[SITE] Portfolio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

[SITE] Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 10:41

Oy,
Ik ben weer druk bezig geweest met een nieuw portfolio, gezien de inhoud van de vorige nogal oud was. Mijn vraag aan
jullie is natuurlijk wat jullie ervan denken, maar het gaat mij vooral om de inhoud. Wat zeggen jullie van mijn werk?
Hier is het portfolio te vinden: http://janneke.rolpage.nl.
Ik zal geduldig wachten op commentaar Vork .

Spritz

Re: [SITE] Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:41

Erg mooie site! Ik zou alleen in het begin van de zinnen hoofdletters neer zetten, staat wat netter vind ik.
Staan wel mooie plaatjes op! Echt knap Ja

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 12:43

Ik houd niet zo van het kruisje dat je krijgt ipv het pijltje. Maar dat is persoonlijk denk ik.

Ik zou de tekst ook net een slag groter maken. Ik zie een hoop niets en dan heel veel kleine letterjes. Maak jij alleen foto's in zwart-wit?

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 12:49

Annemeik schreef:
Ik houd niet zo van het kruisje dat je krijgt ipv het pijltje. Maar dat is persoonlijk denk ik.

Ik zou de tekst ook net een slag groter maken. Ik zie een hoop niets en dan heel veel kleine letterjes. Maak jij alleen foto's in zwart-wit?

Nee, wanneer je op de buttons klikt zie je de foto's in kleur. Het zwart-wit is enkel gedaan om het passend te maken in de gehele layout. Zou ik
mogen weten op wat voor resolutie en met welke browser je kijkt? Dan kan ik het passend maken, want zo te horen gaat het niet zoals het moet
gaan.

Edit:
Ik heb hem even getest in Mozilla Firefox en ook daar ziet hij er uit zoals het moet.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:03

1024 x 768 ofzo? Bijna alle sites doen het gewoon normaal bij mij.

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 15:07

Annemeik schreef:
1024 x 768 ofzo? Bijna alle sites doen het gewoon normaal bij mij.

Welke versie van internet explorer of mozilla (daar heb ik meer aan dan de resolutie).

Edit: 1024x768 heeft er niets mee te maken, doet het namelijk perfect.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:30

Ik vind het er netjes uitzien hoor Haha! (je werkjes ook Lachen )
Alleen wat ik fijner zou vinden is dat als je op zo'n afbeelding klikt dat het in een nieuw venster (pop up oid) verschijnt.
maar dat is mijn mening Tong uitsteken

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:38

Ik mis hoofdletters Haha! ook is de tekst voor mij wat lastig te lezen, erg klein. Nu is mijn resolutie 1600 x 1800 dus daar kan het aan liggen, verder bekijk ik het in Mozilla laatste versie. Als ik jou was zou ik ook een Deviant account aanmaken en daar je werken als prints aanbieden Lachen

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:39

orri schreef:
Ik mis hoofdletters Haha! ook is de tekst voor mij wat lastig te lezen, erg klein. Nu is mijn resolutie 1600 x 1800 dus daar kan het aan liggen, verder bekijk ik het in Mozilla laatste versie. Als ik jou was zou ik ook een Deviant account aanmaken en daar je werken als prints aanbieden Lachen

Ik heb inderdaad ook al een deviantart account ^^. Dat hoofdlettertikje, dat heb ik absoluut van mijn vader overgenomen, daar zal ik binnenkort
eens wat aan gaan doen.

Edit: ik heb het lettertype iets anders gemaakt (arial 10).
Laatst bijgewerkt door Rinde op 02-03-08 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 17:39

_Jennifer_ schreef:
Ik vind het er netjes uitzien hoor Haha! (je werkjes ook Lachen )
Alleen wat ik fijner zou vinden is dat als je op zo'n afbeelding klikt dat het in een nieuw venster (pop up oid) verschijnt.
maar dat is mijn mening Tong uitsteken

Ik zat daar eerst ook aan te denken, maar bedacht me dat ik dat zelf altijd nogal irritant vind.

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 21:54

Ik heb de site vandaag wat upgedate en een nieuw werk in mijn portfolio opgenomen.

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 18:48

Ik heb weer wat extra werk opgenomen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 23:19

orri schreef:

Hier hetzelfde watbetreft resolutie & browser en vind de lettertjes ook erg klein. Ook nog offtopic vraag wat is 'je werk als prints aanbieden'? Clown Ik vind je werk erg gaaf, je site ook erg mooi maar zou hem toch iets groter en commercieler maken. Dit is erg 'design' achtig maar jammer, aangezien je je werk ook maar klein kunt laten zien op deze manier. Verder vind ik je stijl prachtig. OK dan!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:29

Ook ik mis hoofdletters, dat maakt het toch direct wat overzichtelijker Ja.
Ik vind de letters toch ook wat klein, hoewel ik niet bijziend ben. Het is leuker om te lezen als ze wat groter zijn. Verder vind ik het mooi, alleen kan je de kleine versie van je werk (die kleine fototjes waar je op moet klikken) niet iets groter maken? Zou misschien beter zijn denk ik.

Het is wel een leuke site Lachen

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:18

Ik ga mee w.b. het kruisje, vind ik een beetje kinderlijk o.i.d., zo van: 'Kijk, ik ken een trucje.' Bloos
Verder vind ik de website erg mooi, lekker rustig en stijlvol. Ik vraag me wel af waarom het zo ontiegelijk klein en smal moest?
Het is te lezen, maar ik moet er echt naar kijken. Als je veel bezoekers op je site wilt, is het zaak het voor de bezoeker zo gemakkelijk mogelijk te maken. Vaak is niet kunnen lezen, wegwezen. Clown

Iig succes met je werk, je voorbeelden zijn erg mooi!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:28

Vind het een erg mooi site. Rustig, maar toch artistiek.
Wat betreft de grootte van de tekst; ik vind het nog niet eens zo klein. Kan het prima lezen en vind het wel sfeervol zo, omdat het met een site als deze puur om de bewerkingen gaat. Ik ben heel niet geïnteresseerd in de tekst. Pas als ik zie dat het erg mooie werken zijn, ga ik eens wat lezen. Lachen

Verder zijn je voorbeelden echt schitterend. Heel erg mooi!

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 20:46

Zoals Smeetjoew al vertelde: het gaat puur om de bewerkingen en voor de zeer nieuwsgierige is er dat stuk tekst.

EDIT:
Letters zijn aangepast en ook de hoofdletters zijn terug. Kruisje op jullie verzoek ook maar weg gedaan.