[TEK] My art

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

[TEK] My art

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 15:08

Ik teken nu al ongeveer een jaartje echt serieus op deze manier. Heb er boeken bij gehad maar daar heb je toch niks aan..
Teken nu gewoon wat er in mijn hoofd komt en een vriendin geeft mij ook veel plaatjes om ideeen van te krijgen.
Ik noem mijn manier niet echt anime of manga. Er zijn heel veel richtingen enz.. Ik weet niet wat dit precies is. Het is gewoon mijn kunst Vork

Afbeelding
Deze is al best lang geleden. Half jaartje denk ik. De 1e echt serieuse. Afgezien van alle krabbels tijdens de lessen.

Afbeelding
Deze is al heel wat nieuwer maar nog steeds niet af. Hij blijft hier liggen.

Afbeelding
Een redelijk nieuwe. Deze geeft echt precies mijn 2 lovely friends weer.

Ik heb er nu een stuk of 9 aan mijn muur hangen. Daar zal ik binnenkort ook nog een foto van maken.

3line

Re: [TEK] My art

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:03

tekening 1: ik vind het jammer dat het meisje een opvallend kleiner hoofd heeft dan de jongen, de vingers hadden ook wat subtieler gemogen Bloos
tekening 2:erg mooi! vooral het meisje vind ike rg geslaagd, ze heeft ook een echte uitdrukking! de ogen van het jongetje hadden net wat levendiger gemogen.
tekening 3: erg leuk! de beste van allemaal. Gezichts uitdrukking geweldig en de handen ook stukken beter! ik blijf maar denken dat ik het plaatje al eens eerder heb gezien! zou bijna aan de tv denken.. Nors opkijken

je bent wel erg vooruit gegaan! ga zo door zou ik zeggen

_Shaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:03

ik vind vooral de laatste echt prachtig! Haha! super mooi! ik ben benieuwd naar je andere tekeningen! *LOL*

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 10:21

Dankje Lachen

Het klopt dat in de 1e tekening het hoofd van het meisje kleiner is maar ik stoor me daar niet zo aan. Het is een meisje. Die vingers zijn wel echt erg.
Ik ben erg slecht met handen en daarom heb ik laatst op een A-3 vel 2 handen getekend die elkaar net aanraken.

Tekening 2, die ogen van die jongen zijn dood. Ik krijg het niet beter Boos! Daar zit nu ondertussen ook een hand bij en die ziet er al beter uit.

Op tekening 3 ben ik eigenlijk wel trots.

Ik zal binnenkort wel weer foto's maken van wat tekeningen aan mijn muur.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:14

erg leuke stijl!!
het lijkt op pokémon haha maar wel heel leuk getekent! Haha!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 10:56

Ja, pokemon is ook anime/manga. Maar pokemon is iets minder realistisch als dit, vind ik.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 11:07

ja dit vindt ik zelf ook mooier dan pokémon!! Haha!