1

2

3

4

5

6

7

8
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eleandra schreef:Hmm.. Ik vind ze niet zo geslaagd om eerlijk te zijn. Verder mogen foto's die met de telefoon gemaakt zijn niet geplaatst worden. Ik zou niet bij mijnalbum uploaden, hiervan gaat de kwaliteit achteruit, imageshack.us is wel goed bijvoorbeeld. En nu ik toch bezig ben, een iets duidelijkere titel is wel fijn.
Over de foto's:
1. Scheve horizon, geen erg spannend onderwerp en de kleuren trekken mij niet. Het water overheerst ook teveel. Een datum doet afbreuk aan de foto's, maargoed dat valt eraf te shoppen.
2. Hij is wel redelijk, maar ook hier doen vooral de kleuren mij niks. Waar de zon op het gebouw schijnt is een groot overbelicht stuk wat afleid en de foto wel minder saai maakt, maar eigenlijk niet mooi is.
3. Ook deze is niet perse slecht, maar hij is niet erg scherp en doet mij niks. Redelijk standaard, probeer er iets spannenders van te maken.
4. Waarom je deze foto plaatst snap ik echt niet, het paard kijkt weg, heeft een deken op, er zijn overbelichte stukken, de achtergrond is (sorry) ronduit lelijk.
5. Hier hebben we weer een scheve horizon en bovendien is de foto onscherp. Hier vind ik de planten in de voorgrond te erg overheersen.
6. Deze foto vind ik dan weer niks, het halve hoofd van het paard is eraf, de halve ruiter ook, in de ogen zit een groot, storend lichtpunt en de mond is open. De achtergrond is alweer erg lelijk en zo kan ik nog wel even doorgaan, niet geslaagd in mijn ogen.
7. Dit is best een redelijke foto. Het rijtjespatroon van de huizen staat leuk en de zon springt eruit. Het voorste lichtpuntje is dan wel een groot minpunt, erg jammer.
8. Hier is weer een slechte foto. Paard kijkt weg, grauwe kleuren, slechte achtergrond enz.
Het klinkt misschien hard, maar ik wil je echt alleen helpen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en onthoud, oefening baart kunst!

Ik wist niet dat foto's van je telefoon niet erop gezet mogen worden
iloveollever schreef:heb nummer 1 even ingezoomd en recht(?) gezet zo beter?: