[FOTO] Een aantal mooie foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

[FOTO] Een aantal mooie foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 12:43

Ik zou graag opbouwende tips willen Haha!

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

Doei!

Fairytail

Re: [FOTO] Een aantal mooie foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:05

1. Niet helemaal scherp mag wat meer contrast hebben. Misschien had je beter net het oortje erop kunnen zetten. Tevens is het wit van zijn hoofdje overbelicht.
2. Je komt ze veel tegen en kunnen mooie plaatjes opleveren. Persoonlijk vind ik deze niet heel goed uitgevoerd. Je ziet nauwelijks nog lucht en bomen en de zon is wel heel groot tevens vind ik de twee rode vlekken die zijn ontstaan door het fotograveren tegen de zon in (ik heb t ook altijd) erg storen.
3. Origineel idee standpunt had misschien net iets dichter bij de grond gekunt. Misschien kun je experimenteren door een deel van de foto uit te snijden en het contrast iets te verhogen?
4. De minste uit de rij, niet scherp, weinig contrast en niet zo spannend
5. Erg leuk mooie kleuren. Jammer van de auto's maar daar kun jij niets aan doen!
6. Mooi plaatje, lekker zomers! Iets over belicht verder mooi
7. Leuk wederom net als het hek een goede uit deze reeks! Jammer dat je achter grond zo vel/wit is, het draad had misschien wat scherper gekunt. Mooi plaatje!
8. Leuk spannend maar ik mis het zuurstok effect van de flamingo. Welke witbalans heb je gebruikt? Hij had een tandje donkerder gekunt misschien iets scherper?

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:08

Ik vind at je goed op weg bent hoor! Alleen mis ik wel op een aantal foto's de scherpte.
Ik ben het eens met hierboven, kan er niet veel aan toevoegen maar je zou wat meer fellere kleuren kunnen proberen. Het is allemaal een beetje flets en daardoor een beetje saai Lachen Ik denk dat je een hoop verder komt met de tips van hierboven ed. Succes!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 18:54

Over dat de foto's mat zijn heb je wel gelijk inderdaad Bloos

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:27

Foto 5 en 8 vind ik heel erg leuk!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:11

Ben het eens met iedereen hier.. Dus ga daar niet verder over maar even tipje... Met je camera direct in de zonlicht fotograferen kan je lens beschadigen he? Dus wees daar zuinig op..
Persoonlijk vind ik foto 6 het mooist! En zou foto 1 ook heel mooi zijn als hij wat scherper was geweest en het witte niet overbelicht.
Verder heeft Fairytail heel veel goede tips gegeven dus gewoon door oefenen ! Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 21:28

daar kan ik me wel invinden, thanks Ja