[FOTO] reptiworld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

missanous

[FOTO] reptiworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 00:10

jaja meestal maakt mijn vriend foto's maar ik vind dat ik ook moet leren om te gaan met onze camera

ik heb vanavond dus de camera in mn handen gehad en eens geoefend
de foto's zijn gemaakt met de canon eos 400d en ik heb de 18-55mm kitlens er gewoon op gehad

kijk zelf maar naar het resultaat (oja de foto's zijn allemaal onbewerkt Haha!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

commentaar en tips zijn welkom maar wel een beetje lief blijven Tong uitsteken

lieniminnie

Re: [FOTO] reptiworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 00:16

Ik vind het goeie foto's Ja heb er neit echt heel veel verstand van hoor, sommige stukjes zijn niet zo scherp..

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 13:10

Ik vind de 2e heel erg mooi, mooie achtergrond, lekker scherp, ja leuke foto Ja.

Off-topic: Is dat beestje van jou zelf? Omdat je eerder ook al een hele leuke foto van het beestje plaatsten die je vriend had
gemaakt

edit: Oh ik zie het net in je profiel Lachen.

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:11

leuke foto`s!
ik vind het licht erg goed, heel mooi scherp, echt geweldig!
Alleen in de middelste is z`n oogje een beetje raar Tong uitsteken
maar wel kei leuk!

edit: knuffel je wel eens met die beesten net zoals bij een hond ofzo? Tong uitsteken

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 22:58

lieniminnie schreef:
Ik vind het goeie foto's Ja heb er neit echt heel veel verstand van hoor, sommige stukjes zijn niet zo scherp..

dank je wel

Candorlover schreef:
Ik vind de 2e heel erg mooi, mooie achtergrond, lekker scherp, ja leuke foto Ja.

Off-topic: Is dat beestje van jou zelf? Omdat je eerder ook al een hele leuke foto van het beestje plaatsten die je vriend had
gemaakt

edit: Oh ik zie het net in je profiel Lachen.

dank je wel
en ja die beestjes zijn van mezelf Ja

Arlette_ schreef:
leuke foto`s!
ik vind het licht erg goed, heel mooi scherp, echt geweldig!
Alleen in de middelste is z`n oogje een beetje raar Tong uitsteken
maar wel kei leuk!

edit: knuffel je wel eens met die beesten net zoals bij een hond ofzo? Tong uitsteken

dank je wel
en dat voor een groentje he haha

enne ja hoor ik haal ze er heel af en toe wel eens eventjes uit maar dit kan niet te lang ivm de warmte die ze nodig hebben

nog meer mensen tips/commentaar?

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 19:41

zijn mooie foto's uit gekomen Lachen

1; mooie foto, leuke compo wat ik wel jammer vind waar jij weinig aan kan doen denk ik is de achtergrond. als die helemaal oranje was denk ik dat het persoonlijk mooier was.. maar alsnog denk dat je daar weinig aan kon doen Knipoog

2;ook mooie foto en goede compo, goede achtergrond alleen wat ik jammer vind is dat het beest niet helemaal scherp is, ik denk dat het mooier was dat hijw el helemaal scherp was ( z'n staart enzo Knipoog )

3; mooie compo en scherp weinig op aan te merke Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:38

Leuk Ja Compositie, scherpte. Mooi!!! Ook een mooi beestje zeg Wow! Een baardagaam?? Of niet?? Wat voor eentje dan Lachen?? Heb er zelf ook een op mijn kamer staan (mijn broer had geen plek meer). Wel jammer dat de achtergrond op de foto's niet altijd helemaal mooi zijn. Verder, mooie foto's!

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 18:44

_Shawny schreef:
zijn mooie foto's uit gekomen Lachen

1; mooie foto, leuke compo wat ik wel jammer vind waar jij weinig aan kan doen denk ik is de achtergrond. als die helemaal oranje was denk ik dat het persoonlijk mooier was.. maar alsnog denk dat je daar weinig aan kon doen Knipoog

2;ook mooie foto en goede compo, goede achtergrond alleen wat ik jammer vind is dat het beest niet helemaal scherp is, ik denk dat het mooier was dat hijw el helemaal scherp was ( z'n staart enzo Knipoog )

3; mooie compo en scherp weinig op aan te merke Lachen

dank je wel Haha!
en als ik eerlijk ben vind ik zelf ook wel dat de foto's goed gelukt zijn

bizzybijtje schreef:
Leuk Ja Compositie, scherpte. Mooi!!! Ook een mooi beestje zeg Wow! Een baardagaam?? Of niet?? Wat voor eentje dan Lachen?? Heb er zelf ook een op mijn kamer staan (mijn broer had geen plek meer). Wel jammer dat de achtergrond op de foto's niet altijd helemaal mooi zijn. Verder, mooie foto's!

dank je wel Haha!
en ja het zijn idd baardagamen Haha!
de 1e 2 foto's is devlin en dat is een yellow x red/orange

de laatste foto is shanai en dat is een orangehypopastel x sandfire x hypopastel (oftewel een volle hypo Haha! )