Zo, een talent hier. Nu al zo'n goede foto's terwijl je deze camera pas hebt? Petje af hoor! Met welke lens fotografeer je?
Foto 1: Compositie is goed, bomen met een beetje lucht. Jammer vind ik dat de bovenste takjes van de bomen zijn afgesneden. De bomen staan nu net een heel klein beetje scheef. Leuker was denk ik geweest als ze helemaal scheef waren, geeft een wat speelser effect 
Foto 2: Deze geeft echt een winters gevoel, zo'n rode kers met wat sneeuw. De scherptediepte is fijn 
Foto 3: Deze heeft wel wat
Ik stoor me alleen aan het wazige wit linksonder (onder je copyright)
Foto 4: Deze is fototechnisch goed, maar de foto trekt de aandacht niet echt. Het onderwerp is niet interessant genoeg om lang naar te blijven kijken.
Foto 5: Deze geeft ook een winters gevoel. Deze trekt mijn aandacht wél, en kan er ook even naar blijven kijken. Het enige minpuntje is dat je misschien beter op de knop had kunnen scherpstellen ipv de linkse bladeren.
Foto 6: Apart, ik weet eigenlijk niet precies wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant spreekt hij heel mooi, aan de andere kant kan ik nog steeds niet kwijt hoe die plant nou in elkaar zit. Wel weer een fijne scherptediepte en wazige achtergrond.
Foto 7: Deze vind ik niet écht geweldig. Het onderwerp is ietwat saai, en een beetje overbelicht. De achtergrond is wel mooi egaal, maar omdat het onderwerp ook niet interessant is, is de foto niet echt 'speciaal'
Foto 8: Prachtig!
Deze vind ik echt mooi. Mooi symbolisch, mooi achtergrond, geweldig. Enige minpuntje is dat de rode 'poster' op de achtergrond ietwat stoort.