[FOTO] Snaren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xLies

[FOTO] Snaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 19:07

Hoi,
Heb vandaag gewoon even geknoeit met me camera, gewoon wat oefenen. En wou toch graag wat tips hebben!

Afbeelding
Jammer van de handdoek.

Afbeelding
Jammer van de vuilbak + handdoek.

Had graag opbouwende commentaar en tips gehad Bloos

Butterfly14

Re: [FOTO] Snaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:47

Ik had een verhaaltje geschreven, maar is niet helemaal goed gegaan. Hierbij de 'samenvatting'. Knipoog
Foto 1 vind ik niet mooi, het is niet goed te zien wat het is, er zit stof op, de compositie is niet goed en de wazige vlek in het midden is storend.
Foto 2 is véél beter. De hand voegt veel toe (de stand ervan is ook érrug mooi) en de compositie is veel beter. De achtergrond (spullen en schaduwen op de muur) is inderdaad storend.

Probeer met de volgende zwart-wit omzetting het contrast wat op te schroeven, dat geeft vaak een sterker beeld.

Succes! Lachen
Marjolein

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 16:56

Ik ga helemaal mee met het commentaar van Butterfly Ja
Probeer er echt op te letten dat je geen storende elementen op de achtergrond krijgt he lies Ja

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:37

Idd, maar het was ook niet echt de bedoeling om dr wat van te maken ofzo. Gewoon voor de lol wat knoeien met dat ding Huilen van het lachen

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:35

Maar je plaatst het toch hier omdat je er serieus mee bezig geweest bent en graag verbeterpunten wilt weten? Niet omdat je voor de lol wat foto's schiet en denkt, laat ik ze is op CB zetten...? Verward
Zonde van mijn tijd en níet de bedoeling van CB.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 14:37

Was eerst niet de bedoeling, snap je? En toen verveelde ik me en ging ik foto's maken, en toen ging ik ze hier plaatsen voor tips + nuttige commentaar.