[FOTO] van alles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paix

[FOTO] van alles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 16:01

hoi,

ik heb op vakantie wat foto's gemaakt die ik wel mooi vond!
ze zijn niet scherp want heb ze even via mijnalbum.nl gedownload omdat ik even geen andere site kon vinden.
het gaat dus even om de foto's zelf en wat ik er aan kan verbeteren

Graag tips!

een meeuw (niet heel erg bijzonder maar wel leuk!)
[1]Afbeelding

een kruis
[2]Afbeelding

mooi natuurgebied!
[3]Afbeelding

onze schaduw op het strand! (deze vind ik persoonlijk het leukst!
[4]Afbeelding

en nog een schaduw creatie van mij Lachen (deze moest schuin genomen worden omdat je anders mij zag dat vind ik wel erg jammer)
[5]Afbeelding

welke vinden jullie het mooist? en geef maar heel veel tips!

Niien_

Re: [FOTO] van alles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:42

www.imageshack.us
www.tinypic.com
www.photobucket.com Knipoog

Verder over de foto's;

Ik vind het meer foto's voor jezelf, voor de lol.
Want bijvoorbeeld 4 en 5 zijn gewone leuke foto's, waar ik geen technisch commentaar op kan geven, terwijl je op CB foto's moet plaatsen waar je technisch commentaar op moet kunnen geven. Knipoog

Foto 1 vind ik verder niet zo speciaal, ik vind de compositie niet leuk, en daardoor trekt de boot erachter meer mijn aandacht.

Bij foto 2 vind ik het jammer dat je Jezus niet goed ziet, terwijl dat toch wel belangrijkste op de foto is, toch? Knipoog
Maar het heeft wel wat dat de foto van onderen is genomen.

Foto 3; vind ik het mooist van allemaal, kan er alleen geen technisch commentaar op geven.

Succes verder met fotograferen. Knipoog

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:03

Creatief ben je wel alleen ik kan niet echt oordelen hoe ik het vind, ik vind de foto's namelijk onscherp en niet mooi belicht, misschien dat je je foto's even ergens anders kunt uploaden www.photobucket.com of zoiets. Maar ik zie wel dat je creatief bezig bent geweest dus ik zou zeggen ga hier mee door, probeer meer te spelen met belichting, volgens mij is het geen spiegelreflex waar je mee fotografeert, maar goed dat erbuiten, lekker met je camera spelen oefening baart kunst.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 15:08

nee een gewonen hele simpelen camera. gewoon meer cratief ja Lachen. een beetje buiten geklikt. ik ga wel een betere camera kopen om mooiere foto's te maken.