[FB] 2 simpele bewerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

[FB] 2 simpele bewerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 16:28

Heb me een tijdje terug aan bewerken toegelegd(alweer ^^) en heb toen 2 bewerkingen gemaakt. Ik twijfel al een tijdje of ik ze wil plaatsen, maar doe het nu toch Haha!

Afbeelding
Deze is gemaakt met Photoshop, mijn eerste bewerking met dit programma. Ik verveelde me die dag en heb toen een willekeurig plaatje van een bepaalde site afgehaald(die mag je daar gewoon gebruiken) maar ben de site inmiddels kwijt. Scheve mond straks maar even zoeken. Over het algemeen een simpele bewerking. De achtergrond heb ik geheel met photoshop gemaakt, en vervolgens heb ik het plaatje van de vrouw er zo opgeplakt zodat het niet lijkt dat ik geknipt heb.

Afbeelding
Deze had ik meer werk aan dan aan de vorige. Het was passen en meten en de juiste textures zoeken, en op de juiste manier de plaatjes doorzichtig maken zodat het leek alsof ik niet geknipt had. (heb ik ook niet, maar oke Lachen ) De hele bewerking is gemaakt met Photofiltre. Vind het een van de fijnste programmas om mee te werken Haha!

Over het algemeen zijn het vrije simpele bewerkingen, waarschijn zelfs wat saai, maar in de toekomst wil ik betere maken en wat kritiek leek me niet slecht, dus brand maar los zou ik zeggen Lachen

Hackie

Re: [FB] 2 simpele bewerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:22

Hey knap gedaan Lachen

Kritiek bewerking 1:
Ik vind de foto niet echt bij de achtergrond passen, maar dat is persoonlijke smaak, en jammer dat de hele achterkant van de vrouw niet erop staat Lachen

Bewerking 2:
Omdat alletwee de kelly's doorzichtig zijn, vind ik dat je tekst wel wat knallender mag, het is nu erg rustig.

Voor de rest knappe bewerkingen, ik doe het je niet na, maar dat is wat me persoonlijk opvalt Knipoog

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 15:02

Mooie bewerkingen. Ja

Bij 1 had ik misschien liever een wat donkere/mysterieuze achtergrond gezien, omdat de vrouw ook donker en mysterieus is. Maar hij is wel stoer gedaan.

Op 2 heb ik eigenlijk geen commentaar. Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 16:07

prachtig Lachen

2 is het best. hij is heel mooi en licht gemaakt Knipoog