[FOTO] bloemetjes (probeersel)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijntje_

[FOTO] bloemetjes (probeersel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 15:49

Hallo allemaal!
Mijn moeder heeft vandaag een nieuwe digitale camera gekocht en ik moest 'em natuurlijk even uitproberen Haha!
(de kwaliteit van de foto's is verminderd door het uploaden)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn trouwens niet bewerkt verder, heb er alleen een kadertje omheen gezet Knipoog

Ik vind het erg leuk om te fotograferen en wil in de toekomst een spiegelreflex camera aanschaffen.
Voor nu zou ik graag tips & commentaar willen van wat er beter kan en wat je er natuurlijk van vind.
Brand los! Lachen

Fudge

Re: [FOTO] bloemetjes (probeersel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 10:07

Ik wil ook wel eens ff bij jou mijn mening uiten Tong uitsteken Clown

foto 1; mooie foto, er is alleen een klein dingetje wat me stoort. Wat precies kan ik niet zeggen, of het de kleuren zijn, of de witte achtergrond... Verder wel erg mooi!
Foto 2; Dit vind ik niet zo'n bijzondere foto. Ik vind het blad niet zo mooi, erg dof van kleur. Het voorste randje is ook niet helemaal scherp. Ik vind de bloemen eromheen mooier! Bloos
Foto 3; Mooie foto, alleen vind ik ook hier de kleuren ietwat dof. Verder vind ik het jammer dat de binnenkant zo donker is.
Foto 4; dit vind ik de mooiste foto!! Het is alleen jammer dat je onderaan je vinger ziet... probeer die niet bij op de foto te zetten Vork

Verder vind ik de fotos van je erg mooi, maar ik vind de kleuren er niet zo uitspringen, misschien dat je kunt proberen bij een andere lichtinval (of een zonnige dag) het nog eens te doen Knipoog

Jasmijntje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 12:38

Oke, dankjewel!
Alleen er staat geen vinger van mij op de foto hoor Tong uitsteken Ik denk dat dat zo lijkt maar dat is gewoon iets van de achtergrond Knipoog

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:44

Jasmijntje_ schreef:
Oke, dankjewel!
Alleen er staat geen vinger van mij op de foto hoor Tong uitsteken Ik denk dat dat zo lijkt maar dat is gewoon iets van de achtergrond Knipoog

oh okey Clown het lijkt idd net een vinger Bloos ik vind het wel een beetje een storend stukje Vork

Jasmijntje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 16:19

Verder nog tips & commentaar? Lachen