Namelijk: je verhaal moet minstens 1500 woorden hebben. Nou ben ik bezig met een verhaal, en word telt 1400 woorden. Mijn vraag is nu: maken die overige 100 woorden uit? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Namelijk: je verhaal moet minstens 1500 woorden hebben. Nou ben ik bezig met een verhaal, en word telt 1400 woorden. Mijn vraag is nu: maken die overige 100 woorden uit?
dus per plaatsing minstens 1500 woorden. Voor een korter verhaal (wat dus af is) of een column kan je minder woorden gebruiken 
Mireille schreef:Algemene regels
Verhalen plaatsen
1) Probeer zo veel mogelijk complete verhalen op Bokt te zetten, verhalen dus met een begin, midden en einde. Als je toch een verhaal/roman in delen op Bokt wilt plaatsen, geldt er een minimum van 1500 woorden per plaatsing. Dat is ongeveer 3 pagina's tekst in Word.
2) Wanneer een verhaal 5 pagina's of meer telt, en deze gevuld staan met oneliners / posts zonder enige toevoegende waarde voor de TS / offtopic reacties gaat dit topic direct naar [JHK] / [HK]. Als jullie als user kunnen laten zien dat je wel degelijk nuttige reacties kunt geven kan een verhaal gewoon op blijven staan.
3) De regel van minimaal 1500 woorden per plaatsing geldt niet voor columns/korte/afgeronde verhalen.