Ik , gemaakt door Ik.
Commentaar..is welkom =.)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dniesjj117 schreef:Hoe dan? Met de timer? Het enige commentaar dat ik voor je heb is dat je wat anders moet gaan fotograferen, want met een timer kun je niet echt je eigen fotografeertalent laten zien... je kunt immers niet zien wat je maakt en neit tijdens het maken van de foto je instellingen veranderen etc.
Toch vind ik dit wel een erg goede foto. De lichtinval is erg fijn en de achtergrond stoort niet.
gedult word beloont 

xLuus schreef:ja, de foto heeft wel iets vind ik
maar ik vind hem iets te donker, had hem liever in het zwart wit ook gezien
Arlette_ schreef:Hij is erg mooi, maar naar mijn mening sta je er een beetje ''stijf'' op... als je je schouders iets meer laat hangen is het een erg mooie foto
Ik vind de achtergrond er erg leuk bij staan, en idd heeft hij iets ja.
Nouks schreef:Die opgetrokken schouders vind ik er juist wel bij passen. Ik vind de gehele foto niet zo'n "relaxed" beeld hebben namelijk.
Wat ik jammer vind, is dat de muts/schaduw onder muts/daarmee ook je ogen totaal dicht zijn gelopen. Zelfde geldt (maar van minder belang) voor broek/handen/onderkant foto.
oOoKellyoOo schreef:Mooie foto. Wat ik wel een beetje vind storen is dat je muts al donker is waardoor je oog wat weg valt.
, de ogen zijn idd doorgelopen maar opzich vind ik het niet echt heel erg.jolienvdb schreef:IK vind het een geweldige foto! Mooie lichtinval, kvind die donkere stukken er goed bij passen.. Echt leuke foto!!
IniminiLover schreef:Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik het een geweldige foto vind![]()
xx

HorseGurl13 schreef:Ik vind em erg mooi! Vind de kleuren juist erg mooi, vind het alleen jammer dat je ogen een beetje 'wegvallen'
Gave trui ook! xD
Fijne kleuren en scheptediepte, passende compositie en lekker met dat donkere.
Dniesjj117 schreef:Hoe dan? Met de timer? Het enige commentaar dat ik voor je heb is dat je wat anders moet gaan fotograferen, want met een timer kun je niet echt je eigen fotografeertalent laten zien... je kunt immers niet zien wat je maakt en neit tijdens het maken van de foto je instellingen veranderen etc.
Toch vind ik dit wel een erg goede foto. De lichtinval is erg fijn en de achtergrond stoort niet.

Kana schreef:Over de foto zelf, Ik vind hem echt heeel fijn kwa kleur en licht, mysterieus! Vind alleen dat de lijnen van de bakstenen wel storen na een tijd. Je had beter je camera recht op statief moeten zetten, nu lopen ze een beetje schuin te weinig om wat toe te voegen maar wel storen in het geheel plaatje.
Leuke foto!
Op mijn beeldscherm is het wel onder in de foto zo donker dat je broek niet meer is te herkennen in achtergrond. Ligt mischien aan mijn beeldscherm?
HorseGurl13 schreef:Ik vind em erg mooi! Vind de kleuren juist erg mooi, vind het alleen jammer dat je ogen een beetje 'wegvallen'
Gave trui ook! xD
EvaChiara schreef:HorseGurl13 schreef:Ik vind em erg mooi! Vind de kleuren juist erg mooi, vind het alleen jammer dat je ogen een beetje 'wegvallen'
Gave trui ook! xD
Hier ben ik het dus helemaal mee eens!
Lavien schreef:Ik vind hem wel wat hebben.Hij heeft een bepaalde sfeer. Leuke riem trouwens
dorienkee schreef:ik vind m wel vet. Zelf heb ik weinig verstand van fotografie maar vind ook dat je er mooi op staat. ( als het model niet fotogeniek is vind ik fotos niets hebben, maar dat ben jij wel)
WildWings schreef:Wat maak jij toch een lekkere foto's altijd zeg. Originele ideeen en uitwerkingen, valt me steeds op eigenlijkFijne kleuren en scheptediepte, passende compositie en lekker met dat donkere.
Annemarie_ schreef:Fijne foto zeg!
Wel een beetje gelig naar mijn idee, er hangt een soort oranje waas over heen.
Die opgetrokken schouders vind ik goed bij de sfeer passen. Donker steegje (dat idee krijg ik dan) met zwarte muts op, en die schouders horen daarbij.
ohja, Je kan je foto best iets groter plaatsen hoor, dat is voor ons ook wat makkelijker beoordelen
maar uploads sites doen een beetje raar , zal wel komen dat ik een apple heb. dus ik heb ze via 1 van mijn andere acounts geupload
en dus expres niet zo groot. Maar ik zou er rekening mee houden , Dankje
Kana schreef:Over de foto zelf, Ik vind hem echt heeel fijn kwa kleur en licht, mysterieus! Vind alleen dat de lijnen van de bakstenen wel storen na een tijd. Je had beter je camera recht op statief moeten zetten, nu lopen ze een beetje schuin te weinig om wat toe te voegen maar wel storen in het geheel plaatje.
Leuke foto!
Op mijn beeldscherm is het wel onder in de foto zo donker dat je broek niet meer is te herkennen in achtergrond. Ligt mischien aan mijn beeldscherm?
ligt niet aan joun beeldscherm.