[FB] Vanessa Hudgens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annet_

[FB] Vanessa Hudgens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 17:07

Ik had weer eens zin om even lekker te bewerken. Al een tijdje niet meer gedaan.
Heb meteen even PSP en Animation Shop erbij gepakt en me uitgeleefd. *LOL*

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

Marijee

Re: [FB] Vanessa Hudgens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 19:49

Ik vind hem wel goed gelukt

Alleen ik vind de overgang bij de arm wat raar.

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:59

Ja klopt, heb dat blenden nog niet helemaal zo goed onder de knie. Knipoog Maar bedankt!

_Shaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:59

ja mooi! Haha! ik vind hem zeker leuk en ik ben het ook wel eens over die arm *LOL*

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:27

Ik ga mee met Marijee, en ik vind het jammer dat het glinsterding eindigt in het lichte stuk, waardoor hij niet goed zichtbaar is.
Ook vind ik het lettertype en de combinatie hoofdletter + rest van het woord er niet goed bij passen.

Ik vind hem verder wel leuk! Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:12

Okée, wees voorbereid, hier komt mijn lijstje Lachen

- De overgang van de arm is echt heel raar. Je hebt 't 'subtiel afgehakt', eigenlijk Tong uitsteken Lijkt me niet de bedoeling.
Je had beter met een ronde wisser [hardheid 90] langs de arm kunnen gaan. Dat geeft een mooier en natuurlijker effect. Knipoog
- De brushes vind ik niet mooi. Dat zal ook aan mij liggen, want ik ben geen echte 'brush-fan', maar als je een brush gebruikt, doe er dan 1, en zet ze niet overal waar maar ruimte is. Ik vind het niet héel storend, maar ik had 't zonder mooier gevonden. De brush linksboven vind ik wel storend. Jammer Knipoog
- Aan de rechterkant loopt een lijn naast de rand. 't Valt niet meteen op, maar als je beter naar het plaatje gaat kijken vind ik het wel jammer. Het is niet meteen vervelend, maar een pluspunt noem ik 't ook weer niet.
- De balk... 't lijkt of je die op dezelfde manier als de arm hebt gedaan. Hij verdwijnt ineens in het niets Knipoog Ergens vind ik dit ook wel mooi, maar na een tijdje gaat het me storen.
- De Animatie... Dit is weer heel persoonlijk, maar ik vind zo'n grote 'glinster-animatie' [zo noem ik 'm maar even] in het midden héel erg storend! Hij is wel erg mooi gemaakt, overigens! Misschien zou het begin iets 'vloeiender' kunnen? Dan zou 'ie top zijn!
- Het lettertype van de V is heel mooi! De rest vind ik een beetje standaard, zou misschien wat uitdagender kunnen? Wel heel netjes gedaan, niets op aan te merken.

Hmm... als ik het terug lees lijken het alleen maar minpunten. Maar dat valt echt wel mee hoor Knipoog Ik ben gewoon een mieren-jeweetweller Tong uitsteken
xx Marjolein

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 18:33

Dankjulliewel! Haha! Ja dat van die arm is idd een beetje raar ja, moet er de volgende keer beter erop letten. Knipoog

xSwanheart; Dat van die balk heb ik bewust gedaan, heb het uiteinde zeg maar vervaagd. Knipoog Om het natuurlijker te maken, vind het persoonlijk mooier dan dat het gewoon recht afloopt maar dat is mijn mening. Lachen En de lijn aan de rechterkant valt me nu pas op, je hebt gelijk dat dat niet zo netjes is. Ja Bedankt voor de tips!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:35

Annet_ schreef:
Dankjulliewel! Haha! Ja dat van die arm is idd een beetje raar ja, moet er de volgende keer beter erop letten. Knipoog

xSwanheart; Dat van die balk heb ik bewust gedaan, heb het uiteinde zeg maar vervaagd. Knipoog Om het natuurlijker te maken, vind het persoonlijk mooier dan dat het gewoon recht afloopt maar dat is mijn mening. Lachen En de lijn aan de rechterkant valt me nu pas op, je hebt gelijk dat dat niet zo netjes is. Ja Bedankt voor de tips!

Ja, ik snap 't Knipoog Ik vind die balk ook niet súper storend hoor. Het is wel mooi, maar in combinatie met die arm is het een beetje apart Tong uitsteken Komt waarschijnlijk vooral daardoor dat ik er zo raar tegenaan kijk Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:10

Hij is gaaf maar de overgang van de arm kan beter. Hij lijkt nu een beetje afgehakt. Verder fijne nutrale stijl. Lachen