Ik ben vooral aan het proberen met de macro-stand, dit lukte mij namelijk niet maar nu krijg
ik het een beetje in de vingers.
Ik fotograveer nu ong. 2 maandjes met een SONY cyber-shot H7.
Verveling bij het leren van Ak & wiskunde.

Jammer genoeg niet helemaal goed scherpgesteld, maar ik ben blij dat het me eindelijk gelukt is.
Ik ben ook nogal klein, dus ik moest op mijn tenen staan en mijn armen strekken waardoor ik
de camera niet helemaal goed stil kan houden. Tevens is de achtergrond ook niet mooi, maargoed.
En dan nu de portretten.
Ben eerste bezig geweest om Lisa's haar helemaal te krullen, er stond een fijn zonnetje en ik was blij
dat die er nog stond toen ik ein-de-lijk klaar was. Haar make-up heb ik niet opnieuw gedaan, omdat
ik nogal bang ben voor ontstoken ogen bij mij of bij iemand anders.
Lisa heeft diepliggende ogen,daarom lijkt het of ze zo moe is.
Het was voor ons beide de eerste keer.

Helaas ging de zon net een beetje weg, maar ik vind haar ogen wel leuk zo. De volgende keer moet ik
echt letten op de belichting..

Dit vind ik zelf een hele mooie foto, straalt karakter van Lisa uit. Jammer genoeg dat de ene kant van d'r
gezicht overbelicht is..
En toen was ik nog even aan de beurt, niet op verwacht daarom zie ik er ook zo waardeloos uit.

http://i272.photobucket.com/albums/jj17 ... oment5.png
Moderatoropmerking:
Laatste foto in link gezet. In de regels van UK/CB staat dat je alleen eigen werk mag plaatsen. Deze foto hoort er dus niet tussen.
Bedankt voor het kijken
Een berichtje zou leuk zijn, met opbouwende commetaar graag.

!