[TEK] Fries in pastel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Fries in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:37

Afbeelding

ik kan geen foto's plaatsen met een mac (weet niet hoe dat moet, geen rechtermuisknop enzo.. En kan alleen maar met de Mac op bokt..).. Dus als iemand dat zou willen doen Haha!?

Anyway, ik had hem nog niet op bokt gezet omdat ik weet dat de verhoudingen scheef zijn (hij is scheef getekend enzo .. ) .. En dan krijg ik daar weer 1000 reacties op ipv op de rest..

Maar ik heb hem nu een tijdje geleden getekend.. En als ik hem nu bekijk denk ik toch van ' ja best leuk Haha! ' .. Dus ik dacht laat ik hem ook eens op bokt zetten...

Leer tekenen lukt totaal niet.. En de frontriem is een absolute ramp geworden Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-01-08 20:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: foto er in gezet + [tek] > [TEK]

Anneline

Re: [tek]Fries in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:41

Ik vind hem opzich qua schaduwen best leuk gelukt maar de ogen zijn vrij scheef, zeker die voor ons aan de andere kant is steekt te veel uit, a
dat laat de hele tekening een beetje scheef lijken Knipoog!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:43

Ik vind het een mooie tekening, vooral heel mooi materiaalgebruik. De glans en schaduw is prachtig, net als het kleurgebruik.

Qua proporties; ik kan er hoe dan ook niet echt een fries uit halen maar heb natuurlijk de voorbeeldfoto nooit gezien. Hij lijkt een beetje scheef maar dat stoort verder niet.

Kortom: ga absoluut zo door; ik ben fan!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:49

Foto's moeten zichtbaar zijn in een topic. Knipoog
Ik TEM even.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:36

Ik heb hem er in gezet, maar toch het verzoek om het voortaan zelf te doen, gezien (zo als Evelijn_ al aangeeft) foto's direct zichtbaar moeten zijn in een UK/CB topic.

Volgens mij kun je wanneer je het Appletje in drukt en met de muisklikt de link oproepen.

_Lotte_

Re: [TEK] Fries in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:59

Mooie tekening!
Wel vind ik ook de ogen een beetje scheef.. Maar verder erg mooi Lachen

GuitarLove

Re: [TEK] Fries in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:11

Mireille heeft gelijk, een Mac heeft wel degelijk een rechtermuisknop Knipoog Ik weet nooit of hij nou achter appeltje-muis of ctrl-muis zit. Maar iets in die richting is rechtermuisknop Knipoog
Verder vind ik hem goed gelukt, niet zo negatief over die reacties over de verhoudingen joh, is alleen maar opbouwende kritiek.
Hals vind ik erg goed gelukt! Lachen Neusje had wat kleiner gemogen, maar het kleurgebruik vind ik al heel netjes!