Graag Opbouwend commentaar dus waar ik wat aan heb zou gaag zelfs tips kunnen gebruiken
[/b]
Arabier op Texture_Brushes

Mn 1ste bewegende logo.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[/b]

De 'koper' heeft dus nergens last van. 
Maar die tekst storen vreselijk en zoals de andere zeggen verpesten de bewerking echt!
smeetjoew schreef:Die copyrights zijn helemaal een hype op het spel HorseTycoon. Het systeem werkt zo - jaja, iedereen is bang dat zijn creatie wordt gejat - dat zodra diegene gewonnen heeft, of er 'betaald' is, gaan alle copyrights eraf.De 'koper' heeft dus nergens last van.
Maar als je ze op bokt wil plaatsen voor serieus commentaar, raad ik je aan om gewoon 'normaal' te plaatsen. Zonder alle ©'s.. Dit stoort namelijk heel erg.
Bewerkingen vind ik leuk, maar niet echt bijzonder. Probeer eens iets nieuws; ga lekker klooien met je bewerkingsprogramma en ontdek alle mogelijkheden. Je kan vast veel meer dan dit...
Bovendien moet je oppassen met het plaatsen van al deze creaties op allerlei fora. Deze foto's zijn niet door jou gemaakt en je hebt er waarschijnlijk ook geen toestemming gevraagd. Dit is strafbaar, aangezien dit gewoon 'jatten' van foto's is. Op bijna alle foto's tegenwoordig rust een copyright en dat is vaak duidelijk merkbaar op de site of de foto's zelf.
beautylin schreef:Je moet het meeste iets beter en realistischer uitknippen.
En daar bedoel ik ook mee, dat je een paard op een achtergrond zet, die echt bestaat, en wat echt kan.
Vooral bij de 4e zie je dat de verhouding niet klopt. Het paard moet verderweg staan (dus iets meer naar boven) , en kleiner zijn.

Bedankt voor de tips en met t meeste commentaar ben k het ook eens