Kostuums maken voor Pas De Deux?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Kostuums maken voor Pas De Deux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 19:01

Hee!
Ik heb een vraagje want ik heb samen met een groepje van nog 5 andere personen over anderhalve maand op de manege een '' Pas De Deux '' alleen kunnen we het een Pas De Six noemen Tong uitsteken .
maar we gaan verkleed als het werelddeel: Arabië.
Nu mijn vraag:
Weten jullie wat voor Kostuums je zou kunnen 'MAKEN' voor iedereen, het word wel een beetje een alladin slodder effect maar toch zou ik er bij willen weten hoe je dit het beste aan pakken kunt en of je nog ideeën had wat je er bij kon doen (een extraatje).
verder voor de paarden, heb je daar ook nog ideeën voor wat met Arabië te maken heeft en op de paarden te gebruiken valt, en ideeën voor de muziek, arabische sounds zonder zang is namelijk moeilijk te vinden.
ik hoop op reacties en dat iemand tips heeft en dus bereidt is mij door middel van tips te helpen.
mvg, Patricia
Laatst bijgewerkt door Mireille op 16-09-07 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag weg gehaald, hoeft niet bij een vraag + titel duidelijker gemaakt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Kostuums maken voor Pas De Deux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:56

Moderatoropmerking:
Ik begrijp dat je graag reacties wilt en tips maar het is niet de bedoeling om je topic 'omhoog te schoppen' met berichtjes zoals 'Niemand die ons wil helpen??' Blijkbaar is er niemand die je kan helpen. Probeer eens op http://www.google.nl te zoeken. Ik verwijder allebei je berichten.

Fairytail

Re: Kostuums maken voor Pas De Deux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:05

muziek kan ik je niet zo mee helpen helaas je kunt misschien naar een wereld winkel of arabisch/indonesische winkels gaan om te vragen of ze iets weten. Bij ons in die winkel draaien ze altijd dat soort dingen ook kun je van bijv. Aladin een nr. zonder zang downloaden en gebruiken.

voor de paarden kun je als aller eerst bijvoorbeeld zonder neusriem rijden dit oogt al heel anders ook wat vel gekleurd touwwerk om je hoofdstel knopen heeft natuurlijk een arabische look misschien vlechten met belletjes erin? je kunt ook een front stuk maken bijvoorbeeld knal rood met spiegeltjes en belletjes en heldere linten in de staart en manen doen?

Voor jezelf, je bent met zijn 6en dus waarom doe je niet bijvoorbeeld een buid en bruidegon en bewakers? Een mooie sluier van doorzichtige stof voor je mond bijvoorbeeld veel goed langs je cap? Een tulband van je cap maken? Je kan uit een naaiblad een bodywarmer model halen en deze maken met bijvoorbeeld goude randen?

Kijk ook eens in een tweedehands winkel of zoek naaisites op waar je zelf modellen kunt printen?

veel succes!