[FOTO] Colours & Grey

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loiz

[FOTO] Colours & Grey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 20:37

Hoii!

Ik had vandaag wat lopen spelen met PSP en wat foto's bewerkt met grijze achtergronden enzo, nouja hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's door mij gemaakt, dus uiteraard Copyright!
Commentaar graag, maar hou het netjes..

Edit; zie net dat bij foto 4 nog twee hoekjes wat bruin zijn, vergeten maar dat weet ik dus al......
Laatst bijgewerkt door Loiz op 05-03-08 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Re: [FOTO] Colours & Grey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:40

Mooi! Leuk gedaan!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 09:08

Dankje, iemand nog commentaar (fotografie of bewerking)?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 17:27

Ik vind ze erg mooi, foto 4 was iets mooier geweest als ie nog net iets scherper was. Hoe heb je het zo gekregen met maar op één punt kleur?

Nachttmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:02

echt mooi *LOL* , kan je er misschien er een voor mij maken ? Schijnheilig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 10:45

Ik vind de laatse foto met het paarden oog het leukste!

WendieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:52

1 is echt héél mooi!
hoe doe je dat Blond

xLiisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:03

Ik vind ze heel mooi Ja
Alleen ik vind 4 niks hebben, misschien omdat ie niet zo scherp is.Ik zou ook wel weten hoe je dat doet Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:06

mooi gedaan Lachen Vind de eerste de mooiste. Heb niet echt commentaar op je technische uitvoering Lachen Ik denk alleen dat je het vooral natuurlijk over moet laten komen. Daarom vind ik de poes op de eerste foto wel heel mooi en het paard minder denk ik. Het is nét te veel van het goede denk ik? Het is net te duidelijk dat je het bewerkt hebt.
En bij de andere foto's... Ik weet niet zo goed waarom die mij minder aanspreken. Misschien omdat het voor mijn gevoel niet echt wat toevoegt aan de foto? Minder mooie compositie van de foto sowieso al? Dat weet ik dus niet zo...

Zoals ik t altijd doe in photoshop: een extra laag maken van dat wat je in kleur wilt houden, de rest van de foto selecteren en grijs maken. Het eerder geselecteerde deel blijft dan in kleur, omdat deze laag boven op de (nu grijs gekleurde) foto ligt.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 18:36

Wauw! Supermooie foto's! Toch nog even wat puntjes:
Foto 1 is met afstand de mooiste, dat zekerste weten. Bij de Foto 2 heb ik het idee dat je een deel
van de zijkant van de kat hebt meegenomen. Dat kan ook komen door de kleur van de kat natuurlijk. Wel jammer
dat 'ie er daardoor niet zo heel erg uitspringt. Bij Foto 3 lijkt het alsof er een 'band' over z'n neus loopt.
Weeral: Bewerkfoutje of zo bedoeld? Ook dat vind ik niet zo geslaagd. De foto opzich is wel heel mooi. Zoals iedereen
al zegt: Foto 4 is érrug onscherp, wat heel jammer is. Ben ik trouwens de enige bij wie het opvalt dat in de
hoeken nog bruin zit? Bewerkfoutje of zo bedoeld? Ik vind het in ieder geval niet erg mooi Knipoog Foto 5 vind ik 'wel
mooi', maar het geeft, voor mij, niet echt een wauw-gevoel Knipoog Hij zou, denk ik, mooier zijn geweest als 'ie helemaal in
grijsschaal was geweest. Succes nog met je foto's!
xx Marjolein

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 19:30

Bedankt allemaal.
Onderaan de post stond een edit, namelijk dat ik toen zag dat de hoekjes niet goed waren gedaan Knipoog
De 'band' is helaas een weerspiegeling door het schuin in de zon fotograferen, maar het was echt een momentopname waar je niet bedenkt van laten we daar gaan staan en dit zo en dat zo..
Foto 4 is inderdaad heel onscherp, maar ik vond het voor het bewerken iig wel handig en ik vond het wel iets aparts hebben, omdat iedereen over scherpte zeurt (ik ook hoor) Vork
Foto 1 is overigens gemaakt op de bank Haha!