Ik ben dus nog maar kort begonnen met fotograferen, verwacht er dan ook niet teveel van.
1) Cookies

Was een van mijn eerste foto's. De scherpstelling had wat meer op de middelste gemogen waarbij de rest meer vervaagd. Zelf vind ik júist het kleurrijke leuk, kan wel begrijpen dat anderen het te druk vinden.
2) Christmas time

Hihi, lekker op tijd nog om te plaatsen hè? Haha. Vind het licht er mooi uit springen, maar wel té centraal genomen.
3) Snow

Geeft een lekker beeld van mijn uitzicht toen
Érg druk en vol, maar het was zo heeerlijk wit gesneeuwd!4) Sky

Niet erg tevreden over, was gewoon even uitprobeersel. Verkleind vind ik hem wel leuker dan zo, maargoed.
5) Moon

Slechte foto, maar toch vind ik hem wel leuk.. Met statief gemaakt uiteraard. Kwaliteit is met uploaden erg achteruit gegaan, helaas.
6) Light up

Veel gekloot met sluitertijd en belichting en alles, maar uiteindelijk vond ik het wel iets leuks opleveren. Ja, het was de bedoeling dat de achtergrond helemaal zwart zou zijn.
Nog even wat punten die ik zelf wil noemen:
- Veel foto's zijn op het centrale punt scherpgesteld, nogal saai dus. Maar dit heb ik expres gedaan omdat ik me eerst wil bezig houden met scherpstelling zelf, sluitertijd, diafragma etc.
- Foto's zijn genomen met een compact camera
- Nogmaals, zijn mijn eerste plaatjes.. Dus wees een beetje lief voor me!