[FOTO] Netsii (Zelfprotret)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

love_wiepke

[FOTO] Netsii (Zelfprotret)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 19:28

Boe!

Afbeelding

Ik , gemaakt door Ik.

Commentaar..is welkom =.)

Denise

Re: [FOTO] Netsii (Zelfprotret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:01

Hoe dan? Met de timer? Het enige commentaar dat ik voor je heb is dat je wat anders moet gaan fotograferen, want met een timer kun je niet echt je eigen fotografeertalent laten zien... je kunt immers niet zien wat je maakt en neit tijdens het maken van de foto je instellingen veranderen etc.
Toch vind ik dit wel een erg goede foto. De lichtinval is erg fijn en de achtergrond stoort niet.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 21:20

Dniesjj117 schreef:
Hoe dan? Met de timer? Het enige commentaar dat ik voor je heb is dat je wat anders moet gaan fotograferen, want met een timer kun je niet echt je eigen fotografeertalent laten zien... je kunt immers niet zien wat je maakt en neit tijdens het maken van de foto je instellingen veranderen etc.
Toch vind ik dit wel een erg goede foto. De lichtinval is erg fijn en de achtergrond stoort niet.

Ik ben het niet met je eens..,, hetis niet zo dat ik zo maar een foto maak en van klaar.. nee over deze heb ik toch een tijdje gedaan.
en wel..het kost wat meer tijd..omdat je niet meteen kan zien.,,klopt maar daarom kun je er alsnog wel veel mee Knipoog gedult word beloont

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:00

ja, de foto heeft wel iets vind ik Bloos
maar ik vind hem iets te donker, had hem liever in het zwart wit ook gezien Knipoog

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:30

Hij is erg mooi, maar naar mijn mening sta je er een beetje ''stijf'' op... als je je schouders iets meer laat hangen is het een erg mooie foto Knipoog
Ik vind de achtergrond er erg leuk bij staan, en idd heeft hij iets ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:33

Die opgetrokken schouders vind ik er juist wel bij passen. Ik vind de gehele foto niet zo'n "relaxed" beeld hebben namelijk.

Wat ik jammer vind, is dat de muts/schaduw onder muts/daarmee ook je ogen totaal dicht zijn gelopen. Zelfde geldt (maar van minder belang) voor broek/handen/onderkant foto.

oOoKellyoOoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:37

Mooie foto. Wat ik wel een beetje vind storen is dat je muts al donker is waardoor je oog wat weg valt.

jolienvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:14

IK vind het een geweldige foto! Mooie lichtinval, kvind die donkere stukken er goed bij passen.. Echt leuke foto!!

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:23

Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik het een geweldige foto vind Knipoog

xx

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 20:17

xLuus schreef:
ja, de foto heeft wel iets vind ik Bloos
maar ik vind hem iets te donker, had hem liever in het zwart wit ook gezien Knipoog

als je wil.. kan ik hem nog wel even zwart wit maken?

Arlette_ schreef:
Hij is erg mooi, maar naar mijn mening sta je er een beetje ''stijf'' op... als je je schouders iets meer laat hangen is het een erg mooie foto Knipoog
Ik vind de achtergrond er erg leuk bij staan, en idd heeft hij iets ja.

Klopt..ik sta er idd stijf op , maar het was ook wel heel erg koud en zeker omdat ik al in alleen een trui en broek een uur buiten stond.
maar je hebt gelijk:)
dankje

Nouks schreef:
Die opgetrokken schouders vind ik er juist wel bij passen. Ik vind de gehele foto niet zo'n "relaxed" beeld hebben namelijk.

Wat ik jammer vind, is dat de muts/schaduw onder muts/daarmee ook je ogen totaal dicht zijn gelopen. Zelfde geldt (maar van minder belang) voor broek/handen/onderkant foto.

oOoKellyoOo schreef:
Mooie foto. Wat ik wel een beetje vind storen is dat je muts al donker is waardoor je oog wat weg valt.

Dank je voor je mening Lachen , de ogen zijn idd doorgelopen maar opzich vind ik het niet echt heel erg.

jolienvdb schreef:
IK vind het een geweldige foto! Mooie lichtinval, kvind die donkere stukken er goed bij passen.. Echt leuke foto!!

IniminiLover schreef:
Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik het een geweldige foto vind Knipoog

xx

Dank jullie wel !! Haha!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:09

Ik vind em erg mooi! Vind de kleuren juist erg mooi, vind het alleen jammer dat je ogen een beetje 'wegvallen' Knipoog

Gave trui ook! xD

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:54

HorseGurl13 schreef:
Ik vind em erg mooi! Vind de kleuren juist erg mooi, vind het alleen jammer dat je ogen een beetje 'wegvallen' Knipoog

Gave trui ook! xD

Hier ben ik het dus helemaal mee eens! *LOL*

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:59

ik vind m wel vet. Zelf heb ik weinig verstand van fotografie maar vind ook dat je er mooi op staat. ( als het model niet fotogeniek is vind ik fotos niets hebben, maar dat ben jij wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:34

Wat maak jij toch een lekkere foto's altijd zeg. Originele ideeen en uitwerkingen, valt me steeds op eigenlijk Haha! Fijne kleuren en scheptediepte, passende compositie en lekker met dat donkere. OK dan!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:37

Ik vind hem wel wat hebben.Hij heeft een bepaalde sfeer. Leuke riem trouwens Knipoog

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:30

Fijne foto zeg!
Wel een beetje gelig naar mijn idee, er hangt een soort oranje waas over heen.
Die opgetrokken schouders vind ik goed bij de sfeer passen. Donker steegje (dat idee krijg ik dan) met zwarte muts op, en die schouders horen daarbij.
ohja, Je kan je foto best iets groter plaatsen hoor, dat is voor ons ook wat makkelijker beoordelen Haha!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:39

Dniesjj117 schreef:

Hier moet ik even op reageren want dit is complete poep.
Er zijn talloze beroemde fotografen die hele exposieties hebben met zelfportretten gemaakt met timer.
Ik doe het zelf ook op mijn fotografie opleiding, voor mezelf bestaat er geen beter model voor mezelf dan ik. En zo denken meerdere fotografen, blijft een kunstvorm fotografie, alles kan.

En zelf timer is perfect! En je kunt echt wel alles zelf regelen. Lachen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:42

Over de foto zelf, Ik vind hem echt heeel fijn kwa kleur en licht, mysterieus! Vind alleen dat de lijnen van de bakstenen wel storen na een tijd. Je had beter je camera recht op statief moeten zetten, nu lopen ze een beetje schuin te weinig om wat toe te voegen maar wel storen in het geheel plaatje.

Leuke foto! Lachen

Op mijn beeldscherm is het wel onder in de foto zo donker dat je broek niet meer is te herkennen in achtergrond. Ligt mischien aan mijn beeldscherm?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:09

Kana schreef:
Over de foto zelf, Ik vind hem echt heeel fijn kwa kleur en licht, mysterieus! Vind alleen dat de lijnen van de bakstenen wel storen na een tijd. Je had beter je camera recht op statief moeten zetten, nu lopen ze een beetje schuin te weinig om wat toe te voegen maar wel storen in het geheel plaatje.

Leuke foto! Lachen

Op mijn beeldscherm is het wel onder in de foto zo donker dat je broek niet meer is te herkennen in achtergrond. Ligt mischien aan mijn beeldscherm?

Ligt niet aan je beeldscherm, is al meerdere keren gezegd Knipoog

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:10

O ja ik heb de andere reacties nog niet gelezen, luiheid. Schijnheilig

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 11:51

HorseGurl13 schreef:

Gave trui ook! xD

EvaChiara schreef:
HorseGurl13 schreef:

Gave trui ook! xD

Hier ben ik het dus helemaal mee eens! *LOL*

Lavien schreef:
Ik vind hem wel wat hebben.Hij heeft een bepaalde sfeer. Leuke riem trouwens Knipoog

dorienkee schreef:
ik vind m wel vet. Zelf heb ik weinig verstand van fotografie maar vind ook dat je er mooi op staat. ( als het model niet fotogeniek is vind ik fotos niets hebben, maar dat ben jij wel)

Dank jullie wel^^..(mn Riem komt trouwens uit London;)) Haha!

WildWings schreef:
Wat maak jij toch een lekkere foto's altijd zeg. Originele ideeen en uitwerkingen, valt me steeds op eigenlijk Haha! Fijne kleuren en scheptediepte, passende compositie en lekker met dat donkere. OK dan!

Haha ik doe mijn best..ik probeer wel altijd alles anders te zien..en dat lukt me dus aardig als ik dat zo lees , maar dankje ! Haha!

Annemarie_ schreef:
Fijne foto zeg!
Wel een beetje gelig naar mijn idee, er hangt een soort oranje waas over heen.
Die opgetrokken schouders vind ik goed bij de sfeer passen. Donker steegje (dat idee krijg ik dan) met zwarte muts op, en die schouders horen daarbij.
ohja, Je kan je foto best iets groter plaatsen hoor, dat is voor ons ook wat makkelijker beoordelen Haha!

Klopt hij is een beetje geel / orjanje achtig ,ook al vind ik het niet echt storend.
Ja ik weet het , het mag wat groter Ja maar uploads sites doen een beetje raar , zal wel komen dat ik een apple heb. dus ik heb ze via 1 van mijn andere acounts geupload Knipoog en dus expres niet zo groot. Maar ik zou er rekening mee houden , Dankje Haha!

Kana schreef:

Leuke foto! Lachen

Ik heb niet zo'n goede statief , en mijn camara is er eigelijk te zwaar om hem te 'kunnen' kantelen. Hij trekt hem zelf dan scheef *ben alleen geldloos , dus nieuwe statief zit er nog niet in* maar ben het wel met je eens.

nee hoor Knipoog ligt niet aan joun beeldscherm.