(de achtergrond is ook nog niet af trouwens en nog best wel lelijk
Vlekkerig enzo ) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vlekkerig enzo )
P_Tries schreef:Begin is zeker mooi!
Mischien dat zijn benen in vergelijking met de rest van zijn lichaan iets aan de smalle kant zijn.
Maar ik zou zeggen ga zo door..
Is een gewoonte van mij, om de benen heel smal te tekenen :p..
.... Maar wel iets waar ik in het gevolg op moet letten (helemaal bij een fries
)

. Ik vind de achtergrond (de lucht) wel heel mooi gedaan, alleen de ondergrond minder. Daar had je misschien net iets meer schaduw in kunnen doen, waardoor het nog ruimtelijker wordt. En zoals Evelijn_ al zegt: jammer dat hij er een beetje opgeplakt lijkt. Misschien kan je dan de hoeven iets donkerder en vager doen, waardoor het net wat meer een geheel wordt. Maar al met al is het een heel mooi werkje!
Anandi_ schreef:Hij is erg mooi, zeg! Jammer dat een paar kleine dingetjes iets minder zijn (o.a. de dunne benen en de aanzet van de voorbenen), maar dat zijn details. Ik vind de achtergrond (de lucht) wel heel mooi gedaan, alleen de ondergrond minder. Daar had je misschien net iets meer schaduw in kunnen doen, waardoor het nog ruimtelijker wordt. En zoals Evelijn_ al zegt: jammer dat hij er een beetje opgeplakt lijkt. Misschien kan je dan de hoeven iets donkerder en vager doen, waardoor het net wat meer een geheel wordt. Maar al met al is het een heel mooi werkje!