[TEK] Haflinger Asra

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fudge

[TEK] Haflinger Asra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 18:23

hoi,

ik heb het paard van suusiejj eens nagetekent. Ik heb van de ene kant een beetje spijt dat ik het op groen papier heb gedaan, omdat dat toch een beetje er doorheen blijft komen, maar van de andere kant, anders kwamen de manen en de bles niet zo mooi uit. nouja, oordeel zelf maar Knipoog

- A4 formaat
- Gewoon simpel groen papier (waar (kleine) kinderen mee knutselen enz)
- Met kleurpotloden ( bruynzeel en Art & Design)
- 2/3 uurtjes werk (?)

Ik heb verder geen speciale potloden, of papier. vandaar Knipoog

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Tips en commentaar mogen, maar wel zo dat ik er ook wat mee kan.

Butterfly14

Re: [TEK] Haflinger Asra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:44

Helemáál niet verkeerd! Goed dat je het aandurft om in kleur te gaan, en om een aparte kleur achtergrond te gebruiken. Je had tenslotte ook gewoon printerpapier kunnen pakken. De kleuraccenten die je erin hebt zitten vind ik ook mooi (bijvoorbeeld de gele oogleden). Dit zorgt voor een mooi contrast! Je hebt lef! Clown

Vooral de neus is mooi! Verbeterpuntje; ik zou proberen de manen iets meer diepte te geven en proberen nóg meer te durven met kleur, contrast en verzadiging. Dit is moeilijk, maar het is de moeite waard. (Niet bij deze, maar bij de volgende!)
Wat ook zeker de moeite waard is om te kijken voor papier. De potloden zijn niet verkeerd, maar beter papier geeft een veel beter resultaat. Lachen

Succes! Lachen
Marjolein

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:00

Butterfly14 schreef:
Helemáál niet verkeerd! Goed dat je het aandurft om in kleur te gaan, en om een aparte kleur achtergrond te gebruiken. Je had tenslotte ook gewoon printerpapier kunnen pakken. De kleuraccenten die je erin hebt zitten vind ik ook mooi (bijvoorbeeld de gele oogleden). Dit zorgt voor een mooi contrast! Je hebt lef! Clown

Vooral de neus is mooi! Verbeterpuntje; ik zou proberen de manen iets meer diepte te geven en proberen nóg meer te durven met kleur, contrast en verzadiging. Dit is moeilijk, maar het is de moeite waard. (Niet bij deze, maar bij de volgende!)
Wat ook zeker de moeite waard is om te kijken voor papier. De potloden zijn niet verkeerd, maar beter papier geeft een veel beter resultaat. Lachen

Succes! Lachen
Marjolein

Oke, bedankt!! hier heb ik wat aan!! Zou iemand mij alleen dé gouden tip voor de manen kunnen geven?? dit is namelijk mijn zwakke punt, in elk projectje weer zijn mijn manen niet zo als ik het zou willen...

ff over het papier, iemand enig idee wat je dan moet hebben en of je zoiets bij een 'gewone' winkel kunt halen.. (bruna, hema (?? denk het niet Verward )) en ook hoe duur zoiets ongeveer is...
Ik ben niet van plan het via internet te bestelen. Verdrietig

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:30

Dé gouden tip heb ik niet, maar wat zeker helpt is er schaduwen te durven zetten.
Ik kan zo snel even geen voorbeeldje vinden. Knipoog

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 14:17

Butterfly14 schreef:
Dé gouden tip heb ik niet, maar wat zeker helpt is er schaduwen te durven zetten.
Ik kan zo snel even geen voorbeeldje vinden. Knipoog

okey, maar de schaduwen zitten er wel degelijk in! de tekening hier is niet zooo duidelijk (mobiel foto Vork ) maar ze zitten er wel in Knipoog