Nevada kan de kudde niet meer bij houden. Ze voelt dat haar veulen nu al snel komt. Gelukkig houdt Indorado, de leider van de kudde mustangs, rekening met haar. Het is tenslotte ook zijn veulen! Hij leidt de kudde naar een open vlakte. De paarden beginnen meteen te grazen. *Kom mee,* zegt Indorado.
aar kun je rustig bevallen van ons veulen.* Hij zwaait zijn hoofd richting een plek met lang gras. Nevada legt dankbaar haar hoofd op Indorados rug en zegt:
ank je!* Daarna ploft ze uitgeput neer in het lange gras.Na een half uur is het veulen geboren. Versuft kijkt het voskleurige veulen om zich heen. *Hoe zullen we hem noemen, Indorado?* vraagt Nevada. *Chico!* antwoordt Indorado trots. Nevada briest instemmend. *Goed idee!* Inmiddels probeert het veulen op te staan. Hij zet 1 been neer. Daarna de 2e. De 3e en... Plof! Hij valt weer neer. Hij probeert en probeert. Na 5 minuten staat hij uiteindelijk. Hij zoekt direct naar... Melk! Een dag later galoppeert hij met de kudde mee. Naar een nieuwe plek.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Dit verhaal heb ik samen met iemand geschreven , Zij doet dit spel niet dus plaats ik het verhaal maar
Er zijn nog meer delen !
Maar wat vinden jullie hier van? moet ik de rest ook laten lezen
groetjes leonie
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-