elmiran schreef:Ik vindt het wel een mooie foto. Maar zou wat meer ruimte boven het oog over laten... dus dat het oog zelf op t midden van de foto staat.
dank je wel 
en als ik meer ruimte boven het oog zou laten is de kans groot dat er een andere achtergrond bij komt ipv alleen het hoofd van het beestje
zydeco schreef:ik vind het een mooie foto
mooie scherpstelling en mooie heldere kleuren
maar.......ik vind de compositie niet mooi
ik zou hem kleiner croppen (veel) kleiner
hierdoor zal het oog beter centraal staan want ik vind je foto niet helemaal tot zijn recht komen
maar al met al heel netjes gedaan
dank je wel 
smeetjoew schreef:Neh.. Het oog moet juist níet in het midden staan. Ik vind 'm juist helemaal goed zo. Voor het mooie had ik nog iets van de rechterkant weggehaald, zodat het oog meer 'in de hoek' staat. Het oog is lekker scherp en trekt goed de aandacht. Hij hoeft dus helemaal niet in het midden te staan, imo.

Verder nette plaat. Ik vind de hele foto wat te rood, maar dat kan ook wel komen door de kleuren van het dier. Haha. Verder geen commentaar. Het is fototechnisch erg goed, misschien ook 'ns wat creatievere standen? Bijvoorbeeld van schuin voor of scherpstelling op een van de schubben?

Lekker experimenteren met zo'n mooie lens.

dank je wel 
en het rood is idd de kleur die in het dier zit dus daar kan ik niks aan veranderen 
en ja ik zal eens wat creatievere standen doen 
lana_te schreef:het oog is zeer scherp enzo. maar ik vind er niet zo heel erg veel sfeer inzitten, kwa compozitie is hij ook best in orde

meer kan ik niet zeggen he. suc6 nog verder
dank je wel voor je commentaar