[FOTO] Mien Ruijs Tuinen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

[FOTO] Mien Ruijs Tuinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:28

Hoi hoi!

Vrijdag ben ik fotografie curcus, Van school naar de Mien Ruijs tuinen geweest. Ik keek daar mijn ogen uit. Het is daar verschrikkelijk mooi! Uiteindelijk zijn er best wel mooie foto's gekomen, Fotografie doe ik sinds Half Feb.
Het was mijn bedoeling, om zo veel mogelijk bloemen er scherp op te krijgen, Liefst nog met een diertje er op, Dat is me 3x gelukt:)
Commentaar? Graag, ik wil nog veel leren Lachen

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

xLies

Re: [FOTO] Mien Ruijs Tuinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:33

Jammer dat je foto's zo klein zijn en ik vind de kwaliteit ook niet alles Nagelbijten / Gniffelen
1 & 2 vind ik absoluut niet mooi, sorry.
Aan de andere stoort toch nog iéts mij, ze zijn ook wat te donker naar mijn inzien.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:40

Bedankt voor je reactie,
Ik dacht dus echt dat ze goed waren.

ik kreeg ze ook nie tgroter, anders werden ze weer tè groot.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:22

Het zijn zeker mooie scherpe foto geworden. Kleur komt er goed uit, alleen foto 1 lijkt iets overbelicht?
Het zijn alleen vrij 'normale' fotos. Probeer de volgende keer wat andere composities. Probeer zo orgineel mogelijk te zijn! Gewoon eens gek Lachen
Ik weet ook niet wat voor camera je hebt gebruikt? Maar probeer de volgende keer wat meer door je knieen te gaan en/of wat meer close up. Dat je echt details ziet van de bloem!
Maar je fotografeert nog niet zo heel lang, gewoon lekker door blijven gaan Lachen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:43

De scherpte vind ik ook goed hoor het is idd jammer dat de foto's klein zijn daardoor wat moeilijker te oordelen maar, er zitten wel fijne plaatjes tussen. De 2de had ik erg mooi gevonden als aan de rechterkant die paarse bloem er niet op stond. De rest is allemaal leuk maar, niet echt speciaal maar, idd wat aims zei je bent net begonnen en het komt allemaal van zelf wel Ja En idd ik wil ook wel weten wat voor camera je hebt Ja

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 15:28

Ik gebruik nu tijdelijk die van mijn ouders, Het is er eentje van Aldi.
Ik spaar nu zelf voor een nieuwe.