed waar ik het anders moest zetten
Maar goed ik zal m'n verhaal bij het begin beginnen

Ik ben Fauve, 17 jaar wonende in België.
Op de manege waar ik rijd(die is gelegen in St.- Laureins, een heel erg 'lui' en rustig boerendorp),
is me gevraagd of ik van 18 tot 22 augustus een ponykamp wilde geven.
Nou en of ik dat wilde!
Goed; zo'n ponykamp geven houdt in dat je dat je een stel koters, tussen de 6 t.e.m 14 les geeft in het paardrijden: figuren leren rijden, de beginnertjes leren draven en zorgen dat ze niet om de haverklap van hun pony afdonderen, theorie etc. dat soort dingen.
Natuurlijk zijn ze(de kinderen) verdeeld in leeftijdscategoriën en volgens niveau(wat ook maar logisch is eigenlijk)
Zoals ik al zei, zal ik ze dus les moeten geven maar dat is LANG NIET alles;
Ik moet hen ook nog een hele namiddag kunnen bezighouden met spelletjes en ook nog eens enkele KNUTSELACTIVITEITEN.
Nou hier komt het;
Ik heb momenteel erg weinig inspiratie en ik moet enkele eenvoudige knutsel activiteiten organiseren die;
1. leuk zijn voor kinderen
2. eenvoudig zijn(voor de kinderen) maar ook qua materiaal en maken
3. iets met paarden te maken hebben(ze zitten tenslotte op een ponykamp
)4. en het mag absoluut niks met tekenen of schilderen zijn want dat doen ze al drie jaar weetje
Goed mijn vraag is nu; zijn er hier enkele Creabeas die mij zouden kunnen helpen met het bedenken van eenvoudige, leuke, 'paardige' knutselactiviteiten!
En als jullie zelf al knutsel activiteiten weten of ooit zelf hebben gedaan met kinderen;
ik hoor het graag

alvast SUPER bedankt!

. Ik ga showhalstertjes maken!