[FOTO] Enge kippen, vechtende geiten en snuffelende zwijnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

[FOTO] Enge kippen, vechtende geiten en snuffelende zwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 16:43

oftewel, een hele belevenis, zo'n kinderboerderij Haha!
Eerst liep ik tegen een paar doodenge kippen op die ik door mijn bevende vingers, wijdopengesperde ogen, openstaande mond en snel bewegende, wegrennende voeten niet op de foto heb kunnen zetten, daarna een stel vechtende geiten die wegliepen net als ik op het knopje wilde drukken en een hangbuikzwijn die mij verstoorde in het foto's maken door opeens aan mijn kont te gaan snuffelen waardoor ik een 3 en een halve meter de lucht insprong. Help! Nooit meer een kinderboerderij voor mij, veeeeelste gevaarlijk!

Maaar.. Al met al toch nog wat foto's kunnen schieten waar ik stiekem wel trots op ben Ja

1.
Afbeelding
IJs! Haha! Winter! Kerst! De warme chocomelk met slagroom, de kerstbomen, de oliebollen en de gezellige kerstsfeer komen er al aan! Haha!
Fototechnisch niet geweldig, maar deze moest er gewoon even bij Schijnheilig

2.
Afbeelding
Kip: BOEH! Isa: Waaaaaaah! WAT IS DAT?! Ma: Een kip..
Nja een van die kippen dus, deze zat gelukkig achter prikkeldraad, maximaal ingezoomd heb ik deze wél op de foto kunnen zetten *trots.
Maar de andere liepen los, waren enorm groot en veelste eng voor mij, die heb ik dus maar lekker laten rennen Nagelbijten / Gniffelen
Alweer fototechnisch niet geweldig, maar ook deze moest er gewoon bij Schijnheilig

3.
Afbeelding
Om maar met de deur in huis te vallen, geitenhaar!
Ik vond deze haarcreatie op de rug van een enorm lieve(ja toch wel) geit zo leuk, dat ik hem gewoon op de foto moest zetten.. Haha!

4.
Afbeelding
Wát een schattig, koppig en eigenwijs geitje was dat Lovers

5.
Afbeelding
Uhmm.. Ja.. Eet smakelijk!

6.
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... /Geit3.jpg
Die kop die dat beest trekt ROFL Ge-wel-dig! Fototechnisch niet erg goed, maar die kop! Huilen van het lachen ROFL

7.
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... eitik2.jpg
En die uberlieve geit moesten we natuurlijk even wurg.. ahum.. knuffelen Schijnheilig
8.
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... Geitik.jpg
2x zelfs! Bloos!
9.
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... eitik3.jpg
Ook een ander geitenbeest moest er toch echt aan geloven Ja

10.
Afbeelding
Hé kijk! Een bende schapen! Laten we die ook eens lastig gaan vallen Duivel

11.
Afbeelding
Als eerst allen tezamen, om maar in die gezellige kerst-familie-bij-elkaar-sfeer te komen..

12.
Afbeelding
Daarna gingen we over op schaap 1 die duidelijk meer van de kerst-familie-bij-elkaar-sfeer houdt. In je eentje is maar zo alleen en niet-kerst-familie-bij-elkaar-sfeer..

13.
Afbeelding
Doei!

14.
Afbeelding
Schaap 2 vind het vast wel leuker..

15.
Afbeelding
Toch?

16.
Afbeelding
TOCH?

17.
Afbeelding
Hmmm... Misschien ook wel niet..

18.
Afbeelding
Ook jij eetsmakelijk dan maar, wij gaan er alweer vandoor Doei!
Alle commentaar, kritiek en verbeterpunten zijn welkom! Haha!

Colorado

Re: [FOTO] Enge kippen, vechtende geiten en snuffelende zwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 16:52

Melanieetjuh schreef:
Grappige foto's! Tong uitsteken!

En waarom zijn ze grappig? Lachen
Op CB is het de bedoeling dat je zegt waarom ze goed/slecht zijn, leuk/niet leuk, grappig/niet grappig en wat er verbeterd zou kunnen worden of niet Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:54

Colorado schreef:
Melanieetjuh schreef:
Grappige foto's! Tong uitsteken!

En waarom zijn ze grappig? Lachen
Op CB is het de bedoeling dat je zegt waarom ze goed/slecht zijn, leuk/niet leuk, grappig/niet grappig en wat er verbeterd zou kunnen worden of niet Knipoog

Oh, sorry. Dat wist ik niet. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind ze wel leuk! Vooral die gezichten van de beesten. Erg leuk gedaan!
En die kip vind ik ook wel intressant.. Tong uitsteken!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 16:58

Maakt niet uit joh! Dacht zeg het alleen even Knipoog
Ja die bekken die die beesten kunnen trekken, geweldig ROFL
En die kip Nagelbijten / Gniffelen Dacht eerst echt, o my gosh wat is DIT nou weer? Nagelbijten / Gniffelen Maar vond die kuif wel hip *LOL*

Bedankt voor je commentaar Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:59

Foto 15 & 16 vind ik wel grappig. Die schaap kijkt echt zo van; 'Wat moet je nou?'.
Ja, leuk gedaan. Ja

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:20

Leuke Foto's,,
Bij 6 Die vind ik juist wel mooi alleen een beetje iritand dat het stro touwtje erom zat anders vond ik hem heel leuk !!
& 10 : Vind ik een geweldige foto aleen jammer dat het hoofd van de rechter witte schaap wat overbelicht is voor de rest is hij heel mooi !
& 12 Vind ik ook geweldig mooi !
voor de rest zijn alle foto's wel mooi Haha!
o & 7 Vind ik ook leuk !

xx

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:11

erg mooie foto's en leuke foto's

ze zijn mooi scherp en compo's vind ik leuk gelukt,

en ja 10 die ene schaap is wat over belicht, maar schapen zijn lastig met zon *LOL*

verder is de kip nummer 2 ook iets overbelicht

maar vind het en geslaagde foto serie Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:54

haha Isa... die tekst die je erbij zet is nog veeeeeeel hilarischer dan de foto's zelf.
ik vind de foto's erg goed gelukt, al had ik graag wat meer kippen gezien Tong uitsteken

ik vind de schaapjes errug leuk en je hebt ze er knap opstaan, witte beesten zijn zooooo moeilijk fatsoenlijk op de foto te krijgen, maar ik zie geen enkel schaap wat zwaar overbelicht op de foto staat, ze zitten er allemaal nèt tegenaan, maar zijn het niet OK dan!

sommige zijn niet helemaal scherp, dat is jammer, maar vergt oefening Knipoog hoop binnenkort weer boerderijdiertjes van je te zien

haha, en die geitekrullen, ook een leuk idee, zoiets heb ik ook wel van Shadow Ja is er leuk, zo stukjes van een beest Vork

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:36

Mooie foto's hoor Haha!
De teksten derbij fleuren me weer op in de donkere proefwerkweek tijden *LOL* je kent het wel Tong uitsteken

nou, maar een uitgebreid commentaar dan?
Komtie, houd je vast Tong uitsteken hah aneej hoorw

1. brrrr
2. Deze vind ik zoo leuk Haha!
Mooie kleuren en gaaf zo die kip Ja , jammer alleen dat het hekje ietwat scheef is
3. Wouw mooie foto Ja niks op aan te merken echt heel grappig issie Tong uitsteken
4. WEl mooi scherp, maar ik vind de compositie niet zo
5. Deze vind ik denk ik het leukste, samen met de drioe schaapjes, super leuke foto gewoon Ja
10. Mooie foto zo met dat zwarte schaap in het midden, mooi sfeertje en leuke compositie
11. Eigenlijk zelfde commentaar als bij 10, alleen jammer van afsnijding van het zwarte schaap, dat stoorde me een beetje.
12. Ook deze is een van mijn favo's mooi zzo dat het schaap het hele beeld vult.

Rest van de schapen foto's spreken me niet zo aan, op de een of andere manier vind ik ze niet zo lekker kijken en ik weet niet precies waar het aan ligt.

Maar echt leuke foto's Haha!
Snel maar weer gaan Ja maar dan als er sneeuw ligt ofzo Tong uitsteken

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 19:23

Dankjullie wel! Haha!
IniminiLover: Foto 6 vind ik zelf minder, omdat die niet helemaal scherp is Knipoog Vandaar, maar dat hoofd van dat beest ROFL te leuk *LOL*
_Shawny: Dankje Haha! Ja sommige dingen zijn inderdaad overbelicht, maar ik heb er (op die ene foto met die drie schapen na) geen last van Lachen Vind het zelf niet storen..
shadowlover: Hahaha, ja dank je Haha!
Kippen Bloos! ... Nagelbijten / Gniffelen Eeeeng Huilen van het lachen
Dankje Haha! Was ook best verbaasd dat ze niet helemaal enorm overbelicht zijn Haha!
Ja inderdaad, maar ben er toch enorm blij mee Lachen Tuurlijk zijn de boerderijdiertjes er binnenkort weer Haha! Vind het toch wel leuk, ook al zijn sommige best eng Huilen van het lachen
Ja vond die krulletjes zoooo lieef Lovers Erg leuk inderdaad Haha!
Nevony: Proefwerktijd Scheve mond Ja... Ik ken het jammergenoeg Nagelbijten / Gniffelen
Superbedankt Haha! Ik ben ook best trots op de foto's Schijnheilig Ook de andere vind ik wel leuk Tong uitsteken
Sneeeuw Haha! Ja dan ga ik zeker weer! Alleen jammer dat mijn camera het met dat soort weer niet zo goed doet Scheve mond maarjaa, probeer het gewoon Tong uitsteken
12 vind ik ook erg gaaf, alleen ik weet niet, hij lijkt beetje flets/onscherp... Ik vind hem iets minder fijn kijken..

Superbedankt voor alle reacties! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:56

gave foto's Haha!
die eerste portret foto van dat schaap met die horens vind ik gaaf Haha! Lovers

die kip die eerste Huilen van het lachen ben ook als de dood voor kippen *LOL* bij mijn pony lopen er twee rond, waarvan de een aanvalt Huilen van het lachen zo eng gewoon Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen ren altijd weg voor dat beest *LOL* en hij net zo hard meerennen he Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

echt gave foto's ies!!

sommige zijn inderdaad ietsje overbelicht, maar ik vind het persoonlijk niet storen. Tong uitsteken

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 21:01

Ik heb in mijn leven ooit 1 kip opgetild Haha! O nee, wel meer... maar deze kende ik niet Haha! *Trots Huilen van het lachen
Kippen pikken Ja Nagelbijten / Gniffelen

Dankje Haha! Vind het zelf ook niet zo heel erg storen, behalve die ene met die drie schapen, maar die was verder zo leuk Lovers