[TEK] Jessica Alba

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_lucy_

[TEK] Jessica Alba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 16:04

Ik ben bezig met een tekening van Jessica Alba, hij is nog niet af, maar wil jullie hem toch laten zien, in stappen, dus kunnen jullie fijn meegenieten van de vorderingen!

Ik teken van deze foto: http://i38.photobucket.com/albums/e129/ ... ds-200.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zover ben ik tot nu toe, moet nog vanalleess! o.a, neus, mond, haren, schouder, en nog een helehoop kleine dingetjes.. Koe

Maarja, nu je hier toch bent kun je netzogoed een berichtje achterlaten, niet?

detour

Re: [TEK] Jessica Alba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:06

Hoi, ze kijkt een beetje scheel. verder heeft ze wel een erg lange dunnen nek. ogen spreken verder gode! Erg knap!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 16:37

Erg gaaf! *LOL* Alleen het rechteroog is toch een beetje raar van vorm.. De linkse vind ik wel erg goed! En misschien de tanden iets minder lang. Vork

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:21

Hetzelfde.. met die ogen klopt de recht niet helemaal maar misschien als de tekening af is wel?? Wat mij verder op valt is haar oor.. je hebt hem wel goed nagetekent van de foto maar ik vindt het er een beetje raar uit zien??
Voor de rest vindt ik alles er echt heel goed uitzien! Vondt je schets wat minder maar nu je steeds verder tekent ziet het er echt steeds mooier uit! Ik herken haar in ieder geval wel Knipoog

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 19:51

erg mooi, ik vind de tanden idd ook misschien wel n beetje lang (volgens mij loenst ze in het echt ook)

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 21:03

Leuk alleen oog is beetje vreemd.
Tanden zijn niet te lang, alleen het onderscheidt tussen
tandvlees en tanden is NOG niet duidelijk.
De nek is ook nog niet af zoals gezegd.

Succes!

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-07 22:08

detour: Jaa ze kijkt idd erg scheel, vind eht vreselijk maar kan er nou niks meer aan doen, dan weet ik nou al, dan verpest ik het helemaal.. En over de nek; kijk maar op de foto heeft ze in het echt ook! als haar borstkas er ook op kon zou het beter zijn geweest, dan zou het minder lijken.
Nikkel: Ik had eerst het linkeroog gedaan, en toen het reschteroog, het lukte gewoon niet! kreeg er niet uit wat ik wilde.. En de tanden dat lijkt, valt reuze mee, ik heb nu ook alleen maar een schetsje gemaakt van de mond, daar moet je eigenlijk helemaal niet naar kijken nog! Tong uitsteken die is nog láng niet af!
Aims: Zo dacht ik ookal als de tekening dalijk af is valt het mischien minder op, nu springen de ogen eruit omdat ik die als een van de weinige dingen af heb.. En het oor is nog niet af, ik was met een 6B potlood bezig voor schadud dus had gelijk dat stukje oor gedaan, de oorlel enzo moeten nog gebeuren.. Knipoog En een schets is een schets! heel basis, lelijk.. haha
Zoë_Iris: Zoals ik al had gezegt, de mond is een onderdeel wat nog niet af is, dat komt allemaal nog, het is een schetsje, komt goed! (alhouwel ik dat zo ongeveer het moeilijkste vind van alles, daarom doe ik dat als laatst! Haha! )
Tumba: Jaa, rechteroog is echt mislukt.. Boos! en about the tanden; je hebt helemaal gelijk! Maaar de nek, daar ben ik best lang mee bezig geweest, hier en daar moet nog iets bijgewerkt worden maar verder..? Wat bedoel je dan? Wat vind je nog neit af? rechtsonder?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 22:34

je ehtb gelijk, haar nekje is inderdaad eng lang en dun, bizar!
Zet de pupil van haar linkeroog maar iets meer naar rechts, dan zul je zien dat het heel anders wordt! Sterkte ermee!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:39

Daarom! Een schets is een schets en die zijn meestal niet mooi (bij mij is het alleen andersom Tong uitsteken ) maar daarom zei ik ook je tekening wordt steeds mooier.. en ik denk dat als je tekening af is dat het oog dan niet zo scheel lijkt.. nu ik er steeds vaker naa kijk lijkt het ook steeds minder te worden .. (kan ook aan mij liggen hoor Tong uitsteken )
Maar ga verder ben erg benieuwd hoe hij er klaar uitziet!! Haha!

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 23:17

Ik heb nog neit verder durven te gaan, wilde eerst wat oefenen, vooral op het haar, om daar meer diepte in te krijgen, want dat was een probleem bij mij vorige tekening.. (en nu weer merkte ik, dus ik ga heel die shading weer weghalen denk ik..)

Afbeelding

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:50

ik vind het super gedaan!! Afgod
alleen stoor ik me ontzettend aan de mond Bloos! vind hem echt uit het gezicht puilen!
en op de foto zit hij ook meer in het gezicht.. maar ja dat zel met de afwerking mss wel beter worden Vork
verder super hoor!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:39

Dat háár. Lovers Wow. Wat moet je dáár een geduld voor hebben. Verder is haar linker oog kleiner dan haar rechteroog. Dat scheelkijken word daar denk ik ook deels mee opgelost. Wimpers heb je wel prachtig getekend. Overigens staan de tanden ook een beetje scheef in haar mond. Maar ik doe het je niet na hoor, word een mooie tekening met vooral veel detail wat een dik pluspunt is! Netjes!

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:35

Erg mooi! Ik vind alleen dat de mond en tanden een beetje raar zijn. Die 'kloppen' niet op een of andere manier voor mij..

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 19:00

lezen is soms ook een kunst, ik heb de tekening nog niet ag, dus bijv. die mond is een schets! Knipoog
Die moet ik nog doen..

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 09:38

Ik denk dat ze bedoelt dat de tanden in de schets niet helemaal kloppen. En hé, ze bedoelt het goed! Lachen

Ik zelf denk dat de bovenlip wat dunner mag, ook zijn de tanden iets te ver naar links, zoals al is gezegd. Knipoog

Maar hij wordt wel erg mooi, hier mag je zeker trots op zijn! Lachen

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 14:03

Afbeelding

Nieuw stukje haar..

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:03

't Haar ziet er erg goed uit!

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:42

Word al mooi zeg! Ik vind idd wel de mond uitpuilen.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:44

Afbeelding

Het haar is af, hij begint er nu op te lijken, nu alleen nogmaar de neus en mond en oorlel, schouder, en alles een beetje afwerken.. Lachen

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:26

Wauw. Ik vind dit echt heel erg knap.

Als je de tekening ziet denk je meteen: het is Jessica Alba. Verder heb je heel mooi diepte in de tekening aangebracht en zijn vooral de ogen super!

Ben heel benieuwd naar het resultaat maar ik vind hem nu al zo : OK dan!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:58

Hee!
Jeetje! Wat gaaf zeg, máhnn..

Ziet er heel goed uit! ben benieuwd na de mond Ja.
Heb je de voorbeeld foto?

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 22:53

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:55

ik vind het erg knap dat je dit kan
maar de mond vind ik TE groot
verder wel mooi

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:32

Jezus joh, prachtig. Toen ik je tekening eerst zag dacht ik dat hij wat uit proportie was, maar na het zien van de tekening lijkt hij echt sprekend. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het stukje tussen de neus en de mond wat te klein is, waardoor het was benauwd kijkt. Maar jezus, wat een tekening, vooral die haren (manen wilde ik zeggen, omg Knipoog ) zijn echt prachtig.

_lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 23:37

Hij is zo goed als AF!
Phoe, Phoe..
Ik denk dat ik er tot nu toe, 10 uur in heb gestopt, vooral omdat ik veel dingen heb uitgegumt en weer opnieuw ben begonnen, en ik heb veel lagen..

Wat vinden jullie er nu van?
Hoe is de mond? En de neus? (wee namelijk gewoon écht niet wat ik ervan moet denken.. Ben tevreden omdat het een hele vooruitgang is op mijn vorige maar nog niet perfect, zoals ik het wil..)

Afbeelding