[FOTO] Blacky in black & white

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_l0ves_fe

[FOTO] Blacky in black & white

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 21:21

Van de week een paar foto's geschoten van mijn lieve konijntje,
's Avonds met flits. Dit was de 1e keer dat ik zo werkte, dus tips zijn zeker welkom,
net als kritiek, ik ben niet van suiker!

1. Afbeelding
Dit is mijn favoriet Lachen

2. Afbeelding

3. Afbeelding

ImkeTarek

Re: [FOTO] Blacky in black & white

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:29

agosh, lief konijntje Ann!

mooie foto's weer! niet erg spectaculair, maar dat maakt het juist ook wel mooi, rustig!
tsja.. heb niet erg veel verstand ervan eigenlijk.. maar vind het wel mooie foto's!

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 19:03

Ik zie trouwens dat de foto's een enorme ruis hebben op de achtergrond, heeft iemand tips hoe ik dat beter kan doen?
Laatst bijgewerkt door Ann_l0ves_fe op 12-12-07 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannetJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:11

wat een schatje is het ann Lovers ik vind ze ook niet spectaculair maar ik heb geen verstand van foto's Tong uitsteken

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:50

Leuk begin, maar ik vind het verder helemaal niets uitstralen. Ik vind dat het konijntje, te veel wegvalt in de zwarte achtergrond, ik had ze kleur gelaten. Plus dat ik ze hier en daar onscherp vind. En die ruis is gewoon een kwestie ven je ISO instelling aanpassen. Waarschijnlijk staat deze te laag en zijn je foto`s daarom zo donker en korrelig Knipoog
Nog even dooroefenen!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 19:45

Norway_girl schreef:
Leuk begin, maar ik vind het verder helemaal niets uitstralen. Ik vind dat het konijntje, te veel wegvalt in de zwarte achtergrond, ik had ze kleur gelaten. Plus dat ik ze hier en daar onscherp vind. En die ruis is gewoon een kwestie ven je ISO instelling aanpassen. Waarschijnlijk staat deze te laag en zijn je foto`s daarom zo donker en korrelig Knipoog
Nog even dooroefenen!

Ben het met je eens, Aurora! Ja

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:35

Norway_girl schreef:
Nog even dooroefenen!

Mee Eens Knipoog