[FOTO] Vera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

[FOTO] Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 17:08

Doei!
Het was een paar dagen geleden weer eens lekker weer. En Vera en ik hadden afgesproken om foto's te gaan maken.

Ik wil wel opbouwend commentaar

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

Zondebokje

Re: [FOTO] Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 09:20

hee xeentje deze zij idd iets minder als die andere vind de laatste wel mooi Lachen die andere foto s die je had gemaakt zijn toch wat anders haha... ja kan je geen technisch commentaar geven Clown geen verstand van Knipoog

maar vind ze wel leuk hoor Haha!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:27

erg mooi
ik vind die 3e foto erg mooi
die spreekt mij het meest aan
ga zo door

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:33

Op de eerste foto vind ik de vlakverdeling een beetje tegenvallen door de grote open plek aan de onderkant. Ook keek ik eerst naar de achtergrond en daarna pas naar het model, waar dat precies aan ligt weet ik niet maar het lijkt me niet helemaal de bedoeling. Tweede en derde foto heb ik niets op aan te merken: deze zijn technisch gewoon mooi. Foto 4 heb ik niet zoveel mee: de kwaliteit is niet super maar daardoor heeft het opzich ook wel weer iets. Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik ervan vind. Ik vind het nogal een saaie foto doordat er niets gebeurd, niets vanaf straalt.

Ik vind trouwens dat het model overal hetzelfde kijkt, voor 1 foto is dit een mooie blik maar voor een serie is variatie veel leuker. Misschien haar meer tips geven? Lachen

Ik vind het in ieder geval een technisch geslaagd setje. Ja

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 15:36

Hartstikke bedankt Haha!

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 15:58

het was wat mooier geweest als je de ondergrond wat meer had gecropt. Verder (lijkt?) het alsof het model wat veel make-up opheeft. Voor foto's maken altijd belangrijk dat je er een laagje foundation op hebt, maar te veel is ook niks Knipoog wel heeft het model ontzettend mooie ogen en een leuk outfit aan, maar misschien toch de schoenen schoonmaken voortaan?
De laatste foto vind ik eigenlijk niet zo heel mooi, daarop lijkt het model een stuk ouder en ik stoor me een beetje aan de losse haarplukjes Bloos

misschein beetje zeurderig, maar die kleine dingetjes doen het m nou net, ook al weet ik hoe moeilijk het is!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 16:59

hihi die schoenen ik zag het ook Clown maar dat kwam omdat we op verschillende locaties zijn geweest en daarvoor in de bagger hebben gelopen ROFL

mn moeder had idd wel veel oog make up op gedaan Bloos maar geen foundation of wat dan ook heel klein beetje poeder meer niet Knipoog

ik vond het wel een leuke ervaring xeentje... is de eerste keer dat er foto s van mn gemaakt verder Lachen

haha even over dat ik wat ouder lijkt op die laatste foto.. denk dat dat het echte beeld is Cool op die andere lijk ik idd wat jonger.. maar ben al een ouwe doos Sigaar

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:31

qwa make-up: zal dan wel aan liggen dat je een lekker kleurtje hebt(lekker bruin) met blond haar.
qwa oudheid Vork : ik bedoelde niet dat je heel oud lijkt, maar doordat je op de foto om je ogen donkerder bent, krijg je al snel dat het lijkt alsof je ogen dieper in je gezicht zitten Knipoog dan lijk je automatisch ouder..snap je?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:32

hahah ja ik snap het Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:42

xeentje !
leuke foto's Haha!
en veer je bent een mooi model haha ! ouwe doos Tong uitsteken geintje Haha!
xx

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:57

ja ja.. hihihi Clown ROFL

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 19:58

ik vind het leuke fotoos xeen en veertje. Die andere fotoos ook trouwens.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 20:11

Vera is mooi, en de foto's zijn misschien iets minder Clown
maar we hebben nog veel mooiere
maar bedankt!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:04

2 is echt gááf Xeen!
Heel goed gedaan!

Probeer je oog wat beter op je camera te leggen. Ik zie bij een aantal foto's rechts meer ruimte dan links. Dit kan komen omdat je oog er niet goed tegen de kijker aanligt. (ik spreek uit ervaring *LOL* )

Succes met fotograferen Xeentje!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:28

mooie foto's... vera, je bent echt een hele knappe meid. Lekker natuurlijke uitstraling vind ik, goed model Lachen ...

Al stoor ik me ook aan de smerige schoenen, maar daar is geloof ik al iets over gezegd.

Over de techniek van de foto's kan ik niet zoveel zeggen, daar heb ik helaas niet echt verstand van.

pedro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:19

Ik stoor me enorm aan die rode boot en die eerste twee zien er naar mijn idee wat scheef uit, voor de rest prima foto;'s

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 16:20

Bedankt, en Vera is idd mooi Ja